ශ්‍රීලංකාවේ හදපු Game එක ගහමුද?

s_d_san

Member
Oct 5, 2006
39
2
0
ශ්‍රීලංකාවේ හදපු Game එක ගහමුද?

Download FREE Operation Thoppigala (Demo) today...
ශ්‍රීලංකාවේ හදපු Game එක ගහමුද....(Operation Thoppigala) මේක Release කරල තියෙන්නේ 2008.එහෙන් ඕන අය පහල ලින්ක් එකෙන් ගිහින් ගන්නකො

ගේමය ඩවුන්ලොඩ්Download කිරීමේ මෙනුව - http://j.gs/3pe5

වීඩියොව - http://j.gs/3pe6
Game Title : Operation Thoppigala (Demo)
Size of Demo : 38.06 MB
Minimum System Requirements : P III 500Mhz or higher 256MB Ram 32MB VGA

ප්‍රධාන වෙබ් අඩවිය - http://j.gs/3pe7
gameslk.com

ගේමය ඩොවුන්ලොඩ් කිරීමට පෙර මෙය ස්තාපනය කර ගන්න
If U Dont Have DerectX New Version Please Download DirectX - http://j.gs/3pe8

tp_cover.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg
 
Last edited:

kazunsanjaya

Well-known member
  • Mar 23, 2011
    936
    119
    63
    :)
    Ow ban mama parana member kenek 2006 join une. eth mawa accepet karanna Elakiri eken awurudu 7k gatha :(
    eka nisai mage post adu :(
    mage thibbe eka mail address ekak nisa karanna deyak thibbe na

    ah ela ela mage kiyalath loku post godak nene