ශ්‍රී ලංකන් Cabin Crew A/L වත් බලන්නේ නැත්තේ ඇයි?

imhotep

Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,877
    8
    35,495
    113

    Night Rider

    Well-known member
  • Feb 18, 2016
    2,992
    6,174
    113
    What for? We have complete duds in the parliament. :ROFLMAO:

    PS: It depends on the airline. More important are communication skills, multiple languages, swimmimg, first aid etc and of course the personality.
    I know you were kidding.. but god damn it makes sense now.. The ''dudder'', the better.. So "they'' can bend em easily.. :shocked:
     
    • Haha
    Reactions: imhotep

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    sri-lankan-president-mahinda-rajapakse-attends-the-funeral-of-local-residents-of-the-middeniya.jpg
    දැන් ඔව කොයි වෙලේ හරි කඩන් වැටෙන්න ලග නිසා මොනාත් බලන්නේ නැතිව පොඩි උන් ගන්නවද කොහෙද? අම්බෝ :lol:
     

    vbDev

    Well-known member
  • Feb 6, 2023
    1,410
    1,543
    113
    දැන් ඔව කොයි වෙලේ හරි කඩන් වැටෙන්න ලග නිසා මොනාත් බලන්නේ නැතිව පොඩි උන් ගන්නවද කොහෙද? අම්බෝ :lol:
    :confused:
     

    Roxburyroy

    Well-known member
  • Jul 24, 2023
    3,556
    3,958
    113
    ශ්‍රී ලංකන් Cabin Crew A/L වත් බලන්නේ නැත්තේ ඇයි ?

    https://recruit.srilankan.com/jobs/Careers/700027000001562368/Cabin-Crew-Female-?source=CareerSite
    Emirates වගේ world class airline එකක් ලංකාවෙන් යවලා ජනසතු කරනවා කියලා කරේ තමන්ගේ සුදුසුකම් නැති පොලිටිකල් contacts වලට jobs දෙන්න airline එක තමන්සතු කරගත්ත එක තමයි.
     

    vbDev

    Well-known member
  • Feb 6, 2023
    1,410
    1,543
    113
    Emirates වගේ world class airline එකක් ලංකාවෙන් යවලා ජනසතු කරනවා කියලා කරේ තමන්ගේ සුදුසුකම් නැති පොලිටිකල් contacts වලට jobs දෙන්න airline එක තමන්සතු කරගත්ත එක තමයි.
    :yes:

    Captaintai lokkontai pupa denna A/L onada ban?
    :P
    ------ Post added on Jul 25, 2023 at 6:02 PM