ශ්‍රී ලංකාවේ පළමු පරිගණක නිපදවීමේ කර්මාන

cedric1986

Member
Apr 9, 2012
29,703
941
0
192.168.1.1
♥-Aurora-♥;15862999 said:
ඔය මෙතන නිකං කෑ ගහන අයට බැරියෑ ෆැක්ටරියක් දාලා ඔය රටින් ගේන කෑලි ටික හදන්න. ඒවත් මෙහෙ හැදුවොත් කියයි පරිගණකය සුද්දන්ගේ දෙයක්, මෙහෙ ඕව හදන එහෙන් සංස්කෘතිය පරිහානියට ලක් වෙනවාය කියලා. අනේ අනිච්චං! මොකක් හරි අඩුවක්මයි හොයන්නෙඅර ගොසිප් සයිට් වල ඉන්න අය වගේ :(

:yes::yes:
 

saman_cool

Member
Aug 5, 2012
951
38
0
machan ipadichcha gaman awidinna ba.. meka patan ganne machan local market 1ta witharak denna neme.. nepal walata wageth denna hithan inne.. anika machan meken lankawen pita yana salli walin yam kisi pramanayak rate ithiri wenawa.. meka anduwe wedak neme.. a nisa aanduwa 1 thiyena tharaha me company walin yawanna epa.. wachanayakin hari udawuwak diyan.. 1y sinhala kama

Bump
 

luxmen

Member
Jul 17, 2012
15,961
540
0
Mea vage karmantha valin thama country eka develop venne. Karmantha nathuva jobs dunnata country eka develop venne naha.Buddhiyak thiyena kollek othana job ekata giyoth , anivaryayen oke thiyena system tika study karala , oyita vada developed private industry ekak davi.
 

mala keliyay

Junior member
  • Jul 2, 2013
    69
    11
    8
    sri lankawe IT company 1ta lebunu lokuma tender 1 me company 1ta lebuna.a kiyanne computer 19,000 ta wada wedi gananak. education min 1n thama tender 1 lebune.a wagema denata,BOC pc 500k and thawa hugak aayathana walata labadeela thiyenawa.oyalatath ganna ona nm kollupitiye thiyena(araliya gaha mandire issaraha)thiyena me ayage showroom 1ta yanna.:):):)