ශ්‍රී ලංකා ටෙලිකොම් ගිගා ෆයිබර්

ieannet

Well-known member
  • Oct 15, 2006
    2,181
    1,772
    113
    SLT fiber eke wedak karanna giyoth LOS light ekak blick wenawa readda weda naa, mala jarawak complan danwa danwa hadanna ekek naa , dan masa ganak wenawa, mama use karane dialog 4g eka dan arudu ganak weanwa monna henyak wath naa

    fiber eka ues kara ne youtube yannda mehe. wadagath dekata use karanna baa link eka nathi wenawa

    anith pathiwala nam komda dane naa, 100mbps hariyata denna baruwa 1gbps kohomda dayi da
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,018
    21,229
    113
    dialog fiber home users lat denna hitiye but slt un nadu danma commercial high court eke
     
    • Wow
    Reactions: netnet

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,708
    8,456
    113
    dialog fiber home users lat denna hitiye but slt un nadu danma commercial high court eke
    slt un dinnada mchan.?
    dunna nam kawadawath oya guu slt ekata
    oluwa ussanna hamba wenne nee, kohomath dialog fiber line eka hamathanama gihin tiyenne.
     

    incest_cult

    Well-known member
  • Sep 8, 2017
    2,355
    1,822
    113
    colombo
    මම න්ම් කියන්නෙ After Sales සර්විස් සපෝට් හොඳ නෑ කියල... උන්ට කිසි අවබෝධයක් නෑ උන් කරන දේ ගැන. සපෝට් ටිකට් එකක් ඕපන් කලාම රෑ 12 වෙන්න කලින් බොරුවක් දාලා ටිකට් එක ක්ලෝස් කරනවා. ක්මස්මටම ආයෙම ටිකට එකක් දැම්මෙ නැත්නම් ප්‍රශ්නයක් තියෙනවා කියලා වත් කවුරුවත් දන්නෙ නෑ. කම්ප්ලේන් කලා මැනේජ්මන්ට් එකට පවා, එහෙම කරලයි වැඩක් කරගන්න වෙන්නෙ...
     
    • Like
    Reactions: mmrizmy and ManjuT

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    මම න්ම් කියන්නෙ After Sales සර්විස් සපෝට් හොඳ නෑ කියල... උන්ට කිසි අවබෝධයක් නෑ උන් කරන දේ ගැන. සපෝට් ටිකට් එකක් ඕපන් කලාම රෑ 12 වෙන්න කලින් බොරුවක් දාලා ටිකට් එක ක්ලෝස් කරනවා. ක්මස්මටම ආයෙම ටිකට එකක් දැම්මෙ නැත්නම් ප්‍රශ්නයක් තියෙනවා කියලා වත් කවුරුවත් දන්නෙ නෑ. කම්ප්ලේන් කලා මැනේජ්මන්ට් එකට පවා, එහෙම කරලයි වැඩක් කරගන්න වෙන්නෙ...

    Mama danata lankawe dakka supirima cc service eka tyanne dialog lage

    Marama management ekak eka mona unath

    Habai ithin tower wala over usage slow wena case walat mam ungeth kochara complain dammath wadak na palaning team walata danawa kyanwa eth aluthen tower nam gahane na

    Outdoor ekak hari gahala denawa un ithin

    Habai dialog muslim 100%

    Kohoma unath mobile sim paththaem gathoth mobitel hndai dialog ta wada

    Package unath
     
    • Like
    Reactions: netnet

    incest_cult

    Well-known member
  • Sep 8, 2017
    2,355
    1,822
    113
    colombo
    ඩයලොග් එකෙත් ලොකු හොඳක් නෑ.. ලඟකදී ඩයලොග් ටීවී කනෙක්ශන් එකක ඇන්ටෙනා එක මාරු කරන්න උන්ට දවස් 3ට වැඩිය ගියා කෙනෙක් එවලා චෙක් කරන්න. අනික තමයි බිල පොඩ්ඩක් due උනහම උන් සර්ව්ස් ක නවත්තනවා. ඒ අතින් SLT එහෙම බලු වැඩ කරන්නෙ නෑ.. පොඩ්ඩක් මානුශීයයි....
     
    • Like
    Reactions: vito

    radiax

    Well-known member
  • Dec 9, 2007
    8,679
    985
    113
    සුන්දර හදවතක..-NRJ-
    1gbps neme 1tbps dunnat SLT eken internet throttle karala denne. true fiber experience ekak ganna be. un ehema karanne data quota eka adu nisa. browsing kisima wenasak ne ADSL vs Fiber. 4G walata wada nam wenasak tiyenawa latency adu nisa.

    downloads walata hodai, downloading server eka full speed denawa nam SLT eke loba nethuwa 100Mbps wenakan adinna puluwan.

    browsing no difference. e nisa anything more than 10mbps = 1Gbps (browsing)
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    ඩයලොග් එකෙත් ලොකු හොඳක් නෑ.. ලඟකදී ඩයලොග් ටීවී කනෙක්ශන් එකක ඇන්ටෙනා එක මාරු කරන්න උන්ට දවස් 3ට වැඩිය ගියා කෙනෙක් එවලා චෙක් කරන්න. අනික තමයි බිල පොඩ්ඩක් due උනහම උන් සර්ව්ස් ක නවත්තනවා. ඒ අතින් SLT එහෙම බලු වැඩ කරන්නෙ නෑ.. පොඩ්ඩක් මානුශීයයි....

    Bill eka nam kapan eka hndai ban slt eke un bill eka kapanne nane ban masa 6 nogewa htyath redda

    Ita pase goda gahunama gewanna hthenneth na

    Dialog eke max masa 2i line eka kapanwa

    Man nam e widiha kamathi ban

    Slt un kapanne na mage line nam malata. Eunata eka hnda wadak newe goda gahunama gewana hthene na
     

    Aki992

    Well-known member
  • Mar 21, 2016
    6,393
    4,138
    113
    Home sweet home ..
    සිරාවට මටත් සෙට් වෙච්ච හොදම කනෙක්සන් එක ෆයිබර් ADSL තමයි
    කිසිම අවුලක් නැ එක කෝල් එකයි නැත්නම් දෙකයි ලයින් එක හදනවා
    ෆයිබර් ලයින් එක නම් මම හිතන්නේ අවුරුද්ධකින් වත් කැඩුනේ නැ
    වෙන කිසිම කනෙක්ෂන් එකක් මේ වගේ නැ
    ෆයිබර් පාවිච්චි කලොත් අනික් කනෙක්ෂන් එපා වෙනවා

    sirawata kochchara bana bana unath...
    fiber use karau ekkta wena ekakta yanna ba lankwe...
    mama try kala.. kohe kituu wennwath ba.. ekyy munn natanne,,,
    slt unn dannawa unge fiber ekata ghanna ekk na kiyala
     
    • Like
    Reactions: uajanath

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    slt un dinnada mchan.?
    dunna nam kawadawath oya guu slt ekata
    oluwa ussanna hamba wenne nee, kohomath dialog fiber line eka hamathanama gihin tiyenne.
    Dialog eken fiber line adinawada machan?
    me ape gewal paththe (current wire thiyena paththema) aluthen kanu hitawala ekama eka wire ekak adala giya set ekak awilla. Ahuwama kiwwe Dialog eken kiyala.
    eth dialog fiber nathi nisa mama echchara hithuwe naa.
     

    radiax

    Well-known member
  • Dec 9, 2007
    8,679
    985
    113
    සුන්දර හදවතක..-NRJ-
    sirawata kochchara bana bana unath...
    fiber use karau ekkta wena ekakta yanna ba lankwe...
    mama try kala.. kohe kituu wennwath ba.. ekyy munn natanne,,,
    slt unn dannawa unge fiber ekata ghanna ekk na kiyala
    ekata hethuwa fiber kiyanne uparima technology eka. avula tiyenne SLT company eke service eke.
    api ADSL, fiber evawa bannata attatama baninne SLT company ekata.
     
    • Like
    Reactions: Aki992

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,708
    8,456
    113
    Mama danata lankawe dakka supirima cc service eka tyanne dialog lage

    Marama management ekak eka mona unath

    Habai ithin tower wala over usage slow wena case walat mam ungeth kochara complain dammath wadak na palaning team walata danawa kyanwa eth aluthen tower nam gahane na

    Outdoor ekak hari gahala denawa un ithin

    Habai dialog muslim 100%

    Kohoma unath mobile sim paththaem gathoth mobitel hndai dialog ta wada

    Package unath
    Dialog eken fiber line adinawada machan?
    me ape gewal paththe (current wire thiyena paththema) aluthen kanu hitawala ekama eka wire ekak adala giya set ekak awilla. Ahuwama kiwwe Dialog eken kiyala.
    eth dialog fiber nathi nisa mama echchara hithuwe naa.
    Dialog fiber ungema pole wala yanne. tower link karala tiyenne fiber walin. normally slt wagema dialog fiber line eka onama town eheka gihin tiyenawa tower walata. a line eken ona welawaka regular customers lata denna puluwan mama hitanne. kohomath un ready wela inne.

    A776B406-198F-486C-8C7C-66433D97DCF3.jpeg


    onna oya wage white pole eke black seal eka tiyenne dialog
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    Dialog fiber ungema pole wala yanne. tower link karala tiyenne fiber walin. normally slt wagema dialog fiber line eka onama town eheka gihin tiyenawa tower walata. a line eken ona welawaka regular customers lata denna puluwan mama hitanne. kohomath un ready wela inne.

    View attachment 101697

    onna oya wage white pole eke black seal eka tiyenne dialog
    SLT lage fiber cable yanne underground neda cities wala?
    Dialog la kanu walinda city eketh fiber adinne?
    ape gewal laga town ekak naa, eth oyawage aluth line ekak adala thiyenne. ehenam un gewal walata denna yanawa athi lagadima.
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,708
    8,456
    113
    SLT lage fiber cable yanne underground neda cities wala?
    Dialog la kanu walinda city eketh fiber adinne?
    ape gewal laga town ekak naa, eth oyawage aluth line ekak adala thiyenne. ehenam un gewal walata denna yanawa athi lagadima.
    fiber nam under ground wenna be machan. maintenance hodatama ona nisa pole wala yanna ona mama hitanne. Dialog tower ekak laga tiye nam balapan oya line eka aniwa athi. sheard tower wala nam slt through thama connectivity denne.
     

    anjwj

    Well-known member
  • Sep 19, 2008
    567
    415
    63
    adee Dialog fiber denawa nam loku deyak. denata dialog Netflix and WHF package patan gatha dawas walata wata tikak slow.
     
    • Like
    Reactions: mmrizmy

    KNK dep 1

    Well-known member
  • Oct 28, 2015
    661
    268
    63
    Sri Lanka
    Dialog fiber ungema pole wala yanne. tower link karala tiyenne fiber walin. normally slt wagema dialog fiber line eka onama town eheka gihin tiyenawa tower walata. a line eken ona welawaka regular customers lata denna puluwan mama hitanne. kohomath un ready wela inne.

    View attachment 101697

    onna oya wage white pole eke black seal eka tiyenne dialog

    Oya wagemai ned bn SLT Fiber Line ekath? Dialog Fiber Dunnoth habai SLT la watenwa. Ehma unoth Lankawe Network eka thanikara Dialog la athata ynwa. ethkota Packages prices thanikara un control krai. eka nisa competitor kenk inna thrmata apita wasi :yes:
     
    • Like
    Reactions: netnet

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    fiber nam under ground wenna be machan. maintenance hodatama ona nisa pole wala yanna ona mama hitanne. Dialog tower ekak laga tiye nam balapan oya line eka aniwa athi. sheard tower wala nam slt through thama connectivity denne.


    Slt fibre yanne underground ban ape paththe okoma gye ehema

    Dan nam udinuth adinawa repair krana karadara hinda.

    Dialog la nam adinnema udin okoma

    Gewal laga tower ekak tyanwa ekata fibre walin deela tyanne polowa yatin wire eka awila ethana parema kanuwak gahala ethanin udata genalla ethana idan wire eka yanne udin tower ekata yanakan

    Dialog fiber ungema pole wala yanne. tower link karala tiyenne fiber walin. normally slt wagema dialog fiber line eka onama town eheka gihin tiyenawa tower walata. a line eken ona welawaka regular customers lata denna puluwan mama hitanne. kohomath un ready wela inne.

    View attachment 101697

    onna oya wage white pole eke black seal eka tiyenne dialog

    Ow ban dialog lanunge tower power up krala tyanne fibre line walin

    Mobitel la tower up krala tyanne slt fibre walin

    Anika dialog and mobitel Patta speed wenna eka eka hethuwak and un CA denawa 4G+

    Ubalata LTE-Advance support krana phone ekak tyanwa nam check kragana puluwan

    Ekiyanne 900+1800mhz dual band apita enne dialog lage

    Mobitel nam apita trible band denne 1800+900+850mhz dala tyanwa mehe

    Speed test kraddi thama 4G+ wenne naththan nkan 4g witharai watila tyanne

    Hutch th dan dual band kragena yanne malabe inna kollek dala thibba mata ugeth dual band hutch 1800+900mhz

    Uge postpaid ekak tyane hutch eke enawa 40-50mbps

    South Aisa wala lokuma speedma fibre cable eka tyanne SLT LATA

    Un dan 2024 dan tyanwata wada fast fibre cable eka land krana invest kralalu tyanne eka dan tyana ekata wada fast kyala thama kiyanne

    Koi isp awath ubta fibre cable ekak land kragana bari nam slt monopoly eka kadanna ba ithin

    Dialog airtel ekata kelewwe nathan e kale ada airtel lankawe no 1

    Dialogla airtel ekata krapu balu wadema thama skt eka dialig lata fibre waladi kre

    Khmath slt eken mobitel eka gatha nisa dan slt eka wattana ba

    Hutch eke danna un innawa nam ahala balapan

    Dialog un case adala hutch 4g dena eka delay kara 1yr kittu wena unge badu warayen clear karaganna baruwa

    Unta bara ganak tax gewana una waraye ewa gudam wala tyagathata

    Lankawatama 4g denna genawa badu

    Dialog kyanne maha sakkili company ekak

    Unta ba mobitel lata atha gahanna mokada eka goverment ekak nisa
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,708
    8,456
    113
    Oya wagemai ned bn SLT Fiber Line ekath? Dialog Fiber Dunnoth habai SLT la watenwa. Ehma unoth Lankawe Network eka thanikara Dialog la athata ynwa. ethkota Packages prices thanikara un control krai. eka nisa competitor kenk inna thrmata apita wasi :yes:
    lagadi nam fiber approval denne nathi wei ban a nisa 5G walin market eka allanna puluwan wei
     

    anjwj

    Well-known member
  • Sep 19, 2008
    567
    415
    63
    Oya wagemai ned bn SLT Fiber Line ekath? Dialog Fiber Dunnoth habai SLT la watenwa. Ehma unoth Lankawe Network eka thanikara Dialog la athata ynwa. ethkota Packages prices thanikara un control krai. eka nisa competitor kenk inna thrmata apita wasi :yes:

    ow balapan macho

    DialogSLT
    NetFlix
    999​
    2000​
    WHF+Ytube.80GB
    990​
    No YTUBE

    denata dialog aula thiyenne 4g nisa welawakata netwok slow.

    dialog fiber dunntoh slt wage connection eka stable unoth aniwa minissu maru wenawa