fiber nam under ground wenna be machan. maintenance hodatama ona nisa pole wala yanna ona mama hitanne. Dialog tower ekak laga tiye nam balapan oya line eka aniwa athi. sheard tower wala nam slt through thama connectivity denne.
Slt fibre yanne underground ban ape paththe okoma gye ehema
Dan nam udinuth adinawa repair krana karadara hinda.
Dialog la nam adinnema udin okoma
Gewal laga tower ekak tyanwa ekata fibre walin deela tyanne polowa yatin wire eka awila ethana parema kanuwak gahala ethanin udata genalla ethana idan wire eka yanne udin tower ekata yanakan
Dialog fiber ungema pole wala yanne. tower link karala tiyenne fiber walin. normally slt wagema dialog fiber line eka onama town eheka gihin tiyenawa tower walata. a line eken ona welawaka regular customers lata denna puluwan mama hitanne. kohomath un ready wela inne.
View attachment 101697
onna oya wage white pole eke black seal eka tiyenne dialog
Ow ban dialog lanunge tower power up krala tyanne fibre line walin
Mobitel la tower up krala tyanne slt fibre walin
Anika dialog and mobitel Patta speed wenna eka eka hethuwak and un CA denawa 4G+
Ubalata LTE-Advance support krana phone ekak tyanwa nam check kragana puluwan
Ekiyanne 900+1800mhz dual band apita enne dialog lage
Mobitel nam apita trible band denne 1800+900+850mhz dala tyanwa mehe
Speed test kraddi thama 4G+ wenne naththan nkan 4g witharai watila tyanne
Hutch th dan dual band kragena yanne malabe inna kollek dala thibba mata ugeth dual band hutch 1800+900mhz
Uge postpaid ekak tyane hutch eke enawa 40-50mbps
South Aisa wala lokuma speedma fibre cable eka tyanne SLT LATA
Un dan 2024 dan tyanwata wada fast fibre cable eka land krana invest kralalu tyanne eka dan tyana ekata wada fast kyala thama kiyanne
Koi isp awath ubta fibre cable ekak land kragana bari nam slt monopoly eka kadanna ba ithin
Dialog airtel ekata kelewwe nathan e kale ada airtel lankawe no 1
Dialogla airtel ekata krapu balu wadema thama skt eka dialig lata fibre waladi kre
Khmath slt eken mobitel eka gatha nisa dan slt eka wattana ba
Hutch eke danna un innawa nam ahala balapan
Dialog un case adala hutch 4g dena eka delay kara 1yr kittu wena unge badu warayen clear karaganna baruwa
Unta bara ganak tax gewana una waraye ewa gudam wala tyagathata
Lankawatama 4g denna genawa badu
Dialog kyanne maha sakkili company ekak
Unta ba mobitel lata atha gahanna mokada eka goverment ekak nisa