ශ්‍රී ලංකා ටෙලිකොම් ගිගා ෆයිබර්

netnet

Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,707
    8,455
    113
    ow balapan macho

    DialogSLT
    NetFlix
    999​
    2000​
    WHF+Ytube.80GB
    990​
    No YTUBE

    denata dialog aula thiyenne 4g nisa welawakata netwok slow.

    dialog fiber dunntoh slt wage connection eka stable unoth aniwa minissu maru wenawa
    denne na ban fiber naduwa paradai
     
    • Like
    Reactions: uajanath

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    lagadi nam fiber approval denne nathi wei ban a nisa 5G walin market eka allanna puluwan wei


    Kohomath machan slt la ekka happena ba eka goverment ne

    Slt la fixed line
    Mobitel mobile

    Dan oya company dekama ekathu unane merge krapu nisa
    Slt mobitel kyanne eka company ekakne

    Danata dialog lata gemak denna puluwn ekekta inneth un witharai

    Wadiya one na data package balapan fixed line

    Dialog Rs.1400 35GB
    SLT Rs.1490 40GB

    Eda idanma wadiyen data denne slt

    Dialog la ita wada aduwenne denne

    Hodata compare karala balapn

    Mobile gathoth

    Dialig mobitel

    Oya deken mobitel eke pckage hdai dialog lata wada


    Dialog Muslim eka nisa puluwan tharam ape de ganna balapan

    Dialog wala wasi ekakata man dakke netflix eka eka nam supiri


    Ubalata mathakada etisalat eka watuna wele eka ganna dialog kochara try karada

    Anthimata trcsl eka okata chanse eka dunne hutch lata

    Asia wala wecha lokuma ganudenuwak mobile compamy ekak thawa company ekak salliwalata gatha

    Hutch / Airtel loke tyana lokuma companys

    Lankwe podi unata unta ganak na nathan lankwe amaruwek diuwa hutcj eka khmada etisalat eka gathe

    Unge mother company patta salliyak tyanwa
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: Kavindu1221

    Fire Dragon

    Well-known member
  • Oct 5, 2011
    4,421
    382
    83
    ගම්5ට ළඟින්....
    Aniwa ban fibre ekata baninne eka use krapu nathi un aththamai e wage smooth work karanne na kisima connection ekak

    Web page unath marama speed load wenawa ping eka max 5 thama ghin tyanne

    Eunata slt lage monopoly eka kadanna one anith isp latath fibre denna chanse denna one ethakota thragayak athi wenawa

    Nathan ithn slt karayooo king wage thma unta ona de krnne

    math aragena awurudu 2k wenawa.

    Connection drop ekak nam ewilla nea mea wenakan.

    Ita amatharawa itin 4G connection ekakuth tiyenawa. eka nam indala hitala pissu kelinawa 😅
     
    • Like
    Reactions: uajanath

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,707
    8,455
    113
    Kohomath machan slt la ekka happena ba eka goverment ne

    Slt la fixed line
    Mobitel mobile

    Dan oya company dekama ekathu unane merge krapu nisa
    Slt mobitel kyanne eka company ekakne

    Danata dialog lata gemak denna puluwn ekekta inneth un witharai

    Wadiya one na data package balapan fixed line

    Dialog Rs.1400 35GB
    SLT Rs.1490 40GB

    Eda idanma wadiyen data denne slt

    Dialog la ita wada aduwenne denne

    Hodata compare karala balapn

    Mobile gathoth

    Dialig mobitel

    Oya deken mobitel eke pckage hdai dialog lata wada


    Dialog Muslim eka nisa puluwan tharam ape de ganna balapan

    Dialog wala wasi ekakata man dakke netflix eka eka nam supiri

    eka hari namuth ban use karanakota prsnayak awama care karanne nattan epa wenawa neda? dan balapan mobitel router na last February idan thama na. Dialog eda idanam router denawa. a madiwata 1900 dunna. ithin mehema karaddi kawuda nogena inne kiyapanko. anika mobitel eke customer care ekak ne. hama ekatama email ewanna kiyanawa. on the spot solution denne ne. onna oya wage dewal balala improve karanam niyamai. namuth mobitel update wenawa adui. app eka unath update denne 1 year 1 time.
    honestly calls package nam mobitel patta wasi. ape family ekama mobitel use karanne. habei voLTE clear madi.

    internet gattot SLT 4G wala WFH package ekak na. dialog 80gb wfh package eka niyamai. a nisa mama slt ain karala Dialog gatta. Gov nisa competition ekak na slt and mobitel.
    slt4g / Dialog 4G athara loku wenasak tiyenawa ban anna eka fix karanna ona market eka allana nam.
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,008
    21,213
    113
    slt un dinnada mchan.?
    dunna nam kawadawath oya guu slt ekata
    oluwa ussanna hamba wenne nee, kohomath dialog fiber line eka hamathanama gihin tiyenne.

    dinna kiyanne samathyakat path wuna
    residential fiber - SLT ONLY
    commercial /business fiber - OPEN market ( dialog/slt/lankacom/tata)
    mage gedarat ganna kochara request karada dunnema naha



    oya dapu pictures ekath aniwa business fiber wenna onee
    dan thatwe anuwa 5g thama target eka dialog mobile 5g hugak town ares walata danatamath deela thiyenne

    https://island.lk/dialog-customers-can-now-roam-on-5g-networks-overseas/

    dialog fixed 5g awoth slt fiber walata competitive ekak wenawa moko slt ewun ge main business model eka 5g newy fiber nisa mobitel ewun wadi magulak balaporothu wenna epa unge 5g walin moko eka slt nisa
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    Trcsl ekath prority denne isselama gov company walata
    Ita passe thama private ewa

    Mona unath kiwwa wage dialog 5g launch kroth mobitel unuth denawa

    5g newe mona magula dunnath loke kohe unath

    internet enne fibre cable walinne ban

    Anika fibre walin 2tbps unath denna puluwan

    Lankawata connect krala tyana cable support nam

    Landing station walata enne fibre walinne ita passene oya 4g hari 5g hari mna magulata unath denne bn

    Ithin SLT Eka issarahin innawa moka unath koi kauru gathath ungen thama interner gana wene



    me videO eka balapnko slt eke un kyanwa se me we 6 ekatath un invest kranwalu

    Danata munta cable 5k tyanwalu

    ithin dialog lata harenna tya hithannawath puluwanda ban
     
    Last edited:

    mAjIc hAt

    Well-known member
  • May 24, 2014
    13,181
    837
    113
    SLT එකේ ඉන්නෙ මහ ගොන් රැළක්, උන් මේ ගල්කිස්සට Fibre නෑ කියලා කිව්වා කාලයක්. දැන් පස්සෙන් එනවා, අනේ අපෙන් Fibre ගන්න කිය කියා....

    මුන්ගෙ සර්විස් එක නම් පට්ටම අවුල්, එකෙක් ඇවිත් වයර් එකක් ගහලා ගියොත් Tempory කියලා සදාකල් ඒ tempory එක එහෙමමයි. මට නම් complain කරලා එපා වෙලාම අතඇරලා දාලා තියෙන්නෙ....
    නෑනේ 😐
    Man fibre use kranwa ban serive eka aul kyanne cc eka aul

    Slt fibre ekata gahana ekak nam na danata ithin

    Mage line eka kadila na dunna da idan eka parakwath

    3yr wage kisima aulak na ithn

    Unge tyana hndama product eka fibre

    Anith serama aul

    Baluma wade thama internet ekka phone line rental ekak ewanwane 430k

    1gbps ganna puluwan ban slt ekata ghin katha krapan managerta

    Speed eka wadi krana eka witharaine krana tyanne

    අඩේ මං කතා කලා ඊයේ පෙරෙයිදා මාරම චාටර් එකක් කෑවේ.ඉතින් ඔය කියන විදියට ගිහින්ම හම්බෙන්න ඕනේ.😊
     

    incest_cult

    Well-known member
  • Sep 8, 2017
    2,354
    1,821
    113
    colombo
    SLT එකේ වැඩ බැරි ටාසන් ලා නිසා රටේ සල්ලි මැලේසියන් කොම්ප්පපැණියකට යන එක විතරයි වෙන්නෙ.... උන් දැන්වත් හැදෙන්න ඕනි. මොකද , මා බැන බැන හරි SLT ADSL එක යූස් කරන්නෙ ඔය හේතුව නිසා... ඒත් හැමෝම එහෙම නෑ... පේනවනෙ මේකෙ Dialog දෙන ප්‍රමෝශන් එක.. ???
     
    • Like
    Reactions: uajanath

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    SLT එකේ වැඩ බැරි ටාසන් ලා නිසා රටේ සල්ලි මැලේසියන් කොම්ප්පපැණියකට යන එක විතරයි වෙන්නෙ.... උන් දැන්වත් හැදෙන්න ඕනි. මොකද , මා බැන බැන හරි SLT ADSL එක යූස් කරන්නෙ ඔය හේතුව නිසා... ඒත් හැමෝම එහෙම නෑ... පේනවනෙ මේකෙ Dialog දෙන ප්‍රමෝශන් එක.. ???


    Aniwa uba kiyana kathawa 100% aththa
    Anika nikan ekekta newe yanne thanikara muslim company walata yanne


    Puluwan tharam

    Slt mobitel use karanna balapanla ithin

    Fibre gana puluwan eun slt adsl walin fibre maru weyalla

    Thamange rate de ganin

    Fixed line nam ithn slt and dialog ne wena ekek nane tharaga krana eka nisa sltma ganna balapan

    Unge fibre eka supiri athtama

    Mobile yanwa nam puluwan tharam dialig nathiwa mobitelma ganna balapan

    Ehemath hari na wage nam hutch palayan athtama dan unge network eka sahenna lokui

    Kohomath number portability awama ubalata nu eka change krane nathuwa SERVICE PROVIDER maru karanna puluwanne
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: Kavindu1221

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    සිරාවට මටත් සෙට් වෙච්ච හොදම කනෙක්සන් එක ෆයිබර් ADSL තමයි
    කිසිම අවුලක් නැ එක කෝල් එකයි නැත්නම් දෙකයි ලයින් එක හදනවා
    ෆයිබර් ලයින් එක නම් මම හිතන්නේ අවුරුද්ධකින් වත් කැඩුනේ නැ
    වෙන කිසිම කනෙක්ෂන් එකක් මේ වගේ නැ
    ෆයිබර් පාවිච්චි කලොත් අනික් කනෙක්ෂන් එපා වෙනවා

    Meka nam aththa... Kauru monawa kiuwath Fiber hodai.
     

    anjwj

    Well-known member
  • Sep 19, 2008
    567
    415
    63
    SLT math tama thiyan innawa connection eka fast ,stable nisa egena aye kata dekak ne.
    and and Netflix/YTube walata dialog ekakuth thiyan innawa

    but slt SLT unge marketting nam maha gon marketing thiyenne. Last year eke unlimted denawa wage
    loku gon part ekak dala minissu rawattala Antimata dunne loyalty data.

    Netflix's walata lokuwata loku marketting parak genihin minissu rawattala anthimata market eke price wage double price ekak demma

    api hemoma kemathi Unlimited internet denawa nam. SLT GON set eka minsunge e kemetha misuse karala unge add danne.
    denna beri nam minissu rawatane nethiwa Dialog wage thiyena pkg market karana hitiya nam hari.
    den minissu modoyo weine

    SLT eka kawada hari nethi karoth karanne SLT eke gon marketing strategy nisa and unge call centre
    eke technical knowlage ekak nethi set eka
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    SLT math tama thiyan innawa connection eka fast ,stable nisa egena aye kata dekak ne.
    and and Netflix/YTube walata dialog ekakuth thiyan innawa

    but slt SLT unge marketting nam maha gon marketing thiyenne. Last year eke unlimted denawa wage
    loku gon part ekak dala minissu rawattala Antimata dunne loyalty data.

    Netflix's walata lokuwata loku marketting parak genihin minissu rawattala anthimata market eke price wage double price ekak demma

    api hemoma kemathi Unlimited internet denawa nam. SLT GON set eka minsunge e kemetha misuse karala unge add danne.
    denna beri nam minissu rawatane nethiwa Dialog wage thiyena pkg market karana hitiya nam hari.
    den minissu modoyo weine

    SLT eka kawada hari nethi karoth karanne SLT eke gon marketing strategy nisa and unge call centre
    eke technical knowlage ekak nethi set eka

    100% agree ban

    dialog / airtel / Hutch unge marketing wala boruwa na

    Dan balapanko airtel unge unlimited youtube add eka

    un eke danne ||| me kisi deyak kondesi nathuwa denne airtel witharai kiyala||||

    aththatama un eka e widihata ma karanwa

    unge tyanneth 3g only thama unge apita normal intenet ena speed ekenma balanna puluwan

    youtube + whatspp + fb + messanger

    samahara unta H+ 19mbps enawa un youtube 4k balanwa
    Aulak nathuwa