ශ්‍රී ලංකා band හා ගායක ගායිකාවන් ප්‍රසංග සදහා අයකරන ගාස්තු

Mr UNKNOWN

Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    වෙඩින් බෑන්ඩ් වල ගනන් දාගෙන යමල්ලා දන්න උන් 😍
     

    ukkuwa

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    511
    401
    63
    yaluwekuth kiwwa Shihanta ecchara demand ekak thiyanawada bun. ita wada popular un innawane.
    ow bro. porata loku demand 1k thiyanwa. gaana wadi nisa outdoor gennanawa adui.

    shihan gananm danne na, wadiya shows wala dakala na, ubata sure da outdoor walata oka enawada kiyala?
    enawa macho, eth gennanawa adui gaaana wadi nisa. ape musical show 1ta genawa
    ------ Post added on Jan 14, 2024 at 12:43 AM
     
    • Like
    Reactions: biskubiskulahila

    ttj

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,451
    10,177
    113
    Sri Lanka
    Shihan 10laks gannawanam Rookantha 25lkas wath ganna ona ban
    ------ Post added on Jan 14, 2024 at 12:09 AM
    රූකාන්ත ගන්නවද නැද්ද දන්නේ නෑ... ඒත් පොරට ගන්නවා නම් ගන්න පුළුවන් මම හිතන්නේ...

    පොරගෙ කොන්සර්ට් එකක් තිබ්බා 2018 වගේ නෙළුම් පොකුණේ ටිකට් ගියා 10000 ට...
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    Mona joke ekakda ban ee
    Chitral kawda araki kawda

    Shihan 10laks gannawanam Rookantha 25lkas wath ganna ona ban
    ------ Post added on Jan 14, 2024 at 12:09 AM
    ලංකාවෙ ගනන් තීරණේ වෙන්නෙ ටැලන්ට් එකට නෙවෙයි බං ඉල්ලුමට. බහුතර ඉන්නෙ ගොබ්බ ගොන් හැත්ත නිසා ඒකටයි රැල්ලටයි තමා ඩිමාන්ඩ් හැදෙන්නෙ. නැත්තං මොලයක් තියන එකෙක් අර චාමර රණවක වගේ ගංකබර තර්ඩ් ක්ලාස් හොරට වැලි ගොඩ දදා හිටපු කුඩ්ඩෙක්ව ශෝ වලට ගෙන්නයිද සල්ලි දීලා 🤣
     

    dilshanniranga

    Well-known member
  • Jan 3, 2024
    1,695
    2,614
    113
    ලංකාවෙ ගනන් තීරණේ වෙන්නෙ ටැලන්ට් එකට නෙවෙයි බං ඉල්ලුමට. බහුතර ඉන්නෙ ගොබ්බ ගොන් හැත්ත නිසා ඒකටයි රැල්ලටයි තමා ඩිමාන්ඩ් හැදෙන්නෙ. නැත්තං මොලයක් තියන එකෙක් අර චාමර රණවක වගේ ගංකබර තර්ඩ් ක්ලාස් හොරට වැලි ගොඩ දදා හිටපු කුඩ්ඩෙක්ව ශෝ වලට ගෙන්නයිද සල්ලි දීලා 🤣
    Na ban Chamara Marimba inna mul kaley patta.. ethakota uu prasidda naha.
     
    • Like
    Reactions: craabeysinghe

    saradiyel_uk

    Well-known member
  • May 9, 2010
    2,657
    3,549
    113
    2002 විතර වැඩිම ගානක් ගත්තේ සේනානායක වේර ලියද්ද. 1.50-2.00 ක් විතර ගත්තා ඒ කාලේ
     

    biskubiskulahila

    Well-known member
  • May 4, 2013
    1,001
    467
    83
    2002 විතර වැඩිම ගානක් ගත්තේ සේනානායක වේර ලියද්ද. 1.50-2.00 ක් විතර ගත්තා ඒ කාලේ
    wenna ba machan, e kale prasiddama un gaththe 30-40 wage, victor la, rookanthala ehema 60k wage gannathi onnam.
     

    Gizolaa

    Well-known member
  • Dec 9, 2023
    250
    507
    93
    බීට් බෑන්ඩ්ස්
    ෆෑලෑෂ්බෑක් 11-12
    සනිධප 9-10
    ෆෑල්ෂ්බෑක් සනිධප එකම ගාන.සවුන්ඩ්ස් වැඩි හින්ද ෆෑලෑෂ්බෑක් 11-12 ගන්නවා
    අනිත් බෑන්ඩ් 6-9 අතර
    සරිත් සුරිත් 20 (6Lks ක් වත් වටිනාකමක් නැත )

    ජය ශ්‍රී 6.30
    වස්ති 6
    හනා 3.50

    3-4 පරණ කට්ටිය (චාමර ,ශශිකා ,etc...)
    ලක්ෂෙට ලක්ෂ 1.50 ට කියන අය සෙට් එකකුත් ඉන්නවා.ඒ ගානට කියන අයට ගොඩක් ෂෝස් තියෙනවා. (සුප්‍රියා, ශානිකා ,නිලාන් ,etc..)
    සුලු වෙනස් වීම් තිබිය හැක.
     

    biskubiskulahila

    Well-known member
  • May 4, 2013
    1,001
    467
    83
    අපේ අයියලා කලා ෂෝ එකක් 2002. පාමංකඩ ඒකට 2.00ක් කියලා 1.50ක් අරන් තිබ්බා වේරලියද්ද
    එහෙනම් මචන් ඉස්සර වේරලියද්දගේ බෑන්ඩ් එකක් තිබ්බා රජරට sharp ද කොහෙද කියලා, බෑන්ඩ් එකත් එක බූක් කරාම ඌ ෆ්‍රී එන්නේ. ඒකද දන්නේ නෑ නේද?