ශ්‍රී ලංකා band හා ගායක ගායිකාවන් ප්‍රසංග සදහා අයකරන ගාස්තු

dfgrendezvous

Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    බීට් බෑන්ඩ්ස්
    ෆෑලෑෂ්බෑක් 11-12
    සනිධප 9-10
    ෆෑල්ෂ්බෑක් සනිධප එකම ගාන.සවුන්ඩ්ස් වැඩි හින්ද ෆෑලෑෂ්බෑක් 11-12 ගන්නවා
    අනිත් බෑන්ඩ් 6-9 අතර
    සරිත් සුරිත් 20 (6Lks ක් වත් වටිනාකමක් නැත )

    Yako mokkuda ban ෆෑලෑෂ්බෑක් walata wadiya degunayak සරිත් සුරිත් ta gewanne?
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,898
    23,579
    113
    ලංකාවෙ ගනන් තීරණේ වෙන්නෙ ටැලන්ට් එකට නෙවෙයි බං ඉල්ලුමට. බහුතර ඉන්නෙ ගොබ්බ ගොන් හැත්ත නිසා ඒකටයි රැල්ලටයි තමා ඩිමාන්ඩ් හැදෙන්නෙ. නැත්තං මොලයක් තියන එකෙක් අර චාමර රණවක වගේ ගංකබර තර්ඩ් ක්ලාස් හොරට වැලි ගොඩ දදා හිටපු කුඩ්ඩෙක්ව ශෝ වලට ගෙන්නයිද සල්ලි දීලා 🤣
    ලෝකෙ කොහෙවත් ටැලන්ට් එකට ගනන් තීරණය වෙන්නෙ නෑ බන්. Price එක එන්නෙ ඉල්ලුමට.
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,898
    23,579
    113
    API Ehema hithuwata unwa ganna un athi tharam innawa bn. Ape ofc party ekata Chitthral genawa 250,000/= gatta.yohani sindu 4ta 1m gannawa
    යොහානි දැන් ඉන්න ලෙවල් එකේ ලංකාවෙ කිසිම artist කෙනෙක් ඉදල නෑ. යොහානිගෙ international exposure එකත් එක්ක සෑහෙන ලොකු ආදායම් ප්‍රමාණයක් හම්බෙනව ලංකාවට එලියෙන්. එයාට ආයෙ ලංකාව ඇතුලෙ පොඩි ගනන් වලට සිංදු කියල ඇති වැඩක් නෑ. ලක්ෂ 10 කියනව ඇත්තෙත් ඔයිට වඩා ගානක් ලංකාවෙ organizers ලට ගෙවන්න බැරි හින්ද.

    Flashback ගන්න පුලුවන් ඕකෙන් බාගෙකට
    Flashback එන ෂෝ එකක ටිකට් එකකයි The News ගහන ෂෝ එකක ටිකට් එකකයි ගාන වෙනස බලපන්කො එතකොට තේරෙනව.
    හන්දියෙ කඩේ 3 දෙනෙක්ට කන්න කොත්තුව 700ටයි තරු හෝටලේක එක්කෙන්ක්ටත් මදි කොත්තුව 3000 කටයි යනව වගේ තමා.

    ------ Post added on Jan 14, 2024 at 10:13 AM

    Yako mokkuda ban ෆෑලෑෂ්බෑක් walata wadiya degunayak සරිත් සුරිත් ta gewanne?
    උබ දැක්කද එකෙක් සරිත් සුරිත් CINEC එකේ ප්ලේ කරනව වීඩියෝ එකක් දාලා තියෙනව? ඒ උනාට කවදාවත් CINEC එකට flashback ගෙන්නයිද නෑනෙ. ඒක තමයි ගානෙ වෙනස. News ඇවිල්ල middle class ටාගට් කරන බෑන්ඩ් එකක්. Flashback ටාගට් කරන්නෙ lower class. සුප්‍රියයි ෆැලනුයි වගේ. ෆැලන් කියන්නෙ මහ ලොකු ප්‍රසිද්ද කෙනෙක් නොවුනට ලොකු ගනන් ගන්නව.
    ------ Post added on Jan 14, 2024 at 10:20 AM
     

    Gizolaa

    Well-known member
  • Dec 9, 2023
    250
    507
    93
    Yako mokkuda ban ෆෑලෑෂ්බෑක් walata wadiya degunayak සරිත් සුරිත් ta gewanne?
    ක්‍රවුඩ් බේස් බිස්නස් එකක් යන්නේ.
    තරුණම උන් කැමති නිවුස්ලට.
    උන්ගේ තියෙන්නේ විස්කිරිඥ්ඤා මියුසික්.පරණ පාන් වලට සීනි උණුකරලා විස්කිරිඥ්ඤා හදනවා වගේ පරණ සිංදු අලුතින් මික්ස් කරලා ගහනවා

    අතරමැදි වයසේ අයට උන්ව සෙට් වෙන්නේ නෑ.
    උන් කැමති වායෝ,මේරියන්ස්.

    බීට්බෑන්ඩ්ස් අහන අයට පොදුවේ ෆෑල්ෂ්බෑක් ,සනිධප,සන්ෆ්ලවර්ස්
    ගොඩක් ගණන් විකාර කලේ අර තාබුගලයා
     

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    8,014
    10,308
    113
    යොහානි දැන් ඉන්න ලෙවල් එකේ ලංකාවෙ කිසිම artist කෙනෙක් ඉදල නෑ. යොහානිගෙ international exposure එකත් එක්ක සෑහෙන ලොකු ආදායම් ප්‍රමාණයක් හම්බෙනව ලංකාවට එලියෙන්. එයාට ආයෙ ලංකාව ඇතුලෙ පොඩි ගනන් වලට සිංදු කියල ඇති වැඩක් නෑ. ලක්ෂ 10 කියනව ඇත්තෙත් ඔයිට වඩා ගානක් ලංකාවෙ organizers ලට ගෙවන්න බැරි හින්ද.


    Flashback එන ෂෝ එකක ටිකට් එකකයි The News ගහන ෂෝ එකක ටිකට් එකකයි ගාන වෙනස බලපන්කො එතකොට තේරෙනව.
    හන්දියෙ කඩේ 3 දෙනෙක්ට කන්න කොත්තුව 700ටයි තරු හෝටලේක එක්කෙන්ක්ටත් මදි කොත්තුව 3000 කටයි යනව වගේ තමා.

    ------ Post added on Jan 14, 2024 at 10:13 AM


    උබ දැක්කද එකෙක් සරිත් සුරිත් CINEC එකේ ප්ලේ කරනව වීඩියෝ එකක් දාලා තියෙනව? ඒ උනාට කවදාවත් CINEC එකට flashback ගෙන්නයිද නෑනෙ. ඒක තමයි ගානෙ වෙනස. News ඇවිල්ල middle class ටාගට් කරන බෑන්ඩ් එකක්. Flashback ටාගට් කරන්නෙ lower class. සුප්‍රියයි ෆැලනුයි වගේ. ෆැලන් කියන්නෙ මහ ලොකු ප්‍රසිද්ද කෙනෙක් නොවුනට ලොකු ගනන් ගන්නව.
    ------ Post added on Jan 14, 2024 at 10:20 AM
    මොකක්ද යොහානි ඉන්න ලෙවල් එක??
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,898
    23,579
    113
    මොකක්ද යොහානි ඉන්න ලෙවල් එක??
    යොහානිට තරන් international exposure එකක් හම්බුන වෙන artist කෙනෙක් ඉන්නවද ලංකාවෙ?
    Tag Heuer වගේ දඩ බ්‍රෑන්ඩ් වලින් ස්පොන්සර් කරපු වෙන අය ඉන්නවද ලංකාවෙ?

    මට හොඳටම ෂුවර් ලංකාවෙ දැන් තමන්ගෙ ෆීල්ඩ් එක හරහ විතරක් එන ආදායම් බැලුවොත් උඩින්ම ඉන්නෙ යොහානි.
     
    • Like
    Reactions: batwise

    chathura414

    Well-known member
  • Jan 2, 2014
    6,241
    8,253
    113
    M-Town
    බීට් බෑන්ඩ්ස්
    ෆෑලෑෂ්බෑක් 11-12
    සනිධප 9-10
    ෆෑල්ෂ්බෑක් සනිධප එකම ගාන.සවුන්ඩ්ස් වැඩි හින්ද ෆෑලෑෂ්බෑක් 11-12 ගන්නවා
    අනිත් බෑන්ඩ් 6-9 අතර
    සරිත් සුරිත් 20 (6Lks ක් වත් වටිනාකමක් නැත )

    ජය ශ්‍රී 6.30
    වස්ති 6
    හනා 3.50

    3-4 පරණ කට්ටිය (චාමර ,ශශිකා ,etc...)
    ලක්ෂෙට ලක්ෂ 1.50 ට කියන අය සෙට් එකකුත් ඉන්නවා.ඒ ගානට කියන අයට ගොඩක් ෂෝස් තියෙනවා. (සුප්‍රියා, ශානිකා ,නිලාන් ,etc..)
    සුලු වෙනස් වීම් තිබිය හැක.
    වස්ති 6k sukanwa dala. Kauda oi 6k deela munwa ganne
     

    san2d3

    Well-known member
  • Jan 1, 2010
    7,660
    3,383
    113
    Bandarawela
    දමිත් 4යි. බුක් කරන්නත් ෆුක දෙන්න උනා අර දුක කියල අඬල hit උන ටිකේ නං.
     

    waca

    Well-known member
  • Nov 13, 2006
    3,771
    2,250
    113
    Nugegoda
    බීට් බෑන්ඩ්ස්
    ෆෑලෑෂ්බෑක් 11-12
    සනිධප 9-10
    ෆෑල්ෂ්බෑක් සනිධප එකම ගාන.සවුන්ඩ්ස් වැඩි හින්ද ෆෑලෑෂ්බෑක් 11-12 ගන්නවා
    අනිත් බෑන්ඩ් 6-9 අතර
    සරිත් සුරිත් 20 (6Lks ක් වත් වටිනාකමක් නැත )

    ජය ශ්‍රී 6.30
    වස්ති 6
    හනා 3.50

    3-4 පරණ කට්ටිය (චාමර ,ශශිකා ,etc...)
    ලක්ෂෙට ලක්ෂ 1.50 ට කියන අය සෙට් එකකුත් ඉන්නවා.ඒ ගානට කියන අයට ගොඩක් ෂෝස් තියෙනවා. (සුප්‍රියා, ශානිකා ,නිලාන් ,etc..)
    සුලු වෙනස් වීම් තිබිය හැක.
    සරිත් සුරිත් බීට් බෑන්ඩ් එකක් විදියට ගන්න අමාරුයි නේද ඒ අයගෙ ස්ටයිල් එකත් එක්ක. හැබැයි උන්ගෙ මෑත කාලෙ ගහපු ශෝ යූටියුබ් අරව මේවයි ගොඩක් ජනප්‍රිය වෙලා ගියා. ඕපන් ගැහුවට උන්ගෙ indoor group එකක රහක් තියෙන්නෙ. ඒ වුනාට මම නං උන්ගෙ ස්ටයිල් එකට කැමතියි. සංගීතයෙ වුනත් කාලයත් එක්ක නව්‍යකරණයන් වෙන්න ඕන
     

    Irugal_Bandara

    Well-known member
  • Feb 28, 2023
    1,654
    2,896
    113
    සුප්‍රියයි ෆැලනුයි වගේ. ෆැලන් කියන්නෙ මහ ලොකු ප්‍රසිද්ද කෙනෙක් නොවුනට ලොකු ගනන් ගන්නව.
    ------ Post added on Jan 14, 2024 at 10:20 AM
    Falon oversea tours 1.8M
    2022 indoor show ekaka organizer kenek hitiya mage yaluwek. Porata help ekata apith giya tickets aran show eka balanna. Falonwa gennala tibba. Rs 325000/- k aran tibba.. Adithya Rs 350000/-. Tawa Lahiruth awa. Set eken habai hodatama sing kale Falon. Falon live sing karaddi hoda kick ekak tiyenawa. Songs selection eka hodai. Stage performance hodai. Crowd ekak up karanna puluwan talent eka tiyenawa. Western songs ehema niyameta kiyanawa. E athin talented. Anith aya nam mata set une na.
     

    rigamage

    Well-known member
  • Feb 18, 2007
    3,388
    1,220
    113
    මහවිලච්චිය
    ලංකාවෙ ගනන් තීරණේ වෙන්නෙ ටැලන්ට් එකට නෙවෙයි බං ඉල්ලුමට. බහුතර ඉන්නෙ ගොබ්බ ගොන් හැත්ත නිසා ඒකටයි රැල්ලටයි තමා ඩිමාන්ඩ් හැදෙන්නෙ. නැත්තං මොලයක් තියන එකෙක් අර චාමර රණවක වගේ ගංකබර තර්ඩ් ක්ලාස් හොරට වැලි ගොඩ දදා හිටපු කුඩ්ඩෙක්ව ශෝ වලට ගෙන්නයිද සල්ලි දීලා 🤣
    man show wala pissu keliyata sindu wala meaning eka ahala balapan.
     

    R O B U S T A

    Well-known member
  • Dec 13, 2020
    2,396
    6,276
    113
    Yako mokkuda ban ෆෑලෑෂ්බෑක් walata wadiya degunayak සරිත් සුරිත් ta gewanne?

    Flashbacks කියන්නේ අඩුකුලේ උන්ට සෙට් වෙන බෑන්ඩ් එකක්නේ
    කොත්තු මියුසික් තියෙන්නේ
    මේරියන්ස්, news, infinity සුපිරි flashback වගේ බීට් බෑන්ඩ් ගූ ගොඩකට වඩා