ශ්‍රී ලන්කා ප්‍රිමියර් ලීග් ගැන ඔබේ අදහස...?

mr.tikko

Member
Nov 19, 2010
1,699
399
0
ane manda

IPL tharamnam sarthaka wenne na


IPL කියන්නෙ සල්ලි නිසා කරන දෙයක් හැබැයි මෙහේ කරන්නෙ.. England Australia වල කරන විදියෙ දෙයක්..
 

conqureshadow

Well-known member
  • Mar 8, 2010
    2,084
    235
    63
    meka ape unwa ipl eken kapanna gahagena yana plan ekak,mekata internatinal playerslawa ganne higana ganakata 30000 dollars odi 7k gahewama humba wena ganata,organizerla pakistan ,wi,thawa t20 gahana playerslata enna kiyala un ei

    eth bcci ekata organizerla kiyala tiyenne slc eka srilankan playerslata ipl gahanna chance eka dunna nisa bcci eken unge playersla tika denek ewanna kiyala ,indian karayo oya podi ganata mehe enne nehe,bcci eka indian playerslawa ewanna beri kathawak kiyanne ,den ,ehema unoth ape unui bcci ekai den kohomath tikak mala.un awe nethnan,hondatama bcci eka ekka mala penala ape unta nxt ipl ekata gahanna pcb eka wage chance eka nethy karanna nethy wenna yana scean ekak wage penne den yana widiyata

    eth tikak hariyata ,lokuwata organize karala kaloth mehe domestic eke playerslawa eliyata ganna experience denna honda chance ekak
     
    Last edited:

    mr.tikko

    Member
    Nov 19, 2010
    1,699
    399
    0
    meka ape unwa ipl eken kapanna gahagena yana plan ekak,mekata internatinal playerslawa ganne higana ganakata 30000 dollars odi 7k gahewama humba wena ganata,organizerla pakistan ,wi,thawa t20 gahana playerslata enna kiyala un ei

    eth bcci ekata organizerla kiyala tiyenne slc eka srilankan playerslata ipl gahanna chance eka dunna nisa bcci eken unge playersla tika denek ewanna kiyala ,indian karayo oya podi ganata mehe enne nehe,bcci eka indian playerslawa ewanna beri kathawak kiyanne ,den ,ehema unoth ape unui bcci ekai den kohomath tikak mala.un awe nethnan,hondatama bcci eka ekka mala penala ape unta nxt ipl ekata gahanna pcb eka wage chance eka nethy karanna nethy wenna yana scean ekak wage penne den yana widiyata

    eth tikak hariyata ,lokuwata organize karala kaloth mehe domestic eke playerslawa eliyata ganna experience denna honda chance ekak


    ඉන්දියාව කරනව වගෙ ගෙවල කරන්න අපිට බැහැ. අනික ලොකෙ එක රටක්වත් ඔය වගේ වැඩකට එකතු වෙන්නෙ නැහැ. ඉන්දියාව කරපු වැඩෙන් ක්‍රිකට් චාටර් උනා. England Australia වල කරන්නෙත් මෙ වගේම දෙයක් එත් ගෙවන ගානට කැමති අය play කරනව. IPL එකෙන් කරන්නෙ එන්න බැහැකියන උන්ට එන්න හිතෙන විදියට ගෙවනව. ඉතින් එන උන් එන්නෙ ක්‍රිකට් නිසා නෙවෙයි සල්ලි නිසා. IPL වගේ පකේ සල්ලි කන ඔට්ටු අල්ලන එව අපට කොහොමත් එපා... අද දිනන ටීම් එක හෙට ගූ ගාගෙන පරදිනව.. බුකී කාරයො මැච් decide කරන්නෙ.