ලන්කාවේ ඉන්න තිබ්බ කොල්ලෙක් ඈ. අපරාදේ එහෙනම් මේ වෙනකොට ආණ්ඩුවේ ආයතනයක සභාපතිඅවුරුදු කියක් හිරේ හිටියද බං. දැන් එලියේ ඊටත් වඩා කාලයක් රිමාන්ඩ් වලත් හිටියා විටින් විට. මිනිහට කේස් ගොඩයි. ෂාරුක් ලා වගේ අවුල් චරිතත් නොවෙච්ච ඊටත් වඩා MP කෙනෙක් වෙලත් සුනිල් දත් ට මැරෙනකම්ම මුකුත් කරගන්න බැරි වුනා හරියට.
ඇයි උන්ට රාජපක්ෂලාට වගේ රටේ සල්ලි හොරා කරන්න විදිහක් නැහැ නේ.අපරාදෙ ඉතින් තරුණ ජිවිත, ඔච්චර සල්ලි තියන් මොන.මගුලකට මත්ද්රවය ජාවාරම් කරනවද මන්ද,
Pissuda they have another son
![]()
කුරහන් වලට සම්බන්ධ යක් තියද උන්ගෙ?ඔවා මොනවද හුත්තො මම දන්නෙ සෙට් එකක් ඉන්නවා, පරම්පරා ගානකට උන්ට සල්ලි, ඒ උනාට තන්හාව අඩුවෙලා නැතුවා තාම දඟලනවා. කැරිම සෙට් එකක් බන්.
පොරට drugs cases තිබුනේ නෑ මං හිතන්නේSalman Khan kohoma hari beruna neda?
කුරහන් පාට පෙන්ඩන්ට් එකක් දාගෙන ඉන්නෙ උන් සෙට් එකම, 69 කියලා ගහපු ලොකු හරක් ඔලුවක් තියෙනවා පෙන්ඩන්ට් එකේ මැදකුරහන් වලට සම්බන්ධ යක් තියද උන්ගෙ?
uta terrorism case hitan thibuna neda?අවුරුදු කියක් හිරේ හිටියද බං. දැන් එලියේ ඊටත් වඩා කාලයක් රිමාන්ඩ් වලත් හිටියා විටින් විට. මිනිහට කේස් ගොඩයි. ෂාරුක් ලා වගේ අවුල් චරිතත් නොවෙච්ච ඊටත් වඩා MP කෙනෙක් වෙලත් සුනිල් දත් ට මැරෙනකම්ම මුකුත් කරගන්න බැරි වුනා හරියට.
ෂාරුක්ඛාන්ටත් එදා සුනිල් දත්ට වෙච්ච දේ වගේ වෙන්න යන්නේ. පුතා ඇතුළෙ. තාත්තා බලෙත් තියන් එලියේ විඳවනවා
Uta mini marun case da kohedaකුරහන් වලට සම්බන්ධ යක් තියද උන්ගෙ?
පොරට drugs cases තිබුනේ නෑ මං හිතන්නේ
------ Post added on Oct 17, 2021 at 3:38 PM
උබගෙ බොස්ට ශාරුක් කාන් වගෙ දහ ගුණයක් සල්ලි තිබිලා තාම හොරකම් කරන්නෙ.අපරාදෙ ඉතින් තරුණ ජිවිත, ඔච්චර සල්ලි තියන් මොන.මගුලකට මත්ද්රවය ජාවාරම් කරනවද මන්ද,