ශාරුක් ඛාන්ගේ පුතා අවුරුදු ගාණකට හිරේ යයි වගේ..

malakadss

Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    අවුරුදු කියක් හිරේ හිටියද බං. දැන් එලියේ ඊටත් වඩා කාලයක් රිමාන්ඩ් වලත් හිටියා විටින් විට. මිනිහට කේස් ගොඩයි. ෂාරුක් ලා වගේ අවුල් චරිතත් නොවෙච්ච ඊටත් වඩා MP කෙනෙක් වෙලත් සුනිල් දත් ට මැරෙනකම්ම මුකුත් කරගන්න බැරි වුනා හරියට.
    ලන්කාවේ ඉන්න තිබ්බ කොල්ලෙක් ඈ. අපරාදේ එහෙනම් මේ වෙනකොට ආණ්ඩුවේ ආයතනයක සභාපති
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    ශාරුක් පරම්පරාවත් උගෙන් ඉවරයි වගේ..
    Pissuda they have another son
    canva-photo-editor-2-18.jpg
     
    • Like
    Reactions: lilman

    KuKu KoKa

    Well-known member
  • Feb 17, 2020
    1,627
    4,421
    113
    අපරාදෙ ඉතින් තරුණ ජිවිත, ඔච්චර සල්ලි තියන් මොන.මගුලකට මත්ද්‍රවය ජාවාරම් කරනවද මන්ද,
    ඇයි උන්ට රාජපක්ෂලාට වගේ රටේ සල්ලි හොරා කරන්න විදිහක් නැහැ නේ.
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,418
    113
    මැදමහනුවර
    ඔවා මොනවද හුත්තො මම දන්නෙ සෙට් එකක් ඉන්නවා, පරම්පරා ගානකට උන්ට සල්ලි, ඒ උනාට තන්හාව අඩුවෙලා නැතුවා තාම දඟලනවා. කැරිම සෙට් එකක් බන්.
    කුරහන් වලට සම්බන්ධ යක් තියද උන්ගෙ?

    Salman Khan kohoma hari beruna neda?
    පොරට drugs cases තිබුනේ නෑ මං හිතන්නේ
    ------ Post added on Oct 17, 2021 at 3:38 PM
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,789
    28,158
    113
    කුරහන් වලට සම්බන්ධ යක් තියද උන්ගෙ?
    කුරහන් පාට පෙන්ඩන්ට් එකක් දාගෙන ඉන්නෙ උන් සෙට් එකම, 69 කියලා ගහපු ලොකු හරක් ඔලුවක් තියෙනවා පෙන්ඩන්ට් එකේ මැද
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    අවුරුදු කියක් හිරේ හිටියද බං. දැන් එලියේ ඊටත් වඩා කාලයක් රිමාන්ඩ් වලත් හිටියා විටින් විට. මිනිහට කේස් ගොඩයි. ෂාරුක් ලා වගේ අවුල් චරිතත් නොවෙච්ච ඊටත් වඩා MP කෙනෙක් වෙලත් සුනිල් දත් ට මැරෙනකම්ම මුකුත් කරගන්න බැරි වුනා හරියට.
    uta terrorism case hitan thibuna neda?
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ෂාරුක්ඛාන්ටත් එදා සුනිල් දත්ට වෙච්ච දේ වගේ වෙන්න යන්නේ. පුතා ඇතුළෙ. තාත්තා බලෙත් තියන් එලියේ විඳවනවා

    රටක නීතිය තියෙන්න ඕන එහෙම තමයි. ලකේ පංකාව නං වල පල්ලටනෙ කොහොමත් යන්නෙ.
     

    MySelf99

    Well-known member
  • Jun 3, 2018
    630
    493
    63
    හිරේ ගියාට පස්සෙ ජනාධිපතිට කියල සමාව දීල නිදහස් කරගන්න බැයිද ලංකාකවෙ වගේ🤣🤣🤣
     
    • Like
    Reactions: Any.key

    ComanMan

    Well-known member
  • Feb 24, 2021
    1,765
    2,306
    113
    Sharuk khan eka interview ekka kiyanava , MN mage puthata ema deyakma athvidhinna denva girls, drugs, everything kiyala kiyanava
     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    අපරාදෙ ඉතින් තරුණ ජිවිත, ඔච්චර සල්ලි තියන් මොන.මගුලකට මත්ද්‍රවය ජාවාරම් කරනවද මන්ද,
    උබගෙ බොස්ට ශාරුක් කාන් වගෙ දහ ගුණයක් සල්ලි තිබිලා තාම හොරකම් කරන්නෙ.
     

    Similar threads