hapoyi danuyi oka mathak wune aulk naha niravn ta attack ekata idiඋඹලගේ පුතාලගේ කාළේවත් මේවා විසඳෙයි කියලත් හිතුවා නේද?![]()
කලින් කරන්න තිබ්බා
කමක් නෑ පරක්කු වෙලා හරි
අපහස කරන්න නෙවෙයි මචන් අහන්නේ , සජිත් මේ බබාව අරන් හදාගෙන ද ?ganita 50th panala ne
congraz boss kalinma kara gaththa nam iwarayi habayi
hapoyi danuyi oka mathak wune aulk naha niravn ta attack ekata idi
------ Post added on Jan 12, 2024 at 7:14 PM
boru ban me parana photo ekak wage uge nadayekge lamayak wenna athi..අපහස කරන්න නෙවෙයි මචන් අහන්නේ , සජිත් මේ බබාව අරන් හදාගෙන ද ?
ඔව්අපහස කරන්න නෙවෙයි මචන් අහන්නේ , සජිත් මේ බබාව අරන් හදාගෙන ද ?
මචන් චමින්ද විජේසිරිත් ඉල්ලා අස්වෙන වෙලාවේ ඔය සජිත් දැන් දරුසුරතල් බලනවා වගේ කතාවක් කිවුවා නේද බන්boru ban me parana photo ekak wage uge nadayekge lamayak wenna athi..
chande lang wenakota lamai nathi un highlight karanna boru mada post ekak...
ehema seen ekak danne naha, habai ban minissunge private mada okkoma eliyata adinne chande lang wenakowata..මචන් චමින්ද විජේසිරිත් ඉල්ලා අස්වෙන වෙලාවේ ඔය සජිත් දැන් දරුසුරතල් බලනවා වගේ කතාවක් කිවුවා නේද බන්
ඔව් මචන්.. කෙල්ලෙක්..අපහස කරන්න නෙවෙයි මචන් අහන්නේ , සජිත් මේ බබාව අරන් හදාගෙන ද ?