සත්තු මරන්නේ නැතුව බඩ පැලෙන්න මස් කමු

2osama

Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,854
    113
    මාලඹේ
    උඹෙ අම්මගෙ ඒව ටිකක් මයින ලඟ ඇති ඉල්ලගනිංකො 🤭🤭
    හරියට ගෑනිට උකා ගනින් බන් . නැත්නම් WhatsApp වලින් කලගෙඩි සෙල්ලං දානවා ගෑනු. අන්තිමට ඒවා නවතින්නේ ටෙලිග්‍රෑම් groups එළ 🤩🤩
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    හරියට ගෑනිට උකා ගනින් බන් . නැත්නම් WhatsApp වලින් කලගෙඩි සෙල්ලං දානවා ගෑනු. අන්තිමට ඒවා නවතින්නේ ටෙලිග්‍රෑම් groups එළ 🤩🤩
    උඹ රනිල්ටත් කිව්වෙ එහෙමද? ඌ හරියට උකපු නැති නිසාද මයින ලඟට ගියේ. මයිනා නං හොඳට උකනවා වගේ :lol:

    දැන් පොන්නයෙක් වගේ මෙතන නෝන්ඩි වෙන්නෙ නැතුව ගිහින් මයිනට දීගෙන ඉඳපන් :lol:
     
    • Haha
    Reactions: Anatha sinhalu

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,854
    113
    මාලඹේ
    උඹ රනිල්ටත් කිව්වෙ එහෙමද? ඌ හරියට උකපු නැති නිසාද මයින ලඟට ගියේ. මයිනා නං හොඳට උකනවා වගේ :lol:

    දැන් පොන්නයෙක් වගේ මෙතන නෝන්ඩි වෙන්නෙ නැතුව ගිහින් මයිනට දීගෙන ඉඳපන් :lol:
    උබ නේ බං පොන්නය ගෑනි අනිත් කොල්ලන්ට කලගෙඩි සෙල්ලම් පෙන්වන කම් ඉදලා Fake වලින් ඇවිත් Threads දානවා සහෝදරී Leak කර ගත්තා පොලීසි යන්න බැරිද කියලා . මොනවා ගේ පොන්නයෙක් ද බං උබ 🤣🤔🤔😀🤩
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,137
    5,947
    113
    canada
    මෙතන එකක් අදාල නැති පිස්සු comment එකක් දැම්මහම අනිත් එවුන් එක පස්සේ යන්නේ එපා. එතකොට උන්ගේ අරමුණ ඉෂ්ට වෙනවා.

    ලැබ් එකේ හදන මස් තවම එච්චර ප්‍රයෝගික නැහැ. එත් මිලෙන් අඩු මහාපරිමානෙන් ශාකවලින් නිෂ්පාදනය කරන මස් රසම දෙන දේවල් තමයි ප්‍රයෝගික. ඇමෙරිකාව කැනඩාව වගේ රටවල ලොකු පොඩි හැම කඩේකම තියෙනවා. ගොඩක් දෙනෙක්ගේ ජනප්‍රිය තේරීමක්

    "Impossible meat" or "beyond meat"

    /burger/sausages etc
     

    JHHA

    Well-known member
  • Aug 10, 2009
    1,165
    591
    113
    අනේ මන්දා...!!!
    රෙන පුකේ කෑලිත් නැති එකෙක් පක්ෂ වලට ඡන්ද විතරක් දීපන් රෙන පුක දෙන්න යන්න එපා කිව්වම සිරාවටම හිනාගියා යකෝ. :lol:
    Sharing is caring!
    ඌ අත්දැකීමෙන් කියන්නේ උඹලට පරිස්සම් වෙන්න.


    (කොමෙන්ටුව විනෝදාස්වාදය සඳහා පමණි.)
     

    Anatha sinhalu

    Well-known member
  • Jul 10, 2019
    6,496
    13,729
    113
    ඇයි එන්නද ?
    උඹ රනිල්ටත් කිව්වෙ එහෙමද? ඌ හරියට උකපු නැති නිසාද මයින ලඟට ගියේ. මයිනා නං හොඳට උකනවා වගේ :lol:

    දැන් පොන්නයෙක් වගේ මෙතන නෝන්ඩි වෙන්නෙ නැතුව ගිහින් මයිනට දීගෙන ඉඳපන් :lol:

    පොරගේ රස්සාව ගැන කියල ඔහොම රිද්දන එක හරි නෑනේ. ඒ අස්සේ එකෙක් ජනේලෙනුත් පුක දෙනවා දැක්කද දැක්කද :ROFLMAO::ROFLMAO:
     
    • Like
    Reactions: johnferna678

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,854
    113
    මාලඹේ
    වහල්ලු thread එකේ කක්කා කරලා . මේ වගේ හොඳ Threads වල රෙන දේශපාලන වහල්ලු Ban කරේ නැත්නං Elakiri.com එකට sorry තමා 🤪🤪🤪🤪
     
    • Haha
    Reactions: kasun090354t

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    පක්ෂ වලට ඡන්ද විතරක් දීපන් රෙන පුක දෙන්න යන්න එපා. එතකොට තමා උබ වගේ මෝගල් ඩයල් වෙන්නේ :angry: :angry: :angry:


    a comment eka ubatama galapena comment ekak kiyala ubata hithune nedda
     
    • Haha
    Reactions: kasun090354t

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,854
    113
    මාලඹේ
    බංකොලොත් බවය කියන්නේ මස් කිව්වත් මුන්ට ඇහෙන්නේ මාළු කියලා 😂 😂 😂
     

    222ranga

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    7,338
    3,164
    113
    Risk ekak nadda bn dan kiynna normal meet kannat epa kiyla ehama balddi owa aulka nadda
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,854
    113
    මාලඹේ
    සෞඛ්‍ය බලපෑම කොහොමද බං මේකේ?
    ස්වාභාවික සතුන් ගේ මස් ම තමා වර්ධනය කරලා ගන්නේ. කඩේ තියෙන කුණු චිකන් වලට වඩා 1000 ගුණයක් හොඳ ඇති🤣🤣
     

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    ස්වාභාවික සතුන් ගේ මස් ම තමා වර්ධනය කරලා ගන්නේ. කඩේ තියෙන කුණු චිකන් වලට වඩා 1000 ගුණයක් හොඳ ඇති🤣🤣
    ඒකනෙ කිසිම අතුරු ආබාධ නෑ 100% පරිබෝජණයට සුදුසුයි
     
    • Like
    Reactions: 2osama

    Suitcase

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    1,728
    402
    83
    ඕක නම් හරිම වටිනා දෙයක්.

    හැම වර්ගේකම මරණ සත්තුන්ගේ මස් කෘතිමව නිර්මාණය කරන්න පුළුවන් නම් හොඳටම හොඳයි.
     
    • Like
    Reactions: 2osama

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,854
    113
    මාලඹේ
    ඕක නම් හරිම වටිනා දෙයක්.

    හැම වර්ගේකම මරණ සත්තුන්ගේ මස් කෘතිමව නිර්මාණය කරන්න පුළුවන් නම් හොඳටම හොඳයි.
    ඕනෑම මසක් පුළුවන් ලු හදන්න
    හරක් මස් ඌරු මස් ඔය ඔක්කොම පුළුවන් කියනවා ඒත් ටෙස්ට් එක වෙනස් කියනවා මොකද fat එක නැති නිසා
     
    • Like
    Reactions: Suitcase

    Suitcase

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    1,728
    402
    83
    ඕනෑම මසක් පුළුවන් ලු හදන්න
    හරක් මස් ඌරු මස් ඔය ඔක්කොම පුළුවන් කියනවා ඒත් ටෙස්ට් එක වෙනස් කියනවා මොකද fat එක නැති නිසා

    එහෙම වුනොත් නම් මමත් අනිවා ඕනෑම මසක් කනවා
    රහ කෙසේ වෙතත් ගුණය තියෙනවනම් එහ්ච්රයි
     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,854
    113
    මාලඹේ
    එහෙම වුනොත් නම් මමත් අනිවා ඕනෑම මසක් කනවා
    රහ කෙසේ වෙතත් ගුණය තියෙනවනම් එහ්ච්රයි
    ඕවා ලංකාවට ගෙනාවොත් මෙහෙ එවුන් මැරෙන්න හදයි . අරකයි මේකයි කියලා .
     
    • Like
    Reactions: Suitcase