සතියකට 3 පාරක් නෙවෙයි..
දවසකට 3 පාරක් එකතු වුනාත් ප්රශ්නයක් නෑ.. :පී
හැම දෙයක් ම දැන් ම කර ගත්තා නම් තමයි හරි.. නැත්නම්..
කෙල්ල ගැබ් ගත්තාට පස්සේ උඩ බිම බලාගෙන මාස 3ක් විතර ඉවසාගෙන ඉන්න වෙයි.. :පී













3න් වරක් 3න 6යි කියල 7ත් පාරක් ගහපන්...
සතියකට 3 පාරක් නෙවෙයි..
දවසකට 3 පාරක් එකතු වුනාත් ප්රශ්නයක් නෑ.. :පී
හැම දෙයක් ම දැන් ම කර ගත්තා නම් තමයි හරි.. නැත්නම්..
කෙල්ල ගැබ් ගත්තාට පස්සේ උඩ බිම බලාගෙන මාස 3ක් විතර ඉවසාගෙන ඉන්න වෙයි.. :පී






uba mata pena hatiyata adada koheda atte gahanna patan aragena thiyenne.

කලු පූසා;11437208 said:ganithaya aul wage![]()
3*3=6 lu
pregnant unama masa 3k nemei bola 10k![]()


කලු පූසා;11437208 said:ganithaya aul wage![]()
3*3=6 lu
pregnant unama masa 3k nemei bola 10k![]()
අර කතාවක් තියනවලුනෙ අවස්තාවෙන් ප්රයොජන ගන්න කියලා ගනන් හදන්නේ නැතිව එකතු වෙය ඔවට අය කරන්නේ නැතිව ඇතිනෙ
අනික ඉතින් ඔවා ගෙවෙනවාද ඇගෙ හයිය තියනකන් එකතු වෙයන් ඔං ඉතින් හයිය තිබුනා කියාලා හෙන ගහන්නා වගෙ කරන්න එපා පව්නෙ අනිත් එක ඔවා කරලා සමහර හරක් වගෙ කියවන්නත් එපා ඔං 
නෑ මචන් උ හරි මාස 3න් පස්සේ කෙරුවට අවුලක් නෑ එහම කරන්න style පවා තියනවා අතුලෙ ඉන්න එකාටයි අම්මට අවුලක් නොවෙන්න මම දැක්ක මෙඩිකල් ex එකකදි ඩොකාල කියල දෙනවා පින්තුර එක්කඅර කතාවක් තියනවලුනෙ අවස්තාවෙන් ප්රයොජන ගන්න කියලා ගනන් හදන්නේ නැතිව එකතු වෙය ඔවට අය කරන්නේ නැතිව ඇතිනෙ
අනික ඉතින් ඔවා ගෙවෙනවාද ඇගෙ හයිය තියනකන් එකතු වෙයන් ඔං ඉතින් හයිය තිබුනා කියාලා හෙන ගහන්නා වගෙ කරන්න එපා පව්නෙ අනිත් එක ඔවා කරලා සමහර හරක් වගෙ කියවන්නත් එපා ඔං
![]()
නෑ මචන් උ හරි මාස 3න් පස්සේ කෙරුවට අවුලක් නෑ එහම කරන්න style පවා තියනවා අතුලෙ ඉන්න එකාටයි අම්මට අවුලක් නොවෙන්න මම දැක්ක මෙඩිකල් ex එකකදි ඩොකාල කියල දෙනවා පින්තුර එක්කඅර කතාවක් තියනවලුනෙ අවස්තාවෙන් ප්රයොජන ගන්න කියලා ගනන් හදන්නේ නැතිව එකතු වෙය ඔවට අය කරන්නේ නැතිව ඇතිනෙ
අනික ඉතින් ඔවා ගෙවෙනවාද ඇගෙ හයිය තියනකන් එකතු වෙයන් ඔං ඉතින් හයිය තිබුනා කියාලා හෙන ගහන්නා වගෙ කරන්න එපා පව්නෙ අනිත් එක ඔවා කරලා සමහර හරක් වගෙ කියවන්නත් එපා ඔං
![]()

(Y)uba mata pena hatiyata adada koheda atte gahanna patan aragena thiyenne.
උබල නීත්යානුකූලව විවාහ වෙලා නම් දවස් 3ට එකක් නෙමේ දවසට 3ක් කෙරුවත් කමක් නෑ.
මොකෝ අපි එනවද නවත්තන්න![]()
uba mata pena hatiyata adada koheda atte gahanna patan aragena thiyenne.










උබල නීත්යානුකූලව විවාහ වෙලා නම් දවස් 3ට එකක් නෙමේ දවසට 3ක් කෙරුවත් කමක් නෑ.
මොකෝ අපි එනවද නවත්තන්න![]()




