සමන්මලී ගුණසිංහ නානසාරගේ සිවුර ගලවයි

tharakato

Well-known member
  • Jul 26, 2007
    11,447
    724
    113
    Sri Lanka
    මම කියන්නේ නැහැ හිජාබ් එක තහනම් කරන්න කියල එත් හිජාබ් එකක් ඇඳගෙන යන්නේ ගැනු කෙනෙක්මද කියල බලන්න ක්‍රමවේදයක් ගෙන්න වෙනවා. (කාන්තා පොලිස් නිලධාරිනියක් යෙදීම වගේ ) එත් එක කොච්චර දුරට ප්‍රායෝගිකව කරන්න පුලුවන්ද කියන එකෙත් ගැටළු මතුවෙනවා.
    හිජාබ් එක උනත් මුහුණ පෙන්න අඳින්න පුළුවන් නම් මෙහෙම ප්‍රශ්නයක් ඇතිවෙන්නේ නැහැ

    එත් මේ සමන්මලී මොනවද කියවන්නේ ?:angry: සුද්දියෝ කොහොම ඇන්දත් මොකද ? හාමුදුරුවෝ කියන්නේ සදාචාරාත්මක ප්‍රශ්නයක් ගැන නෙමෙයි ආරක්ෂාව ගැන ප්‍රශ්නයක්.

    සෞදි ආරාබියේ අපේ කෙල්ලෙක්ව මරණ කොට "අයිතීන් උදෙසා කාන්තාවෝ" කොහෙද හිටියේ?


    (P.S උඹල බැනගත්තට කමක් නැහැ ෆොටෝ දාගෙන චා කරගන්න එපා :rolleyes: )
     
    • Like
    Reactions: Anuja methsara

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    මම කියන්නේ නැහැ හිජාබ් එක තහනම් කරන්න කියල එත් හිජාබ් එකක් ඇඳගෙන යන්නේ ගැනු කෙනෙක්මද කියල බලන්න ක්‍රමවේදයක් ගෙන්න වෙනවා. (කාන්තා පොලිස් නිලධාරිනියක් යෙදීම වගේ ) එත් එක කොච්චර දුරට ප්‍රායෝගිකව කරන්න පුලුවන්ද කියන එකෙත් ගැටළු මතුවෙනවා.
    හිජාබ් එක උනත් මුහුණ පෙන්න අඳින්න පුළුවන් නම් මෙහෙම ප්‍රශ්නයක් ඇතිවෙන්නේ නැහැ

    එත් මේ සමන්මලී මොනවද කියවන්නේ ?:angry: සුද්දියෝ කොහොම ඇන්දත් මොකද ? හාමුදුරුවෝ කියන්නේ සදාචාරාත්මක ප්‍රශ්නයක් ගැන නෙමෙයි ආරක්ෂාව ගැන ප්‍රශ්නයක්.

    සෞදි ආරාබියේ අපේ කෙල්ලෙක්ව මරණ කොට "අයිතීන් උදෙසා කාන්තාවෝ" කොහෙද හිටියේ?


    (P.S උඹල බැනගත්තට කමක් නැහැ ෆොටෝ දාගෙන චා කරගන්න එපා :rolleyes: )



    photo danne na machan :yes::yes::yes:
     

    mishari

    Member
    Jun 16, 2012
    33
    4
    0
    ගලගොඩඅත්තේ ඥානසාර pissa ,,, uta pissu dan hodatama tadawelaaa anee haffa paw, (sinhalaya modaya kowmkanna yodaya) :)
     

    IveyStyle

    Member
    Aug 9, 2010
    27,492
    1,145
    0
    SiriLankawe
    me patta wesiyo prasiddiya wenuwen tamange rata sanskruthiya agama dahama unath paawala dei.
    gon uparimai ....kisima thatwika bawak ne kathawe...
    yako me genita terenne nedda suddo meke enna tourist la widiya.inne beach eke..
    un gena da api katha karanna ona...
    rate inna un gena.
    ape un saramai shirt ekai adan wena ratak visit karana ekai ehe jeewath wena ekei loku wenasak tiyenawa.
    mamath wena rataka jeewath wenne...lankan neethi mehe ne mehe mama anugamanaya karanne mehe neethi.
    lankaweth e de wenna ona...
    neethiya wenas wenawa ow..hebei neethiya wenas wenne rate bahu jathikayan anuwa.
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    ආ ලන්කට් කාරයා කාලෙකින්
    උරු සුවදට එනවා නේ පොන්ස්

    බොම්බේ ගහන්න ඉන්නෙ දෙගොල්ලයි. කොටි හෝ හම්බයෝ
    ඉන්දියාවේ බෞද්ධ විහාරයට ගහල කොටිනට වැඩක් නෑ. උන් ගහනවා නම් ගහන්නේ ලංකාවේ මිනිසුන්ට. මේක ෂුවර් එකටම හම්බ වැඩක්.

    ඇමරිකානු කදවුරක් මාලදිවයිනේ හදනවා නම් ඒක කියලවත් කරගන්න බැරි උදව්වක්. ඊට පස්සේ නටපල්ලකෝ හම්බ ජිහාඩ් නාඩගම්.
    ලංකාවේ නැගෙනහිරත් අපේ හමුදාවේ ලොකු කඳවුරක් හදන්න ඕනි. ඇයි අවුල්ද ?

    අහ්හ්.. පො*ස් අම්*ගෙ ජොබ් එක දැන් උඹත් කරනවද? පල්ලියට ගිහින් කුරුසෙට පු* දීපන් අවජාතක බැල්*ගෙ පුතෝ අපේ ප්‍රශ්න අපි බලාගන්නම්:angry::angry:
     
    Last edited:

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

    හිනා ඔයි... අහක යන නයි රෙද්ද අස්සේ දාගන්නවා කියන්නේ මෙව්වට ඔයි. බල්ලෙක් බුරති :rofl::rofl::rofl::rofl:
    ලැජ්ජ නැද්ද පොන්ස්.. එක එකාගෙ ෆොටෝ දාගෙන දඟලන්න, තෝ ගැන විස්තරයක් හොයාගත්තොත් තොගෙ ෆොටෝ දාන්නෙ නැතුව තොගෙ අම්මගෙ ෆොටෝ මේකෙ දානව, මහ ලොකුවට ඊමේල් අල්ලගෙන දැඟලුවට එක මයිලක් තොට හම්බවුනාද පරයො.. :P:P


    කෝ කෝ බැනපන් ඉතින්
    :P
     
    • Like
    Reactions: Anuja methsara

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    මචන් පොන්ස්ලා quote කරන්න එපා... දැන් හොදටම රිදිලා ඉන්නේ :rofl:
    ඇත්තට තෝ වගෙ එකෙක් ජාතක කරපු එකේ කරුමෙ ගෙවෙන්න තොගෙ අ*මව පාරෙ යන වාහනේකට අහුවෙලා ඔලුව හතරට පැලිලා මැරෙන්න ඕන. :P:P

    රිදිලා කියපන්
     
    Last edited:

    ȜMA X

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    4,921
    1,133
    113
    Hamilton, NZ

    ඇත්තට තෝ වගෙ එකෙක් ජාතක කරපු එකේ කරුමෙ ගෙවෙන්න තොගෙ අ*මව පාරෙ යන වාහනේකට අහුවෙලා ඔලුව හතරට පැලිලා මැරෙන්න ඕන. :P:P

    රිදිලා කියපන්

    හෙන සක්කිලියෙක්නේ සහෝ ඔයා. අම්මේක් අප්පේක් නැතුව හැදිච්ච එකේක් වගේ :dull:

    දුකයි
     
    Nov 18, 2011
    1,826
    165
    0
    In Your Shadow
    යකොව් මෙකි මොන වෙසියෙක් ද සුද්දියන්ගේ විලි වහන්න ... එතකොට උන් එන අඩු උනහම ලංකවේ තියෙන hotel ටික වහන්න කියලද .. කියන්නේ.මොලේ නැති වෙසියෝ තම්බි ගෑනු මුන නොවසා ඕනා හුත්තක් ඇද ගත්තු දෙන්.. ලංකාවේ ඉන්නවා නම් තම්බි උනත් ඉන්න ඕනේ ලංකාවේ විදිහට නැතුව අරාබියට ඕන විදිහට නෙවේ

    අනික නානසාරයත් ඕන පකයි එපා පකයි හැම පක අස්සෙම රිංගලා ඉල්ලන් හත් පොලේ ගාගත්තට පස්සේ .. වැදගත් දෙයක් කිව්වත් මොන පකෙක්වත් ගණන් ගන්නෙවත් නැහැ... අන්තිමට රටට වැඩක් කරන්න තිබ්බ BBS එකත් නිකන් සවුත්තු කළා දිල්කගේ රෙද්ද අස්සේ රිංගන්න ගිහිල්ල
     
    • Like
    Reactions: Malitharox

    gtkisaru

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    10,265
    656
    113
    Los Ratmalanos.
    ප්‍රවෘත්ති: "අන්තවාදී ඉස්ලාමීය සංවිධාන 4ක් ශ්‍රී ලංකාවේ, බුද්ධි අංශ වාර්තා කරයි"
    අවජාතිකයා: බොදු බල සේනාවේ වැඩ නිසා නිසා අහිංසක මුස්ලීම් අය ආයුධ අතට ගන්න දිනේ වැඩි ඈතක නැති බව පේනවා.

    ප්‍රවෘත්ති: "මාස දෙකකට වැඩි කාලයක් රක්‍ෂිත බන්ධනාගාරගතව සිටි අකුරැස්ස ප‍්‍රාදේශීය සභාපති සාරුව ලියනගේ සුනිල්ව දැඩි ඇප කොන්දේසි මත මුදා හැර තිබේ"
    අවජාතිකයා: කෝ බොදු බල සේනාව බුදිද?

    ප්‍රවෘත්ති: "බුද්ධගයාවට බෝම්බ ප්‍රහාරයක්"
    අවජාතිකයා: බොදු බල සේනාවේ වැඩ නිසා තමයි ඔහොම ප්‍රතිචාර ලැබෙන්නේ.

    ප්‍රවෘත්ති: "වර්ෂාවත් සමග රට පුරා ඩෙංගු උවදුර පැතිර යයි."
    අවජාතිකයා: කෝ බොදු බල සේනාව? මේවට කතා නෑ...

    ප්‍රවෘත්ති: "රට පුරා මහ වැසි ඇද හැලෙයි"
    අවජාතිකයා: බොදු බල සේනාවේ වැඩ නිසා තමයි පරිසරයත් වෙනස් වෙලා තියෙන්නෙ.

    ප්‍රවෘත්ති: "විවාහ වී දසකයකට ආසන්න වුවත් රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතාට තාමත් දරු ඵල නෑ"
    අවජාතිකයා: කෝ බොදු බල.....හුටා...!
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    ȜMA X;15274123 said:
    හෙන සක්කිලියෙක්නේ සහෝ ඔයා. අම්මේක් අප්පේක් නැතුව හැදිච්ච එකේක් වගේ :dull:

    දුකයි
    පලයන් මිනිහො යන්න:dull:
     

    <DNA

    Well-known member
  • Oct 8, 2012
    15,174
    981
    113
    Sri Lanka
    හිජාබය බැරිනම් අම්මගෙ huත්ත ඇඳගත්තත් කමක්නෑ මූන පේන්න තියෙන්න ඕන:angry:. හිසේ සිට සරුවාංගෙම වහගෙන ප්‍රසිද්ද ස්ථාන වල ගැවසීම ජාතික ආරක්ශාවට තර්ජනයක්. ඒක තේරුන්ගන්න තරම් මොළයක් නැති සිංහල එකෙක් ඉන්නවනම් බිජ්ජ කපං මුස්ලිම් වෙයන්.

    ෆ්‍රාන්ස් වල වගේ මෙහෙත් මේ සීන් එක අනිවාර්‍යයෙන් කරන්න ඕන. වැඩේ සම්මතවුනොත් ඕකුන් මළාට නාන්නැති එකේ අඩුගානේ දට කට මැදල මූන හරි හෝදන්න පටන්ගනියි.
    :cool:;)

    මේකනම් හු*න ටෝක් එකක් ගෑනු හෙලුවෙන් ඉන්න්කොට ඒක ජාතික ආරක්ෂාවට තර්ජනයක් වෙන හැටි කියලදීපල්ලකො..:oo::oo:

    ඕන හු*තක් ඇන්ඳට කමක් නෑ, ඔලුව මූන පේන්න ඕන. නැත්නම් රෙද්ද උස්සල බලල තමයි අඳුනගන්න වෙන්නෙ, ඕන් අපිනම් ඕවට නෑ
    :baffled::baffled:

    France වල හිජාබ් තහනම් කරද්දී ඔය කියන අම්මගේ රෙද්දේ අයතිවාසිකම් තිබ්බේ නැද්ද? සුද්දෝ කලොත් හොදය් . අපි කලොත් වැරදි.

    barney-stinson.jpg

     

    aruna47

    Well-known member

  • ඇත්තට තෝ වගෙ එකෙක් ජාතක කරපු එකේ කරුමෙ ගෙවෙන්න තොගෙ අ*මව පාරෙ යන වාහනේකට අහුවෙලා ඔලුව හතරට පැලිලා මැරෙන්න ඕන. :P:P

    රිදිලා කියපන්

    මේකනේ උබේ අම්මා වගේ අපේ සිංහල කොල්ලන්ගේ කෙල්ලන්ගේ අම්මලා පාරේ බස් හෝල්ට් වල ඉන්නේ නැහැ.. බත් පැකට් එකටයි වතුර බෝතලෙටයි රෙද්ද උස්සගෙන. තොගේ අම්මා මහා පාරේ බස් වල ගියාට. අපේ අම්මට මම යන්න හොද වාහනයක් අරන් දීලා තියනවා. තෝ වගේ මේකට ඇවිල්ල කටින් චන්ඩි පාට් මගේ ගාව නැහැ. උබ මහා ලොකුවට කියනවා නේ. උබේ ෆොටෝ එකක් දැම්මොත් උබ කව්ද කියලා පෙන්නනවා කියලා. මට කියන්න තියෙන්නේ අරුණ සම්පත් කරන්නාගොඩ තෝ වගේ ලපයි සිපයිට බය වෙන්නෙත් නැහැ වෙලත් නැහැ කියලා... අන්න එක දැනගනින් නපුන්සක ෆෝන්ස් :cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    මේකනේ උබේ අම්මා වගේ අපේ සිංහල කොල්ලන්ගේ කෙල්ලන්ගේ අම්මලා පාරේ බස් හෝල්ට් වල ඉන්නේ නැහැ.. බත් පැකට් එකටයි වතුර බෝතලෙටයි රෙද්ද උස්සගෙන. තොගේ අම්මා මහා පාරේ බස් වල ගියාට. අපේ අම්මට මම යන්න හොද වාහනයක් අරන් දීලා තියනවා. තෝ වගේ මේකට ඇවිල්ල කටින් චන්ඩි පාට් මගේ ගාව නැහැ. උබ මහා ලොකුවට කියනවා නේ. උබේ ෆොටෝ එකක් දැම්මොත් උබ කව්ද කියලා පෙන්නනවා කියලා. මට කියන්න තියෙන්නේ අරුණ සම්පත් කරන්නාගොඩ තෝ වගේ ලපයි සිපයිට බය වෙන්නෙත් නැහැ වෙලත් නැහැ කියලා... අන්න එක දැනගනින් නපුන්සක ෆෝන්ස් :cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:

    බයවුනේ නැත්නම් මොකටද පෝස්ට් එකට උත්තර දෙන්නෙ?:lol::lol::lol: