සමන්මලී ගුණසිංහ නානසාරගේ සිවුර ගලවයි

aruna47

Well-known member
  • අඩෝ ෆේක් වේsiගේ පුතා.. තෝ තවත් රෙදි ඈදගෙනද පko මේකේ ඉන්නේ..

    අඩෝ එහෙම කියන්න එපා. ඕකා ගාල්ලේ පො-නයා. ගාල්ලේ ඉන්න කොල්ලෝ මුගේ පුk පලන්නේ මල්ලි මල්ලි මක්කෙයි කොරන්නේ. ගමුද සැපක් කියලා අහලා. :rofl::rofl::rofl:
     

    welu_sumana

    Well-known member
  • Jul 17, 2012
    1,242
    96
    48
    දැන් හැමෝම දන්නවා බං ..
    ඥාණසාර පිස්සෙක් ය කියල .
    ඕකා කියන කිසිම දෙයක් මින් ඉදිරියට ගණන් ගන්න එපා උබල බුද්ධිමත් මිනිස්සු නම් :yes:

    :confused: දැන් හඅදෙන පොඩි එවුන් තරමට නෙවෙයි වැඩ. :D
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,371
    30,172
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    මූන පේන්න තියෙන්න ඕන

    හිජාබය බැරිනම් අම්මගෙ huත්ත ඇඳගත්තත් කමක්නෑ මූන පේන්න තියෙන්න ඕන:angry:. හිසේ සිට සරුවාංගෙම වහගෙන ප්‍රසිද්ද ස්ථාන වල ගැවසීම ජාතික ආරක්ශාවට තර්ජනයක්. ඒක තේරුන්ගන්න තරම් මොළයක් නැති සිංහල එකෙක් ඉන්නවනම් බිජ්ජ කපං මුස්ලිම් වෙයන්.

    ෆ්‍රාන්ස් වල වගේ මෙහෙත් මේ සීන් එක අනිවාර්‍යයෙන් කරන්න ඕන. වැඩේ සම්මතවුනොත් ඕකුන් මළාට නාන්නැති එකේ අඩුගානේ දට කට මැදල මූන හරි හෝදන්න පටන්ගනියි.
    :cool:;)
     

    Truth Hurts

    Well-known member
  • Jun 15, 2013
    12,223
    20,377
    113
    Westනාහිර
    හිජාබය බැරිනම් අම්මගෙ huත්ත ඇඳගත්තත් කමක්නෑ මූන පේන්න තියෙන්න ඕන:angry:. හිසේ සිට සරුවාංගෙම වහගෙන ප්‍රසිද්ද ස්ථාන වල ගැවසීම ජාතික ආරක්ශාවට තර්ජනයක්. ඒක තේරුන්ගන්න තරම් මොළයක් නැති සිංහල එකෙක් ඉන්නවනම් බිජ්ජ කපං මුස්ලිම් වෙයන්.

    ෆ්‍රාන්ස් වල වගේ මෙහෙත් මේ සීන් එක අනිවාර්‍යයෙන් කරන්න ඕන. වැඩේ සම්මතවුනොත් ඕකුන් මළාට නාන්නැති එකේ අඩුගානේ දට කට මැදල මූන හරි හෝදන්න පටන්ගනියි.
    :cool:;)




    mekita muslim ekek dagena arala wage mata penne.:D
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,371
    30,172
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    mekita muslim ekek dagena arala wage mata penne.:D

    pig-balls.jpg

    pig-balls.jpg
     
    Last edited:

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    අඩෝ එහෙම කියන්න එපා. ඕකා ගාල්ලේ පො-නයා. ගාල්ලේ ඉන්න කොල්ලෝ මුගේ පුk පලන්නේ මල්ලි මල්ලි මක්කෙයි කොරන්නේ. ගමුද සැපක් කියලා අහලා. :rofl::rofl::rofl:



    ගාල්ලේ කොලු සෙට් එක මුගෙ නම්බර් එක සෙව් කරන් ඉන්නෙ මටි ආතල් කියල,,ලොලේලොල්
    අනාත බල්ල දැන් ඉතින් අල්ලට කියලවට් පුK පලවගනින් වෙ@#ගෙ පුත
     

    mjayanatha

    Well-known member
  • Jan 9, 2008
    28,378
    1,885
    113
    යන එන මං නැහැ
    දැන් හැමෝම දන්නවා බං ..
    ඥාණසාර පිස්සෙක් ය කියල .
    ඕකා කියන කිසිම දෙයක් මින් ඉදිරියට ගණන් ගන්න එපා උබල බුද්ධිමත් මිනිස්සු නම් :yes:

    රටින් එලියට ගිහින් බලපන් ඕකුන් none muslimsලට සලකන්නේ කොහොමද කියල ... ඥාණසාර වගේ හාමුදුරුවෝ නැති උනා නම් හම්බයෝ පු%ත් ඇරලා
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    samanmalee1.jpg


    මේ පොන්න වේ@ දන්නෙ නෑ හිජාබ් එකෙයි සුද්දීගෙ කොට සායෙයි අතර ජාතික ආරක්ෂාවට තියන ප්‍රශ්නය මොකද්ද කියල.. :lol::lol: ගෑනුන්ට සායවල් අන්දන්න ඕන හාමුදුරු වරු ද වේ@යෙ :lol::lol: තෝ පලකො බෝඩ් එකක් උස්ස ගෙන.. මිනිහට කිරි හොද්දක් හදල දීල පාඩුවෙ ඉන්නෙ නැතුව.. නිකන් පුකේ අරගන්න හදනවා :lol::lol:
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    අනූජ මෙත්සර මැට්;15270607 said:
    උබ පොරද මැට්ටො??? හාමුදුරු කෙනෙකුට කතා කරන්න දැන ගනින්.. සිවුරට ගරු කරපන්.. :frown::frown::frown:

    මේ මෙත්සර පොන්නයො තෝව මේකෙ උන් ගනන් ගන්නේ නෑ.. තෝ හිතුවද තෝ වගේම දෙකයි පනහෙ හාවො මේකෙ ඉන්නෙ කියල.. අනේ නිකන් පල පො@නයො යන්ඩ.. බූරු ආතල් දෙන්නෙ නැතුව :lol::lol::lol:
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    සුලෙයිමාන්;15270663 said:
    ආහ්.. ආර්මි ජිනේ.. වනක්කම්.... :D:D:D:D

    එදා හුජ්ජ පෙරාගෙන අඩාගෙන දිව්ව නේද අදත් ඇරෝ ගන්න ඕන වෙලාද.. :lol::lol:
    වෙලාවක් නෑ.. :( වැඩ තියනවා..
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,371
    30,172
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    ලොල්ල තමයි ඒක දන්නෙ අයිඩෝන්ට්නෝ වයි

    එළකිරියේ උන් හම්බයන්ව ගනන්ගන්නැති එකේ ඇයි උන් පැන පැන ලෙවන්න එන්නේ??:confused:

    අයි ඩෝන්ට් නෝ වයි.... එහෙම එන්නෙ ඇයි?
    ලොල්ල තමයි ඒක දන්නෙ අයිඩෝන්ට්නෝ වයි.......
    :D;)
     

    thanujaka

    Well-known member
  • ado uba me dana thread walin niraparade banun ahanne ube ahinasaka amma ban.....me kisi deyak dan nathi ubawa jaathaka karala ubawa hadawadagaththu amma ube moda wada nisa niraparade eka ekage kunu harapa walata subject ekak wenawa....ubawa jaathaka karapu ammata niraparade eka ekagen kunu harapa ahaganna sidda wena widihe wada karanna epa machan....me kiyana wachana tikath gagata kapapu ini weida dan na....eka ithin ube theeranayak....meke inna hama ekatama ube amma gana hithena hama pajaatha sithuwillakinma paw pirenne ubata kiyana ekath mathaka thiyagena wada karapan...