සමලිංගිකත්ව භීතිකාවට එරෙහි වෙමු?

coolkasun

Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    සමලිංගිකත්ව භීතිකාවට එරෙහි වෙමු?

    මේ කියන්නේ මගේ අදහසක් ගැනනම් නෙමේ , කොලඹ 7 ජර්මන් සංස්ක්‍රතියට සම්බන්ධ ආයතනයක පල කරල තිබ්බ දැන්වීමක් ගැන. මේකෙන් කරන්නෙ හිතෙන විදියට සමලිංගිකත්වය ගැන තියෙන භීතිකාව , අප්පිරියාව කරනවයි කියන කාරණය අපේ ඔලු වලින් අයින් කරල දාන එක. ඇත්තටම ලාංකිකයන් වන අපට නම් මේක මහා පිළිකුල් දෙයක් , අපේ සංස්කෘතියට මේ දේවල් ගතකරන්න කරන උත්සාහයන්ට විරුද්ධ විය යුතුයි කියලයි මගේ අදහස , පුලුවන්නම් මේ ඉලක්ක කරල තියෙන ආයතන ගැන පොඩ්ඩක් හොයල බැලුවොත් හොදයි.

    qzr9xv.jpg


    2ai58bo.jpg



    Code:
    http://asipiya.blogspot.com/2011/05/blog-post_18.html
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: HML and ruwanfer

    ruwanfer

    Well-known member
  • Mar 26, 2007
    8,110
    934
    113
    One Mile to heaven
    Mewa issara bohoma rahase wechcha dewal. dan me ape ewun hadanne meka samanya deyak bawata haroganda. Meka Manasika ledak nisa athiwena deyak. Eka nisa beth tikak aran denawa wenuwata me wage unta iniman hadala dena unta yati aramunu godak thiyenawa.
     
    Last edited:

    perfectenamy

    Member
    Feb 13, 2011
    1,262
    160
    0
    hmmm..minissu uppaththiyen nirmanaya wela thiyenne thama vargaya bokaranna...
    eka nathikaranna hadana kalakanni...
     

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    පිස්සු බං..ඕවට ප්‍රසිද්දිය ලබා දුන්නම වෙන්නෙ ඕව දකින පොඩි එවුනුත් නිකන් ඔලු නරක කරගන්න එක..උන්ට එහෙම අසහනයක් නොතිබුනත් අන්තිමට ඕව දැකල අසහනයක් හැදෙනවා..හොඳම දේ තම ඕව එලියට අදාල ගන්නේ නැතුව තියෙන විදියට තියෙන්න ඇරල ඉන්න එක..එතකොට ඔහම ඉන්න ඕන එකා ඉඳි නැති එකා සාමාන්‍ය විදියට ඉඳි..ඕවට බය නැති කරල ප්‍රචාරය දුන්නම වෙන්නෙ සාමාන්‍ය මිනිස්සුත් විකෘති වෙන එක
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    Mewa issara bohoma rahase wechcha dewal. dan me ape ewun hadanne meka samanya deyak bawata haroganda. Meka Manasika ledak nisa athiwena deyak. Eka nisa beth tikak aran denawa wenuwata me wage unta iniman hadala dena unta yati aramunu godak thiyenawa.

    :yes::yes::yes:
     

    helo256

    Member
    Oct 7, 2010
    2,093
    71
    0
    whats wrong with this ? .. looke hemathenama thiyana deyak accept karanna beri thamanta thiyana kuhaka kama nisaane.. sri lankans are pathetic people..
     

    perfectenamy

    Member
    Feb 13, 2011
    1,262
    160
    0
    whats wrong with this ? .. looke hemathenama thiyana deyak accept karanna beri thamanta thiyana kuhaka kama nisaane.. sri lankans are pathetic people..

    ane me? loke hamoma homo wenna giyoth kohomada lamai hadannee...nature eke hatiyata apita samalingikawa sex karanna awayawa deela nahane?]
    eka nisa eka nature theory ekata sampurna patahani..
     

    helo256

    Member
    Oct 7, 2010
    2,093
    71
    0
    ane me? loke hamoma homo wenna giyoth kohomada lamai hadannee...nature eke hatiyata apita samalingikawa sex karanna awayawa deela nahane?]
    eka nisa eka nature theory ekata sampurna patahani..

    nature eken thamai minissu homoda straight da kiyala theeranaya karanne.. umbalata oowa kiyala deela wedak nee.. oona ekak hithaa ganilla..
     

    perfectenamy

    Member
    Feb 13, 2011
    1,262
    160
    0
    nature eken thamai minissu homoda straight da kiyala theeranaya karanne.. umbalata oowa kiyala deela wedak nee.. oona ekak hithaa ganilla..

    hari ... unta ona aathal ekak gaththata awlak na...but homo ewunta marry karanna denna tharam law hadanna hoda na..owa gana prasiddiye katha karanna hoda na...
     

    පූස්

    Member
    Jan 17, 2011
    13,107
    258
    0
    54.0081° N, 1.6900° W
    Mewa issara bohoma rahase wechcha dewal. dan me ape ewun hadanne meka samanya deyak bawata haroganda. Meka Manasika ledak nisa athiwena deyak. Eka nisa beth tikak aran denawa wenuwata me wage unta iniman hadala dena unta yati aramunu godak thiyenawa.
    machan maanasika ledakma neme. hormones case nisa athi wenne wadipurama.:)
    maanasika case eka enne okata thiyena baya nathi una daata. asahanaya nisaama.:sorry::eek:

    anika ehema ekekwa digust karana eka neme karanna one. ungen parissan welaa inna eka.:shocked::eek::lol::lol::yes::yes:
    eka hormones nisaa nan eka unge waraddak neme.
    owata beth thiyenawa one nan. :yes:
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    nature eken thamai minissu homoda straight da kiyala theeranaya karanne.. umbalata oowa kiyala deela wedak nee.. oona ekak hithaa ganilla..


    මිනිසාගේ විකෘතිතා නිසා තමයි හෝමෝ කට්ටිය හැදෙන්නේ , ස්වාභාවිකව ගැහැණියක් සහ පිරිමියෙක්ගේ එක්වීමක් තියෙන්නෙ , ඒ විකෘතිතා ඇතිවෙච්ච අය ඒවා නිවාඩුව කරන් ගියාවේ. ඒක බෝ කරන එක , මොලයට කාවද්දන එක නොකල යුතු දෙයක්,
     

    perfectenamy

    Member
    Feb 13, 2011
    1,262
    160
    0
    මිනිසාගේ විකෘතිතා නිසා තමයි හෝමෝ කට්ටිය හැදෙන්නේ , ස්වාභාවිකව ගැහැණියක් සහ පිරිමියෙක්ගේ එක්වීමක් තියෙන්නෙ , ඒ විකෘතිතා ඇතිවෙච්ච අය ඒවා නිවාඩුව කරන් ගියාවේ. ඒක බෝ කරන එක , මොලයට කාවද්දන එක නොකල යුතු දෙයක්,

    :yes::yes::yes: