True.... Bebaddo godai.he is a member of dayaka sabhawa... dakke naa wage inna... lol.
ehenam kollo api giya.
True.... Bebaddo godai.he is a member of dayaka sabhawa... dakke naa wage inna... lol.
ganan ganna epa kollo... poddak gasala inne... adaretane kiyanne... ummmmma...True.... Bebaddo godai.
ehenam kollo api giya.
Oops... Sorry.. I didn't even think the way or along the angle you viewed the issue. I specifically mentioned a Beer though.Meke podi un innawa bn mole kaladak nathi.
Oyage fact eka 10000% correct unata wadak na comment eke thiyena dump value eka thamai oluwata ganne.
I never ever left you a dislike before becoz you a truly gentlemen here, but that comment wasn't appropriate in this kind of situation.
Forget it machn...Oops... Sorry.. I didn't even think the way or along the angle you viewed the issue. I specifically mentioned a Beer though.
Hariyatama sure na matath ahichcha deyak. Better to be safe than sorryකොතනද තියෙන්නේ මචං. Who website එකෙත් බැලුවා එහම එකක් නැ

අවුලක් නෑ, හැබැයි මාරු කර ගත්තොත් අවුල්, සයිනොපාම් බීලා, බියර් විද්දොත් අවුල්සයිනෝපාම් ගහලා බියර් එකක් ගැහුවොත් අවුල්ද
Up
------ Post added on Aug 6, 2021 at 4:35 PM
බැනපිය.බැනපිය. ඕකට .නැත්නම් ඕකුන් හදන්න බෑ.Bebadda... beer eka athe thiyagenama marila palayan.
Kalakanni.
Yako mechchara me vinasayak wenawa uba ube paule minissu ganawath hithanawa nam me wage thread ekak danne na musalaya.




ඒ ජාතියෙන්ම ගහන්න ඕනි Meke podi un innawa bn mole kaladak nathi.
Oyage fact eka 10000% correct unata wadak na comment eke thiyena dump value eka thamai oluwata ganne.
I never ever left you a dislike before becoz you are a truly gentlemen here, but that comment wasn't appropriate in this kind of situation.
pfizer gahagaththe kohenda? rata yanna visa thiyana ayata witharai gahanne kiyala kathawak thiyanawa aththada?Have the same question regarding Pfizer 2nd dose.
මම කුවේට්. Pfizer දෙකම ගහපු දවසේ 2කෙම බිව්වා. අව්ලක් උනේ නැ.Have the same question regarding Pfizer 2nd dose.
සයිනෝපාම් ගහලා බියර් එකක් ගැහුවොත් අවුල්ද
Up
------ Post added on Aug 6, 2021 at 4:35 PM
පොඩි උන් විතරක් නෙවෙයි ලොකු උනුත් එහෙම තමයි, උඹ කියන්න හදන්නේ vaccine එක වැඩක් නැතිවෙනවා කියල පොඩි උන්ව බයකරලා උන් බීමෙන් ඈත කිරීම වගේ දෙයක් නම් මේ කපේදී ඕක වෙන්නේ නෑ. උන් බේබදු කමට vaccine ගහගන්නේ නැතුව උනත් ඉන්න පුළුවන්.
මට මතක විදියට ඔය කතා කිවේ ADIC එකේ ද කොහෙද ලොක්ක, - සරලව කියන්න තියෙන්නේ ඌ උගේ වැඩේ හරියට කරනවා නම් ඔය වගේ ගොන් කතා කියන්න වෙන්නේ නෑ
මිනිස්සු ළමයි බීමෙන් නවත්තන නම් වෙනම වැඩසටහනක් කරන්න වෙනවා, vaccine එක ඒකට ගාවගෙන දෙකම වැඩක් නැති කර ගන්න හදන්නේ
ඊට වඩා හොඳයි , බොනවා නම්ම් තනියම බීපන් කියල කියන එක ( එත් මුන් පිළිකනු වල කල්ලි ගැහිලා බොනවා පොලිසියට අහුවෙනවා කියල )