සයිනෝපාම් ගහලා බියර් එකක් ගැහුවොත් අවුල්ද

iworld

Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    සයිනෝපාම් ගහලා බියර් එකක් ගැහුවොත් අවුල්ද

    Up
    ------ Post added on Aug 6, 2021 at 4:35 PM
    අවුලක් නෑ මචං කසිප්පු හරි ගහපන් කොහොමත් ලොකු අවුලක් නෑ පැය 24න් බොඩිය පුච්චනවා
    ගෙදර මිනිස්සු අඩලා දුක්වෙයි.
     

    Nanosudha

    Well-known member
  • Dec 28, 2012
    5,165
    4,937
    113

    Should you avoid alcohol after receiving the Covid-19 vaccine?

    There is no need to abstain from alcohol only because you have taken your shot of the vaccine. Alcohol will not by itself render the vaccine ineffective against the novel coronavirus infection.


    The Union Ministry of Health and Family Welfare clarified this point early on, and you can check the government’s advisory in the FAQs [ https://www.mohfw.gov.in/covid_vaccination/vaccination/faqs.html ] posted on the Health Ministry’s website.

    On the question of alcohol and the vaccine, the Ministry says: “As per experts, there is no evidence of alcohol impairing the effectiveness of the vaccine.”
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    Utath na, ratatath na.... Aththama kiuweoth bebaddo tika ekata thiyala maranna one bn.
    Mun loketama barak.



    Me thawa moda pakek... lajja weyan yako ubala gana.
    ------ Post added on Aug 6, 2021 at 4:50 PM

    ube salli walin gahanawa wagene bn.
    Ubala thamai hithan inne ubala kiyana widiyata hamoma inna ona kiyala. Ubala wage sakkili thamai bn pol pithi walin gahala maranna ona. Ubala nisa thamai lankawe ada minissu ballo wage marenne.
     

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    ube salli walin gahanawa wagene bn.
    Ubala thamai hithan inne ubala kiyana widiyata hamoma inna ona kiyala. Ubala wage sakkili thamai bn pol pithi walin gahala maranna ona. Ubala nisa thamai lankawe ada minissu ballo wage marenne.

    Haak.... :oops::oops::unsure:
    Sure shot ekak dala ne inne?

    Naththam yako manussayek ta bonna epa kiyana manussaya pol pithi walain gahala maranawa kiyanawada?

    .........................

    Bebaddon ge siritha oka thamai bn... kisima anakgunak na. Me lagadi ara hamuduro kenekuth apawath kare gagak gawa bila bebaddo tika malu ba ba idala.
    E athare hamudoruwo unta awavada karanna gihin pol pithi walain gahala marala.

    Sakkili unama okun hadanna ba ne bn.
     
    Last edited:

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    Haak.... :oops::oops::unsure:
    Sure shot ekak dala ne inne?

    Naththam yako manussayek ta bonna epa kiyana manussaya pol pithi walain gahala maranawa kiyanawada?

    .........................

    Bebaddon ge siritha oka thamai bn... kisima anakgunak na. Me lagadi ara hamuduro kenekuth apawath kare gagak gawa bila bebaddo tika malu ba ba idala.
    E athare hamudoruwo unta awavada karanna gihin pol pithi walain gahala marala.

    Sakkili unama okun hadanna ba ne bn.

    Ubata nam game kasippu karayek mokakhari loku athawarayak karala kiyala thamai sure.

    oka dapu eka kiyala nahane u alcoholic kiyala. Minihek podi drink ekak dana ekei ubalage pawul wala minissu kasippu kelala bathmutti polawe gahana ekei wenasak thiyenawa.

    Uba black and white vision ekak thiyena ekek wage. uba methana extremists kenek wela manasika rogiyek kiyala pennana eka karanne… aulak thiyenawanam therapist kenek hoyan palayan. Friday minihek beer ekak / wine glass ekak bonawa kiyala pissek wage dagalana ubala thamai sharan / kondaya wage porawal wenne oka worse unama.
     
    Last edited:

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,791
    28,161
    113
    කාලකන්නි වෙන්න එපා බං, උබලට ලැජ්ජාවක් දැනෙන්නැතුව මේවා අහනවනෙ public forum වල. මෙච්චර මිනිස්සු දුක් විඳිනවා. මේවා කියවන අපිට දුකයි
     

    justinshady

    Well-known member
  • Jan 28, 2013
    2,602
    1,106
    113
    Walhalla ♤♡♢♧
    Ubata nam game kasippu karayek mokakhari loku athawarayak karala kiyala thamai sure.

    oka dapu eka kiyala nahane u alcoholic kiyala. Minihek podi drink ekak dana ekei ubalage pawul wala minissu kasippu kelala bathmutti polawe gahana ekei wenasak thiyenawa.

    Uba black and white vision ekak thiyena ekek wage. uba methana extremists kenek wela manasika rogiyek kiyala pennana eka karanne… aulak thiyenawanam therapist kenek hoyan palayan. Friday minihek beer ekak / wine glass ekak bonawa kiyala pissek wage dagalana ubala thamai sharan / kondaya wage porawal wenne oka worse unama.
    Oya amadyapa ponzla tamai wadiyenma kuhaka, irisiyakara ewun. Mu penne nadda. Uge personal vendetta ekak tiyenne drinks ganna un ekka. Thamange jiwithe kohe hari aduwak waha ganna unama tamai minissu ohoma wenne. 😂

    Ekko podi kale saharan wage brainwash wela