අවුලක් නෑ මචං කසිප්පු හරි ගහපන් කොහොමත් ලොකු අවුලක් නෑ පැය 24න් බොඩිය පුච්චනවාසයිනෝපාම් ගහලා බියර් එකක් ගැහුවොත් අවුල්ද
Up
------ Post added on Aug 6, 2021 at 4:35 PM
ගෙදර මිනිස්සු අඩලා දුක්වෙයි.
අවුලක් නෑ මචං කසිප්පු හරි ගහපන් කොහොමත් ලොකු අවුලක් නෑ පැය 24න් බොඩිය පුච්චනවාසයිනෝපාම් ගහලා බියර් එකක් ගැහුවොත් අවුල්ද
Up
------ Post added on Aug 6, 2021 at 4:35 PM
Utath na, ratatath na.... Aththama kiuweoth bebaddo tika ekata thiyala maranna one bn.
Mun loketama barak.
Me thawa moda pakek... lajja weyan yako ubala gana.
------ Post added on Aug 6, 2021 at 4:50 PM
ube salli walin gahanawa wagene bn.
Ubala thamai hithan inne ubala kiyana widiyata hamoma inna ona kiyala. Ubala wage sakkili thamai bn pol pithi walin gahala maranna ona. Ubala nisa thamai lankawe ada minissu ballo wage marenne.
Haak....
Sure shot ekak dala ne inne?
Naththam yako manussayek ta bonna epa kiyana manussaya pol pithi walain gahala maranawa kiyanawada?
.........................
Bebaddon ge siritha oka thamai bn... kisima anakgunak na. Me lagadi ara hamuduro kenekuth apawath kare gagak gawa bila bebaddo tika malu ba ba idala.
E athare hamudoruwo unta awavada karanna gihin pol pithi walain gahala marala.
Sakkili unama okun hadanna ba ne bn.
Oya amadyapa ponzla tamai wadiyenma kuhaka, irisiyakara ewun. Mu penne nadda. Uge personal vendetta ekak tiyenne drinks ganna un ekka. Thamange jiwithe kohe hari aduwak waha ganna unama tamai minissu ohoma wenne.Ubata nam game kasippu karayek mokakhari loku athawarayak karala kiyala thamai sure.
oka dapu eka kiyala nahane u alcoholic kiyala. Minihek podi drink ekak dana ekei ubalage pawul wala minissu kasippu kelala bathmutti polawe gahana ekei wenasak thiyenawa.
Uba black and white vision ekak thiyena ekek wage. uba methana extremists kenek wela manasika rogiyek kiyala pennana eka karanne… aulak thiyenawanam therapist kenek hoyan palayan. Friday minihek beer ekak / wine glass ekak bonawa kiyala pissek wage dagalana ubala thamai sharan / kondaya wage porawal wenne oka worse unama.