සයිබර් යුද්ධයට ශ්‍රී ලංකාව සූදානම්

Amarican.Ekek

Well-known member
  • Jul 31, 2018
    1,093
    805
    113
    Sacramento
    1758476310300.png

    කැම්රි තට්ටයා! බොරුවට කැමරාවට පෙන්න කලින් ගහල තියගත්තු command එකක් load කරලා පෙන්නනවා.

    mun me load karan inne nam Cisco XDR panel ekad kohe
    ------ Post added on Sep 21, 2025 at 11:13 PM
     

    thedigit2s

    Well-known member
  • Oct 3, 2009
    2,810
    3,247
    113
    38
    @ katubedda
    හෙළයො කොවිඩ් ආපු කාලෙ මැශින් එකක් හදලා එයා පොර්ට් එකෙ දැම්මා වයිරසය හොයන් ගිහින් නැති කරනවාලු. දම්මික පැනි ආපු රටෙ ඔවා මොනවාද. වඩු බාස් කෙනෙක් ලු නෙද උත්? වඩු බාස්.ලා හදන පැනි ටිවි එකෙ හිටන් පෙන්නලා මුලු ලන්කාවෙන්ම ආවා නෙද? ඤාන අක්කා කියලා ඇමතිලාඇමතිනිලා මුට්ටි ගඟෙ පා කරා නෙද? ලැජ්ජයි යකො. ගනයො කොලඹට උඩින් පිරිත් පැන් දැම්මා හෙලිකොප්ටරෙන්, ගනයා මාස්ක් දාගෙන හිටියෙ එතනත්, තව ඩොටෙ ගොඩෙ ප්‍රාඅදෙශිය මන්ත්‍රි වරයෙක් pirith පැන් කරත්ත්තයක් ගම වටෙ අරන් යන ගමන් මිනිස්සු එනව බොනවා මූන හොදනවා ඔලුවෙ හලාගන්නවා. එහෙම එවුන්ගෙ cybersecurity
    උබ වගේ හරකෙක්, මෝඩ මූසලයෙක්.

    යකෝ මෙ කියන්නෙ computer වයිරස් ගැන. කොවිඩ් වගේ මිනිස්සුන්ට හැදෙන වයිරස් ගැන නෙවෙයි.
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,941
    11,377
    113
    උබ වගේ හරකෙක්, මෝඩ මූසලයෙක්.

    යකෝ මෙ කියන්නෙ computer වයිරස් ගැන. කොවිඩ් වගේ මිනිස්සුන්ට හැදෙන වයිරස් ගැන නෙවෙයි.
    Mama kiyanne hakiyawan gana.