සර්නවාහිනිය ද හරි දයාසිරි දයාසිරිද හරි

කව්ද හරි

  • දයාසිරි හරි

    Votes: 87 70.2%
  • සර්නවාහිනිය හරි

    Votes: 37 29.8%

  • Total voters
    124

mylove

Member
Jun 12, 2007
4,576
102
0
Ow...machan..... apiwa andapu eka thama kalei..... Vimal enawa wath pennuwei nei. Dayasiri, Rajitha enawa pennuwa... ethakota minussu balanwa nei... Wimal aththatama awai nadda kiyala... serama mungei tricks.

dakunu palath saba chande welawe man radio program1k ahuwa
aked galle wala hitapu palath saba manthri kenek kata kale
ayage rasweem wala kata swarnawahiniyen racord karan gyata ai danne natte kyla aya ahala
mun kyla obatuma katahari baninna etakota api dannam kyla
mun randu awussala aaka minissunta pennanawa
munge news wala minissunta wadagath kyla dewal na
wadipura yanne 1 1ta mada gahaganna ewa
 
Oct 17, 2008
1,128
60
0
41
Kandy - Colombo
මම නං කියන්නෙ දෙන්නෙක් එක්ක වාද කරන එක අසාධාරණයි.
පරදින්න තියෙන බර වැඩියි. ඒ නිසා යන එක හොදයි.
:)
 

Banned

Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    dakunu palath saba chande welawe man radio program1k ahuwa
    aked galle wala hitapu palath saba manthri kenek kata kale
    ayage rasweem wala kata swarnawahiniyen racord karan gyata ai danne natte kyla aya ahala
    mun kyla obatuma katahari baninna etakota api dannam kyla
    mun randu awussala aaka minissunta pennanawa
    munge news wala minissunta wadagath kyla dewal na
    wadipura yanne 1 1ta mada gahaganna ewa

    Ya...machan....Issara ohoma nei...Hema Nalin inna kalei... Dan oya rathu ira karana eka thama okei wada satahan hadannei... Serama karannei.... Prasiddiya ganna....... :no:
     

    Arlind

    Banned
    Jan 8, 2010
    526
    8
    0
    SWARNAWAHINIYA BASIL HUTTHIGE PUTHAGE... EE HINDA UN GOVT EKATA SUPPORT .. MAHINDA RAJAPAKSE SUPPORTERS LATE EKA THERENNADDE PONNA HUTHO??
     

    b squad

    Well-known member
  • Jun 20, 2008
    7,144
    424
    83
    36
    God Bless Sri lanka
    swarnavahiniya kella gatta ambanakata:lol::lol::lol:
    dayasiri sathiyak tisse kiwwa viwadeta enna taniyama kiyala....
    swarnavahiniya panala denna gihilla ambanakata kela gatta ....but im sure this debate will take place at swarnavahini soon next week or b4 the election..
     

    bhathiya99

    Junior member
  • Nov 10, 2007
    986
    25
    18
    aniwa machan... UNGE CHANNEL EKE NAMBUWA BERAGANNA WARADA Dayasirige Pitin Yewuwa:growl:

    Dayasirita mokadda tiyana nambuwa kauruhari kiyana ekata anith paththata monawa hari kiyanawa!!! Oka thamai pahath deshapalanaya!! Okun okkoma rata pawadennane hadanne. Oyala owata gawenne nathia rata rakaganna ekathu wenna
     

    mylove

    Member
    Jun 12, 2007
    4,576
    102
    0
    Dayasirita mokadda tiyana nambuwa kauruhari kiyana ekata anith paththata monawa hari kiyanawa!!! Oka thamai pahath deshapalanaya!! Okun okkoma rata pawadennane hadanne. Oyala owata gawenne nathia rata rakaganna ekathu wenna

    dayasiri kiyana thanata wimal damma nam hari
     

    sachithmax

    Member
    Jun 9, 2007
    6,597
    88
    0
    39
    de_dust 2
    Suwrnawahiniyen Deparshawayatama Sinhalen Kiyala thuyenawa 2nk ekkan enna kiyala,Anduwa paththen 2nk awa eth UNP eka awe 1nai...ethin Dayasiri prashnen penala yanna one hinda eya withrak awa ,

    aniwa...oka me harak ta therenne nane...munta mona welada manda..moda ralak...
     

    sumithf

    Member
    Jan 10, 2010
    356
    8
    0
    dayasiri thaniyema challange eka bara gatta kiyala mulu ratama denagatta. aanduwa passe bala karanan ethi Basilvahini ekata.
     

    HallowMan

    Well-known member
  • Jan 10, 2010
    5,794
    1,008
    113
    කරපු වෑඩේ වෑරදි

    දයාසිරිට තිබ්බා තනියෙන් විවාදය කරන්න
    විවාදය කරන්නෙ නෑතුව ගියාම මිනිස්සු හිතන්නෙ විමල්ගෙ මඩ හරි කියලා


    ඇයි ඕකම අනිත් පැත්තට හිතන්න බැරි, ඇයි ඌරුවංශයට තනියෙන් එන්න බැරි රාජිතට යන්න කියලා ඔච්චර සාක්ශි ගොඩාක් තියාගෙනත් ඇයි බය වෙන්නේ,අනික දයාසිරි පැහැදිලිව කිව්වා එක්කෙනෙක් එක්ක ඕනෙම විවාදයකට ලැස්තී කියලා..
     

    shaku_p

    Member
    Nov 8, 2008
    2,928
    36
    0
    Kurunegala
    Dayasiri hari
    aya mula idanma kiwa deyak mama thaniyama anne kiyala
    a welaweth kiuwa dennagen ekkenek enna ona kenek ekka mama lasthie kiyala
    Swarnawahiniyath mewwe dayasiri vs Vimal athara debate ekak