සල්ලි එක්ක විහිලු කරන්න එපා බන්

Sakkarawattama

Active member
  • Jan 31, 2016
    297
    48
    28
    Sri Lanka
    සල්ලි එක්ක විහිලු කරන්න එපා බන්

    බොහොම අමාරුවෙන් හම්බ කරන සල්ලි අපි හිතන්නේවත් නැති දේවල් වලට නිකාන් වියදම් කරලා ඔහේ උඩබලන් ඉන්නවා.

    කවදාවත් සල්ලි අනවශ්‍ය විදිහට වියදම් කරන්න එපා කෙලවිලා තියෙන්නේ බන් හොඳටම.

    පොඩි ජොබක් කරන්නේ ඔෆිස් එකක. වියදම් එන්න එන්න වැඩියි. ක්‍රෙඩිට් කාර්ඩ් ණය , ඔලුව රත්වෙනවා බන්. පාර්ට් ටයිම් ෂොප් එකකවත් වැඩ කරන්න ගන්න තැන් දන්නවද ? තියෙන නය තුරුස් ටික බේරලා දාන්න .

    ඉස්සරහට සල්ලි ඕනේ කලේ බන් එන්නේ. බබා හම්බ වෙන්න ඉද්දි මෙහෙම කෙලවුනම පට්ට අවුල් යනවා :sorry:
     

    Sakkarawattama

    Active member
  • Jan 31, 2016
    297
    48
    28
    Sri Lanka
    සල්ලි හම්බ කරන්නේ කොහොමද බන් ජොබ් එකට අමතරව ? මොනාද අමතරව කරන්නේ ? බිසන්ස් කරන්නත් සල්ලි ඕනේ නේ
     

    dbug

    Well-known member
  • Sep 7, 2008
    1,844
    2,493
    113
    uba threewheel eka aran tawath naya unaada... hire karana ekata mokada unee.. naya gattoth goda eemak naa.. mataka tiya ganin eeka
     

    Sakkarawattama

    Active member
  • Jan 31, 2016
    297
    48
    28
    Sri Lanka
    uba threewheel eka aran tawath naya unaada... hire karana ekata mokada unee.. naya gattoth goda eemak naa.. mataka tiya ganin eeka


    වැඩේ ඇත අරිය බන් පාඩුයි රට යන්න ට්‍රයි කරා දැන් එකත් බෑ. ගොඩ එන්න ඕනේ පොඩි පොඩි නය ටික බේරාගෙන. සල්ලි තියෙනකොට සිහිය නෑ සිහිය තියිද්දී සල්ලි නෑ බන් :sorry:
     

    Sakkarawattama

    Active member
  • Jan 31, 2016
    297
    48
    28
    Sri Lanka
    owa hithanna one ithin badinna lamai hadanna kalin
    poddak online weda tikak igena ganin GL!


    අනිවා මචන් පුළුවන් විදිහට වැඩේ ගොඩදාගන්න ඕනේ. හිත හදාගන්න බන් මෙතන මේක දැන්මේ
     

    dhanuconfi

    Well-known member
  • Jul 20, 2016
    819
    351
    63
    lankawe
    Amaarui thamai BN . Hi data hithala balapan ape watema one tharam opportunity thiyenava part time wada walata. Case eka API kammaliy bn
     

    The Hacker

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    2,726
    1
    2,428
    113
    127.0.0.1
    උබට ගොඩ එන්න පොඩි ටිප්ස් ටිකක් දෙන්නම් .

    මං ගොඩ ආවේ ඒ විදියටම තමා . මුලින්ම ලිස්ට් එකක් හදාගනින් වියදම්

    1. Credit Card
      මාත් අහුඋන ලොකුම අවුල තමා credit card ණය. උබ තාමත් කාර්ඩ් එක පාවිච්චි කරනවාද ?
      එහනම් අදම නවත්තපන් , බැංකුවට කතා කරලා deactivate කරන්නම කියපන්, ඊට පස්සේ card center එකට ගිහින් manager හම්බෙලා කතා කරලා installment payment එකක් කරන්න හදාගනින් , උබට කැමති ගානකින් වාරික විදියට ගෙවන්න පුළුවන් උබ කතා කලොත් (කාඩ් බිල් එක ගෙවන්න ලෝන් ගන්නවාට වඩා මේක ලේසියි, අනික effective හැබැයි මනේජරයා හම්බෙලා කතා කරන්න ඕනේ) හැබැයි උබට අනිවා ගෙවන්න පුළුවන් ගානක් වාරිකයට දාපන්
    2. මාසේ බිල්

      බලපන් උබේ මාසේ බිල් මොනාද තියෙන්නේ , ඒවාට කොච්චර ගෙවන්න ඕනෙද කියලා,
      ඒවාට ගණන් වෙන් කරපන් මුලින්ම,
      අනවශ්ය වියදම් ඔක්කොම කපලා හරින්න බලපන්
      eg උබ dongle එකයි රවුටරයයි දෙකම යුස් කරනවා නම් එකක් අයින් කරපන්; light bill වතුර බිල් පොඩ්ඩක් අඩු කරන්න බලපන්

      බිල් වලට ලොකු ගානක් එනවා නම් කොටසක් වත් ගෙවපන්, නොගෙවා ඉන්නේ නැතුව

      මං නම් කලේ මාසේ 26 වෙද්දී ඔක්කොම බිල් auto ම ගෙවෙන්න online banking Schedule කළා
    3. අනෙකුත් වියදම්

      දැන් බලපන් අතේ කියක් ඉතිරිද කියලා ඔන්න ඔය ගානෙන් 5 ක් වගේ අයින් කරලා ඉතිරි ටික දවස් ගානෙන් බෙදලා දවසට වියදම හදාගනින්

      දැන් හිතපන් දවසට වියදම එහම හැදුවම 500 එනවා කියලා ; උපරිම ට්‍රයි එකක් දීපන් දවස ඔය 500 ඇතුලේ තියාගන්න.

    බොන්න සෙට් වෙන ඒවා , පාටි එහම පොඩ්ඩක් මග ඇරපන්; pizza hut, Mac එක බල බලා පොඩි පෙට්ටි කඩෙන් 100 කෑම එකක් අරන් ගිහින් කාපන්
    සිගරට් බොනවන්ම නවත්තාපන්. (නොදැනුවත්වම සල්ලි යන එකක් )

    MoneyLover වගේ මොබයිල් appඑකක් දාගෙන හැම සතේම upload කරපන්, මන් නම් බස් එකේ ගානත් රුපියලටම දැම්මා , එකෙන් උබටම තේරෙනවා උබ නොදනිම උබෙන් කොච්චර නාස්ති වෙනවද කියලා, එක බලලා සෑහෙන්න හැදෙන්න පුළුවන් ....

    Good Luck

    මට ඔය ටික කරන කාලේ 35000 පඩියක් තිබ්බේ,card bill එක 1.5lks පැනලා තිබ්බේ , එකෙන් රෝල ගහලා ගොඩ ආවේ, දැන් හොද පඩියක් ගත්තා උනත් අර පුරුද්ද නිසා සෑහෙන්න ගානක් ඉතිරි කරනවා
     

    The Hacker

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    2,726
    1
    2,428
    113
    127.0.0.1
    විකල්ප income බලපන් , ඔෆිස් එකේ overtime දෙනවා නම් මැරිලා නැහිලා වැඩ කරපන් , බයික් එකක් වගේ තියෙන බෝඩිමක ඉන්න එකෙක් නම් රෑට uber / pickme වගේ දුවපන්; තාම කොල්ලෙක් නම් pizza hut වගේ part tme
    it skills වගේ තියෙනවා නම් online මොනාහරි කරපන් .

    කට්ට කාපන්, උබ දියුණු උනාම "ඒ මන් මෙහමත් හිටියානේ කියලා උබටම සතුටක් දැනෙයි"