මට වයස 17යි ඉතින් මට තාම රස්සාවක් කරන්න බෑනේ මටත් ආසයි සල්ලි කීයක් හරි හොයාගන්න මට බඩු වගයක් තියනව ගන්න ගෙදරින් ඉල්ලන්න කැමතිත් නෑ අනේ මට කියන්නකෝ විහිලු නෙමේ
Virginty leftmalli photo ekak ekka details tika inbox karanna. mama danna then walata send karannam
Youtube eke පිස්සෙක් වගේ kiyawapan
umba diyunui daදෙක ගානේ තියෙන අවයව ටික දෙය්යෝ දීල තිගෙන්නේ එකක් විකුණල දියුණු වෙන්න. ආස එකෙක්ට ඇටේ විකුණලාම පටන්ගනිං![]()
Mallige photo ekakda?malli photo ekak ekka details tika inbox karanna. mama danna then walata send karannam
වැඩ එයිද?picoworkers.com
meke register wela weda krpn. dawaskata $ tikk hoya gann puluwn
Puke hila or payiyaකීයද විශ්කම්භය?
ඔව් මේකේ ඉන්න ෆොන්නයොන්ට ස්ග්නල් විකුනලා දියුණු වුනාumba diyunui da