සල්ලි වලට උදව්වක් ඕනේ

Juck744

Member
Jul 6, 2016
238
31
0
ගෙදර
IP Address මාට්ටු වෙන වැඩක්ද

Domain එක මගේ නමට ලියාපදිචි කරලා දීපන් , උබට සැකනම් මට මාස දෙක තුනකට පස්සේ දීපන් උබේ Account එකේම ටියාගෙන ඉදලා උදව්වක් එල්ලිවා විතරයි රේප් කපලා සැහෙන්න
 

Alaya

Well-known member
  • Sep 12, 2006
    10,217
    644
    113
    Domain එක මගේ නමට ලියාපදිචි කරලා දීපන් , උබට සැකනම් මට මාස දෙක තුනකට පස්සේ දීපන් උබේ Account එකේම ටියාගෙන ඉදලා උදව්වක් එල්ලිවා විතරයි රේප් කපලා සැහෙන්න

    pissuda yako

    mama kapuwe na
     

    Alaya

    Well-known member
  • Sep 12, 2006
    10,217
    644
    113
    Domain එක මගේ නමට ලියාපදිචි කරලා දීපන් , උබට සැකනම් මට මාස දෙක තුනකට පස්සේ දීපන් උබේ Account එකේම ටියාගෙන ඉදලා උදව්වක් එල්ලිවා විතරයි රේප් කපලා සැහෙන්න

    kauru hari wesige puthek mageth kapala

    ara nai karaya thamayi oya wage ponna wada karanne
     

    GunsBlazing

    Member
    Jul 7, 2016
    316
    40
    0
    වැල හරි මොනා හරි වගේ ඩොමේන් එකක්ද?
    මාසයක් යන්නෙ නැහැ සාමාන්‍යයෙන් දවස් 15 - 18 වගේ එනවා
    නිකම් එකවුන්ට් එකකට බැන්කුවෙන් කාර්ඩ් එකක් ඉල්ලපන්
    වෙන කෙනෙක් අරන් ට්‍රාන්ස්ෆර් කලා වගේ නෙමේ ඌට ආයෙ ගන්න පුලුවන් දවස් 60 ඇතුලත
     

    Juck744

    Member
    Jul 6, 2016
    238
    31
    0
    ගෙදර
    a bn, card eka expire wenna kalin masayak wage weddi un ewanwane bn card ela

    අපේ තැපල් කන්තෝරුවේ එකා ලියුම් දෙන්නේ නැහැ රටින් එන ඒවා. ඕක නිසා නෑ කෙනක් ගේ ගෙදරට අය ODER එකක් දැම්මා.

    xyz domain ekak daenm kiayk denwda

    රු 400 - 500 උනත් පුළුවන්. xyz domain $ 1.17 icaan free ekath ekama
     

    Juck744

    Member
    Jul 6, 2016
    238
    31
    0
    ගෙදර
    වැල හරි මොනා හරි වගේ ඩොමේන් එකක්ද?
    මාසයක් යන්නෙ නැහැ සාමාන්‍යයෙන් දවස් 15 - 18 වගේ එනවා
    නිකම් එකවුන්ට් එකකට බැන්කුවෙන් කාර්ඩ් එකක් ඉල්ලපන්
    වෙන කෙනෙක් අරන් ට්‍රාන්ස්ෆර් කලා වගේ නෙමේ ඌට ආයෙ ගන්න පුලුවන් දවස් 60 ඇතුලත

    වැල නමේ Amazing , Funny Wage Domain එකක්
     

    chamikaya001

    Member
    Jul 31, 2016
    35
    2
    0
    අපේ තැපල් කන්තෝරුවේ එකා ලියුම් දෙන්නේ නැහැ රටින් එන ඒවා. ඕක නිසා නෑ කෙනක් ගේ ගෙදරට අය ODER එකක් දැම්මා.



    රු 400 - 500 උනත් පුළුවන්. xyz domain $ 1.17 icaan free ekath ekama

    ok wade karnne kohmda mn karala denm?