මමනම් දැක්කෙත් ඇහුවෙත් අද? Do we suppose to know her?mekita fb gaming live wala kattiya amu kunuharapen baninawaammoh
meki podi kellek welath owa iwasagena ekige gema eki gahanwa.. hodata hamba karanawa
ee athin meki patta!!!
akamthy nam nobala idin ban... iwaraine.. karana eungei balana eungei wayasa hoyanna uba lord pakeer da..උඹට වයස කියද මචන්?
උඹෙන් නෙමෙයි වයස ඇහුවේ. උඹෙන් ඇහුවේ Do we suppose to know her?akamthy nam nobala idin ban... iwaraine.. karana eungei balana eungei wayasa hoyanna uba lord pakeer da..
gon bijja.. eka eka minissine rasikathwaya wenas... ubata ajuutha eka hema ekatama ehema naha
me gon bijja.. danna sinhalen kotapan nodanna kadu ganne nathuwa@KuKu KoKa උඹට වයස කියද මචන්?
මමනම් දැක්කෙත් ඇහුවෙත් අද? Do we supposed to know her?
------ Post added on May 19, 2021 at 11:17 AM
උබ 2000 න් පස්සෙ ඉපදුන එකෙක් නේද ??අයි බන් මොකද අවුල
thowa tag karala dala nahane gono... ubata danaganna one nattam paduwe pala... meke hema thread ekama danne ubata denagannada... gonaඋඹෙන් නෙමෙයි වයස ඇහුවේ. උඹෙන් ඇහුවේ Do we supposed to know her?
පොඩ්ඩක් හොදට හොයල බලපන් කොල්ලෝ අයෙත් පාරක්. Do We ද නැත්නම් Are We ද කියලme gon bijja.. danna sinhalen kotapan nodanna kadu ganne nathuwa
do we supposed newey .. are we supposed to
mekita fb gaming live wala kattiya amu kunuharapen baninawaammoh
meki podi kellek welath owa iwasagena ekige gema eki gahanwa.. hodata hamba karanawa
ee athin meki patta!!!
ai 2000ta uda kalin ta set wena ewa witarada meke danna one?උබ 2000 න් පස්සෙ ඉපදුන එකෙක් නේද ??
hoyala balapan paka... uba enawada mata methana English uganwanna... lajjai uttoපොඩ්ඩක් හොදට හොයල බලපන් කොල්ලෝ අයෙත් පාරක්. Do We ද නැත්නම් Are We ද කියල
විකාර අහන් නැතුව හිටපන් බන් උගෙන්උඹෙන් නෙමෙයි වයස ඇහුවේ. උඹෙන් ඇහුවේ Do we supposed to know her?
සොරි කොල්ලො පස්සෙ ක්ලික් උනේ උබගෙ ෆේක් එකකින් දාපු එකක් කියලai 2000ta uda kalin ta set wena ewa witarada meke danna one?
hoyala balapan paka... uba enawada mata methana English uganwanna... lajjai utto
------ Post added on May 19, 2021 at 11:21 AM
pissuda oi... thopi wage eun wa poddak bite ekata gattaවිකාර අහන් නැතුව හිටපන් බන් උගෙන්උගෙ fake එකකින් දාපු ත්රෙඩ් එකක් මේක. පොරට තරහ යනව වීඩියෝ එකට බැන්න ගමන්
thoge nama wenas karapan Anatha Jayasekara kiyalaපොඩ්ඩක් හොදට හොයල බලපන් කොල්ලෝ අයෙත් පාරක්. Do We ද නැත්නම් Are We ද කියල
උඹ පව් බන්. උඹ ඔය විදියටම හිතාගෙන ඉඳපන්. බායි
hoyala balapan paka... uba enawada mata methana English uganwanna... lajjai utto
------ Post added on May 19, 2021 at 11:21 AM
ඉතින් ලසා අයියගෙ ඔන්ටොපොනෝ කබ් එකේ නැද්ද මේ අක්කා?මෙකි සුපිරි කෙල්ලෙක්. මෙයාට මිනිස්සු ජරා විදිහට කුණු හරුපෙන් බනිනවා. එත් ඒ බනින උන් මෙයාගේ වීඩියෝ දිගින් දිගටම බලනවා. මෙටගේ මසෙකට YouTube එකෙන් මාසෙකට ලක්ෂ 4- 5 හොයනවා. ලගකදී වාහනෙකුත් ගත්තා.

ත්රෙඩ් එක මුල ඉදන් කියෝන එකෙක්ට තේරෙනව බන් කවුද මේ හිගන මගුලක් මේකෙ දාගෙන පච උනේ කියල. ගිහින් පොතක් පතක් බලාගනින් මල්ලි. ඕව බල බල ඉදල හරියන් නෑpissuda oi... thopi wage eun wa poddak bite ekata gatta