Cse site eken balapanCSE eke live stock prices balana link ekak nadda bun.. google karata eka eka ewane enne
Cse site eken balapanCSE eke live stock prices balana link ekak nadda bun.. google karata eka eka ewane enne
investing.com thama thiyenne.CSE eke live stock prices balana link ekak nadda bun.. google karata eka eka ewane enne


Ratin yanna kiyaladaස්ටොක් මාකට් එකක් යම් රටක වැටෙනවා නම් එක හොද සිග්නල් එකක් රටට...![]()
හිතන්න අමාරුයි..you mean it's time to buy?
ඒ කියන්නෙ ආයෝජකයො කොටස් දාල දුවනව කියන එකනෙ...ස්ටොක් මාකට් එකක් යම් රටක වැටෙනවා නම් එක හොද සිග්නල් එකක් රටට...![]()
Yes the fundamentals are strong.I think, sentiment is weak due to the economic instability in the country. But if you check some company reports, earnings, they are performing well.
අරින එක එක නන් නන්ස්ටොප්ස්ටේබල් වුනාම ආයේ ටික වෙලාවකින් අරිනවා කියන්නේ වැඩ කරන එකෙක්.
dan loan, swaps keeyak aawada ban. meka nikan kalu kuharayak wage. ganna ganna eka iwara wenawa neh.Saudi USD loan apu gaman up wei
Ena ena eken parana loan gewanawadan loan, swaps keeyak aawada ban. meka nikan kalu kuharayak wage. ganna ganna eka iwara wenawa neh.