mokatada link eka denne? sinhala boudda kama use karala Lankaawe a'ka black list karawa gannada?
Daapu hama news ekakama nam gam dina hama deyakma thiyenawa poddak hoyala balapan news eka boruda kiyala ethakota thayrei..
Link eka deepu gamanin Umba teeranaya karanne nahane aththada boruda kiyala..
ow ow umbala wage honda muhuna penna gena Islam walata Gahanna Ena hama ekatama apith reply eka denawa.. so mawa umbata uurek ballek wage penena Eka waradi naha mokada umbalage heluwa mama elikaranwane.. 

ane gobbayo tho danaganin apitath puluwan oya wage news hada hada danna
ubalage un karana aawa tamai ethin oya ubala apita patawanna hadanne
yako ubala wage diya yatin gindara geniyanna api purudu wela naha
ubalata ethin lajjawa kiyala ekak atteyma naha ney aaka ney wela tiyenny
lol eka paarak gihan fx daapu thread eka tikak balapanko
aake ubaganai ube pauley un ganai hamo ganama kattiya mathak karla thiyenwa

