ස්ත‍්‍රීන්ට ලකුණු නොහිටින්න ගහන්නැ යි ඉස

Status
Not open for further replies.

RSPvector

Member
Nov 6, 2010
55
8
0
anith eka oya wihaaramahadewige kathaawa waradii....ee kumaariya muhudata biliwune muhuda goda galapu nisai...nathuwa mey rajjuruwange mallita baye nemei......eekawath danne nathi harakekne umba..
 

gazaly

Member
Nov 21, 2006
11,736
207
0
S.A
ethin buruwo daapanko sources link eka
ane mewage gon wassek yako ubala gana methana dnana giyoth ada dawasama danna puluwan

mama ubalage jaathiyatama baninne naha moko mama danna hoda unuth innawa muslim brothers la
aa asse ubala wage wesa uuro tiakkuth innawa
ubala wage wesa uuro nisa unuth chater wenawa

mokatada link eka denne? sinhala boudda kama use karala Lankaawe a'ka black list karawa gannada?

Daapu hama news ekakama nam gam dina hama deyakma thiyenawa poddak hoyala balapan news eka boruda kiyala ethakota thayrei..
Link eka deepu gamanin Umba teeranaya karanne nahane aththada boruda kiyala..

ow ow umbala wage honda muhuna penna gena Islam walata Gahanna Ena hama ekatama apith reply eka denawa.. so mawa umbata uurek ballek wage penena Eka waradi naha mokada umbalage heluwa mama elikaranwane.. :P:lol:
 

gazaly

Member
Nov 21, 2006
11,736
207
0
S.A
anith eka oya wihaaramahadewige kathaawa waradii....ee kumaariya muhudata biliwune muhuda goda galapu nisai...nathuwa mey rajjuruwange mallita baye nemei......eekawath danne nathi harakekne umba..

ow ow aththa titithai edaa tsunamiyata pin sidda wenna Raja thumage du berunaa eyagema baappagen.. poddak hoyala balanna..
Muhudata biliwenawanam Ai ran akuren lokuwata ahawalage du kiyala dala yawwe wena ratakin Nawa Ahu unath Raja thumage du kiyana Eka haraha eyawa prewesam karaganai.. Poddak hoyala balapang..
mata haraka kiyala kiyana eka haraha Atthha Wenas wenne naha miniho..
 

panchaz

Well-known member
  • Mar 31, 2009
    11,832
    451
    83
    The Estadio Santiago Bernabéu
    mokatada link eka denne? sinhala boudda kama use karala Lankaawe a'ka black list karawa gannada?

    Daapu hama news ekakama nam gam dina hama deyakma thiyenawa poddak hoyala balapan news eka boruda kiyala ethakota thayrei..
    Link eka deepu gamanin Umba teeranaya karanne nahane aththada boruda kiyala..

    ow ow umbala wage honda muhuna penna gena Islam walata Gahanna Ena hama ekatama apith reply eka denawa.. so mawa umbata uurek ballek wage penena Eka waradi naha mokada umbalage heluwa mama elikaranwane.. :P:lol:

    ane gobbayo tho danaganin apitath puluwan oya wage news hada hada danna
    ubalage un karana aawa tamai ethin oya ubala apita patawanna hadanne

    yako ubala wage diya yatin gindara geniyanna api purudu wela naha
    ubalata ethin lajjawa kiyala ekak atteyma naha ney aaka ney wela tiyenny
    lol eka paarak gihan fx daapu thread eka tikak balapanko
    aake ubaganai ube pauley un ganai hamo ganama kattiya mathak karla thiyenwa :P:P
     

    gazaly

    Member
    Nov 21, 2006
    11,736
    207
    0
    S.A
    ethakota gahawwama okkoma hari..??ehemada??ethakota husband waradi kaloth...:rolleyes::rolleyes:(allah unwa mawala thiyenne waradi karanne nathi kaandayak hatiyata wenne athi....ane gono....:rofl:

    husband waradi karoth a'kata eyata Complai karanan Islam aagamen kiyala tiyenne Harawala Gahanna baha.. Danne nathinam Dana ganin..
    Pirimi waradi karama Nikang berenna baha eyalata wiruddawa lamayekuta unath Islam neethiye kiyala tiyenne Complain karala danduwam denna puluwan kiyalai.. nathuwa gahanunta hemin gahanna ho kalal athi nowenna haganna kiyanne gahanuntawitharak thiyena ekak newei..
     

    cj4ever

    Well-known member
  • Sep 9, 2007
    11,799
    272
    83
    e veradi hema ekatama daduvam denava neethiyen

    ubala vage jara vedak kaloth shoke kiyala pili ganne nehe
     
    Status
    Not open for further replies.