probably ECG and Blood pressure won't work in Sri Lanka. It's not supported in our region. You can mod it though.මේකෙන් ECG, Blood pressure වගේ සීන් උන් ගේ හෙල්ත් ඇප් එකට පික්සල් සපෝට් කරන් නෑ
ඇපල් සැම්සුන් පික්සල් නම් සැහෙන්න ඇකියුරේට් කියනවා මම දැක්කා ගොඩාක් තැන්වලහෙල්ත් එක චෙක් කරන්න වොච් එක පිටිපස්සේ ලේසර් එකක් වගේ දෙයක් අපේ හමට වදිනවා නේද? Mi bandඑක ආපු කාලේ සමහර අය කිව්ව ඒක ඇගට හොද නැ කියලා. ඇත්තටම බන් ඒක ඇගට හොද නැද්ද? අපිට ලැබන රීඩීන් එක කොච්චර විතර හරිද? (% එක)
මේක £369 බං. මගෙ තිබ්බ watch 6 එක exchange කරල pre order vouchers අනං මනං දාල මන්නම් ගෙව්වෙ £100ලංකාවේ වෙන්නෝනේ
මෙහෙ පාරක් ගානේ දුවන හැම එකාම වොච් එකයි බෑන්ඩ් එකයි
වොච් එක ඩෙෆා අයිටම් එකක් අයිකන් එකක්
අඩේ මචං කීයෙයි මේක
ආස හිතෙනවා නේහ්
පට්ට මිනිමල්
------ Post added on Jul 22, 2025 at 10:19 PM

ඔව් මාත් pixel watch එකක ඉඳල galaxy watch 6 එකක් ගත්තෙ මුලින්ම Samsung phone එකට මාරු උනාම. නැත්නම් full features use කරන්න බෑඔව් මචං
අවුල තියෙන්නේ මට තියෙන්නේ පික්සල් ෆෝන් එකක්නේ
මේකෙන් ECG, Blood pressure වගේ සීන් උන් ගේ හෙල්ත් ඇප් එකට පික්සල් සපෝට් කරන් නෑ
සැම්සුන් ඩිවයිස් විතරයි
එක්කෝ මම ෆෝන් එක සැම්සුන් වෙන්නෝනේ. හැබැයි මන් බලපු විදියට පික්සල් 3 එකෙත් එච්චර වැඩ කෑලි නෑ.
මම මේ සැම්සුන් වොච් එකට පට්ට ලව්
------ Post added on Jul 22, 2025 at 8:44 PM
හේලු එකේ ඩිස්ප්ලේ එක පට්ටHaylou ekak pawichchi karanne![]()
සිරාඔව් මාත් pixel watch එකක ඉඳල galaxy watch 6 එකක් ගත්තෙ මුලින්ම Samsung phone එකට මාරු උනාම. නැත්නම් full features use කරන්න බෑ
Watch 8 වල තව features ගොඩක් තියෙනව. මේ එහෙම එකක්
View attachment 254122
හෙල්ත් එක චෙක් කරන්න වොච් එක පිටිපස්සේ ලේසර් එකක් වගේ දෙයක් අපේ හමට වදිනවා නේද? Mi bandඑක ආපු කාලේ සමහර අය කිව්ව ඒක ඇගට හොද නැ කියලා. ඇත්තටම බන් ඒක ඇගට හොද නැද්ද? අපිට ලැබන රීඩීන් එක කොච්චර විතර හරිද? (% එක)
සිරා
මටත් හිතිලා තියෙන්නේ ලබන අවුරුද්ද දිහාට සැම්සුන් පැකේජ් එකට යන්න
පොන් එකයි වොච් එකයි
වොච් එක නම් සිරා ආස හිතෙනවා මචං. උඹ ගත්තද 8
උන්ගේ බඩ් නම් මගේ කනෙන් හැලෙනවා. ඒක හරි යන්නේ නෑ
එකේ ඇපියරන්ස් එක පහර නේද මචං
At least 3 years of OS updates, I thinkඑකේ ඇපියරන්ස් එක පහර නේද මචං
ලබන අවුරුද්ද දිහාට ගන්නෝනේ
ඕස් කීයක් අප්ඩේට් දෙනවද ඕකට මචං
මට මචං සෙට් වෙන්නේ අර මුල්ම කාලේ ආව ඉයර්ෆෝන් ටයිප් එකේ එවා විතරයි
ඇතුලට කූර වගේ තියෙන අයිටම් සහ අනික්වා සෙට් වෙන් නෑ කනෙන් හැලෙනවා
I don't like new design. Waste if space.
mama thaama Watch 4 Classic eka use karanawa. One day Battery. Thaama supiri. 8 classic eka ganna idea ekak tye hebei loku wadi weida dan na. mama watch 4 classic eketh 42mm eka use karanne.Samsung watch 5 එක අවුරුදු දෙකක් විතර. දින දෙකේ බැටරිය සමග. ගත්ත වගේ වැඩ. 8 Classic එක ගන්නවා හිතුනොත්.
me watch8 eke size eka mokdda mchan?