paka thama uba hithuwada russiya gahanakan anith un balan idi kiyala. thamath Ukren walata gahanawa. uth ape putin wage thama kata witharaiතුර්කිය ලඟදිම රුසියාවෙන් කනවා
අපිට වගේපින්ලන්තය : බලපන් නමම කොච්චර පින් පාටද ? ඔක්කොම පිනට ලැබෙනවා ඇති. අනේ වාසනාවන්
ow ban eka atta.. dan japan and south Korea, Australia china walata widuddawa nato ekata set wenawa... saralawa kiwwoth Rusiyawa ama kawa ...ඕකට තමා මුල ඉදන්ම නැටුවෙ. ඒකෙ ඇම උනේ යුක්රේනෙ.
ow ban eka atta.. dan japan and south Korea, Australia china walata widuddawa nato ekata set wenawa... saralawa kiwwoth Rusiyawa ama kawa ...
Sanna Marinපින්ලන්තය : බලපන් නමම කොච්චර පින් පාටද ? ඔක්කොම පිනට ලැබෙනවා ඇති. අනේ වාසනාවන්
ගොන් පකෝ යුක්රේන් කියන්නේ ලංකාව වගේ දූපතක් නෙමෙයි දවසින් ගහල අල්ලන්න..රුසියාව අවම බර අවි භාවිතයෙන් ගහන්නේ සාමාන්ය මිනිස්සු මැරෙන නිසා..නැත්නම් තෝ හිතුවද උන්ට බඩු නෑ කියල යුක්රේන් වලට ගහන්න..උන්ට ලෝකෙටම ගහන්න බඩු තියෙනව..තොපි වගේ උන් දන්න පක.රොටියක් කාල වැඩට යන්න ලෑස්ති වෙයන් පකෝ නොදන්න ලබ්බවල් කියවන්නේ නැතුව..paka thama uba hithuwada russiya gahanakan anith un balan idi kiyala. thamath Ukren walata gahanawa. uth ape putin wage thama kata witharai
Turkey කොහොමත් double game එකක් ගහන්නේ.උන් Russia වලට sanctions දැම්මෙත් නෑ. උන්ගේ ස්වීඩ්න්, ෆින්ලන්ඩ් එකක් තිබ්බ issue සෙට් එකක් nato join වෙන එක උඩින් දාලා බේරා ගත්තා. Ukrain වලට ආයුද විකුණනවා. එහෙන් black sea එක කන්ට්රෝල් කරනවා.paka thama uba hithuwada russiya gahanakan anith un balan idi kiyala. thamath Ukren walata gahanawa. uth ape putin wage thama kata witharai
ගොන් පකෝ යුක්රේන් කියන්නේ ලංකාව වගේ දූපතක් නෙමෙයි දවසින් ගහල අල්ලන්න..රුසියාව අවම බර අවි භාවිතයෙන් ගහන්නේ සාමාන්ය මිනිස්සු මැරෙන නිසා..නැත්නම් තෝ හිතුවද උන්ට බඩු නෑ කියල යුක්රේන් වලට ගහන්න..උන්ට ලෝකෙටම ගහන්න බඩු තියෙනව..තොපි වගේ උන් දන්න පක.රොටියක් කාල වැඩට යන්න ලෑස්ති වෙයන් පකෝ නොදන්න ලබ්බවල් කියවන්නේ නැතුව..
ගොන් පකෝ යුක්රේන් කියන්නේ ලංකාව වගේ දූපතක් නෙමෙයි දවසින් ගහල අල්ලන්න..රුසියාව අවම බර අවි භාවිතයෙන් ගහන්නේ සාමාන්ය මිනිස්සු මැරෙන නිසා..නැත්නම් තෝ හිතුවද උන්ට බඩු නෑ කියල යුක්රේන් වලට ගහන්න..උන්ට ලෝකෙටම ගහන්න බඩු තියෙනව..තොපි වගේ උන් දන්න පක.රොටියක් කාල වැඩට යන්න ලෑස්ති වෙයන් පකෝ නොදන්න ලබ්බවල් කියවන්නේ නැතුව..
sudaka puka gana hithane nathuwa thamage rata gana hithapan. dan ape un pka digena hitiya china karaya ko sadda naha. wesige sudda ge hutha balana kalin ube hutha balapan.බලන් හිටපංකෝ කවුද අැම කෑවේ කියල පෙනෙයි තව ටික කාලෙකින්..වේස බලු සුද්ද හිතන් අැති උන් දින්න කියල..ඕකුන්ට පුකෙන් යන්න වෙන දවස වැඩ් අෑතක නෑ..
![]()
සුද්දගෙ රටක ඉඳන් උන්ගෙ ටොයිලට් හෝදන වේසිිගෙ පුතාට රිදිලා.Dan ethakota uba danawada Russya wala thiyana badu tika pala wesawo yanna. Putin kiwe Ukren 2 days walin alanawa kiyala. danne nathan news balapan. un wateama gahanakan uba hithuwada Erope county balan idi kiyala. pala huthige putho yanna. dan ko Russy walata puka dena wa china saddayak nathuwa inne. wessige paka podi hukana. uba hithanne uba okoma dannawa anith un modayo kiyala. wesige balla ge putha, putin ge gu kapan gihin wesige putha