ස්වීඩනයට සහ පින්ලන්තයට නේටෝ සමාජිකත්වය

Roma1

Well-known member
  • Dec 3, 2020
    160
    440
    63
    1656485530681.png
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    ow ban eka atta.. dan japan and south Korea, Australia china walata widuddawa nato ekata set wenawa... saralawa kiwwoth Rusiyawa ama kawa ...


    🤣🤣🤣🤣🤣බලන් හිටපංකෝ කවුද අැම කෑවේ කියල පෙනෙයි තව ටික කාලෙකින්..වේස බලු සුද්ද හිතන් අැති උන් දින්න කියල..ඕකුන්ට පුකෙන් යන්න වෙන දවස වැඩ් අෑතක නෑ..🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: dhanuka kumara

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    paka thama uba hithuwada russiya gahanakan anith un balan idi kiyala. thamath Ukren walata gahanawa. uth ape putin wage thama kata witharai
    ගොන් පකෝ යුක්‍රේන් කියන්නේ ලංකාව වගේ දූපතක් නෙමෙයි දවසින් ගහල අල්ලන්න..රුසියාව අවම බර අවි භාවිතයෙන් ගහන්නේ සාමාන්‍ය මිනිස්සු මැරෙන නිසා..නැත්නම් තෝ හිතුවද උන්ට බඩු නෑ කියල යුක්‍රේන් වලට ගහන්න..උන්ට ලෝකෙටම ගහන්න බඩු තියෙනව..තොපි වගේ උන් දන්න පක.රොටියක් කාල වැඩට යන්න ලෑස්ති වෙයන් පකෝ නොදන්න ලබ්බවල් කියවන්නේ නැතුව..🤣🤣🤣

     

    Bart_Allen

    Well-known member
  • Jan 23, 2018
    2,546
    3,899
    113
    Speed force
    paka thama uba hithuwada russiya gahanakan anith un balan idi kiyala. thamath Ukren walata gahanawa. uth ape putin wage thama kata witharai
    Turkey කොහොමත් double game එකක් ගහන්නේ.උන් Russia වලට sanctions දැම්මෙත් නෑ. උන්ගේ ස්වීඩ්න්, ෆින්ලන්ඩ් එකක් තිබ්බ issue සෙට් එකක් nato join වෙන එක උඩින් දාලා බේරා ගත්තා. Ukrain වලට ආයුද විකුණනවා. එහෙන් black sea එක කන්ට්‍රෝල් කරනවා.
     

    Truth Hurts

    Well-known member
  • Jun 15, 2013
    12,223
    20,377
    113
    Westනාහිර

    Roma1

    Well-known member
  • Dec 3, 2020
    160
    440
    63
    ගොන් පකෝ යුක්‍රේන් කියන්නේ ලංකාව වගේ දූපතක් නෙමෙයි දවසින් ගහල අල්ලන්න..රුසියාව අවම බර අවි භාවිතයෙන් ගහන්නේ සාමාන්‍ය මිනිස්සු මැරෙන නිසා..නැත්නම් තෝ හිතුවද උන්ට බඩු නෑ කියල යුක්‍රේන් වලට ගහන්න..උන්ට ලෝකෙටම ගහන්න බඩු තියෙනව..තොපි වගේ උන් දන්න පක.රොටියක් කාල වැඩට යන්න ලෑස්ති වෙයන් පකෝ නොදන්න ලබ්බවල් කියවන්නේ නැතුව..🤣🤣🤣


    Nodanna bijawal katha kanne uba ne ban.. nuclearthibba kiyala ehama unta one widiyata gahanna ba ehenam un danatamath gahala... anika batahirta one one russian karayawa war ekakata palanna.. iata passe wate inna set eka nato ekata ganna... ubata wada dannawa ne ban ithin unata thiyena wepons gana laga ratawal ithin baya natte ai ban uba kiyana widiyata uan bayawela baduwe inna thibba ne .. russiaya hoda ratak math kamthi mama wirudda ratawal wal alana try karana nisa.. aniaka loku lokuma ratath rusiyawa pakatada ban thawath.. ukrain nato ekata yai kiyala bayata ne ban unta gahuwe. ithin uba kiyana widiyata ukraine nato ekata giyath bayawenna deyak na ne .. dan sapai ne Sweden and finland ehemath unta set una.
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    ගොන් පකෝ යුක්‍රේන් කියන්නේ ලංකාව වගේ දූපතක් නෙමෙයි දවසින් ගහල අල්ලන්න..රුසියාව අවම බර අවි භාවිතයෙන් ගහන්නේ සාමාන්‍ය මිනිස්සු මැරෙන නිසා..නැත්නම් තෝ හිතුවද උන්ට බඩු නෑ කියල යුක්‍රේන් වලට ගහන්න..උන්ට ලෝකෙටම ගහන්න බඩු තියෙනව..තොපි වගේ උන් දන්න පක.රොටියක් කාල වැඩට යන්න ලෑස්ති වෙයන් පකෝ නොදන්න ලබ්බවල් කියවන්නේ නැතුව..🤣🤣🤣



    Dan ethakota uba danawada Russya wala thiyana badu tika pala wesawo yanna. Putin kiwe Ukren 2 days walin alanawa kiyala. danne nathan news balapan. un wateama gahanakan uba hithuwada Erope county balan idi kiyala. pala huthige putho yanna. dan ko Russy walata puka dena wa china saddayak nathuwa inne. wessige paka podi hukana. uba hithanne uba okoma dannawa anith un modayo kiyala. wesige balla ge putha, putin ge gu kapan gihin wesige putha

    🤣🤣🤣🤣🤣බලන් හිටපංකෝ කවුද අැම කෑවේ කියල පෙනෙයි තව ටික කාලෙකින්..වේස බලු සුද්ද හිතන් අැති උන් දින්න කියල..ඕකුන්ට පුකෙන් යන්න වෙන දවස වැඩ් අෑතක නෑ..🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    sudaka puka gana hithane nathuwa thamage rata gana hithapan. dan ape un pka digena hitiya china karaya ko sadda naha. wesige sudda ge hutha balana kalin ube hutha balapan.
    ------ Post added on Jun 30, 2022 at 1:31 PM
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    Dan ethakota uba danawada Russya wala thiyana badu tika pala wesawo yanna. Putin kiwe Ukren 2 days walin alanawa kiyala. danne nathan news balapan. un wateama gahanakan uba hithuwada Erope county balan idi kiyala. pala huthige putho yanna. dan ko Russy walata puka dena wa china saddayak nathuwa inne. wessige paka podi hukana. uba hithanne uba okoma dannawa anith un modayo kiyala. wesige balla ge putha, putin ge gu kapan gihin wesige putha
    සුද්දගෙ රටක ඉඳන් උන්ගෙ ටොයිලට් හෝදන වේසිිගෙ පුතාට රිදිලා.🤣🤣🤣දවස් 2න් යුක්‍රේන් අල්ලනව කිව්ව තැන දාපිය වේසිගෙ පුතා..නිකන් පච හලන්නේ නැතුව පලයන් පොන්නයෝ..තොපේ සුද්දට හිටං ගූ යන දවස වැඩි අෑතක නෑ..බලන් හිටපන් ළගදීම වෙන දේ..🤣🤣🤣