ස්වීඩනයට සහ පින්ලන්තයට නේටෝ සමාජිකත්වය

RedProMaxxa_2

Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    pissuma huthige puthek uba. gon pakaya. thoge moleta china kari bahala thiyene. gon huthige wesa kollek uba. moda hukana. thoge danime tharama methaninma penawa. manda budika awajathaka pona pakaya. tho danawada Erope countrs wala benifits. ane huthige putho minis porakagena yanne uba hithuwada puke amaruwata kiyala. hamba puka lewakapan. thoge bijjata wada podi ube mole. awajathaka balla. palayan "salan hantheta" huthige moda pissu hukanna. thonam amuma amu gon harakek waradiyata hukala jathaka wecha ekek da koyeda
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Typical self-realization mode when there is no answer.......

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
     

    2TesticleSpectreTrespass

    Well-known member
  • Jun 7, 2017
    1,173
    750
    113
    null island
    maxresdefault.jpg

    නෝ වේ ලෝකේ 5 වෙනියට තෙල් අපණයන කරන රට, රනිල්ගේ හොඳ යාලුවෙක් නේද?
     
    Last edited:

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    afghanistan huthanta kanna naha kiyala dan USA walin adara illanawa balapan,

    nande lokka hutho putin wage karana neda ubala path kare. Dan oya karane katin putin. Huthige putho ekata awila gahawe USA wlama plan ekak. Uba huthige putha china karayek hukalada awe. Wesige pakaya. Uba puka pala ganin china 🇨🇳 ta kiyala. Kari wesa ponnaya. Ubata green card onda? Ballo hukalada uba awe


    Paka thama arinne Russia 🇷🇺 china ekathu wela. Wesige putha ubata hikuwe me 2 koi rate ekekda. China kimbatada asa. Ehena puka dipan ballige putha. Ponna huthige pake kuda wesa huthige hukana pakaya
    ------ Post added on Jun 30, 2022 at 7:33 PM


    ගොන් වේසිගෙ පුතේ බලපං තොගෙ සුද්දට ගූ ගිහින් තියෙන හැටි..ඊළගට අැමරිකාව..තෝ පොන්නය වගේ මෙතන බිරුවට වැඩක් නෑ..ග්‍රීන් කාඩ් ඵක පුකේ ගහන් බඩු පැක් කරපන් ලංකාවට ඵන්න..🤣🤣🤣🤣

    vfr5kon.png


    https://www.ft.com/content/fbbbbf5c-db8a-45f1-bb0a-df1a3a759462

    මරු දැලි පුටින් දැන් පුකේ ඇගිල්ල ගහන් සුවද බලයි 😂😂😂


    අදරෙයි වචන ටිකට. අපේ උන් රුසියාවේ පුක ලෙවකන්නේ රට දැකලවත් නැතුව
    ------ Post added on Jul 1, 2022 at 12:23 AM


    අදරෙයි වචන ටිකට. අපේ උන් රුසියාවේ පුක ලෙවකන්නේ රට දැකලවත් නැතුව

    රජපක්ශලනම් වට්ටන්න වෙන් නෑ කාලෙකට ඇහුන කතාවක්

    ෆොසිල් ෆියුල් අම්මෝ අම්මෝ . යුරෝප් යුනියන් එකේ රටවල් කෝමත් ක්‍රමයෙන් ෆොසිල් ෆියුල් වලින් එලියට එන ගමන් උන්නේ. අර දැලි තම්බින්ට තේරෙන අනාගතය නාකි එකාධිපති පුටින්ට තේරෙන් නෑ.
    ------ Post added on Jul 1, 2022 at 12:26 AM
    මේ ඉන්නෙ අනික් පොන්නය..තෝ නම් නාකි සුද්දට පුක දීල හරි ඉඳියි තමා..ඒත් අමාරු කාලයක් ඵනව පුටේ..ලෑස්ති වෙලා හිටපන්..😂😂😂
    ------ Post added on Jul 1, 2022 at 7:43 AM
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    ගොන් වේසිගෙ පුතේ බලපං තොගෙ සුද්දට ගූ ගිහින් තියෙන හැටි..ඊළගට අැමරිකාව..තෝ පොන්නය වගේ මෙතන බිරුවට වැඩක් නෑ..ග්‍රීන් කාඩ් ඵක පුකේ ගහන් බඩු පැක් කරපන් ලංකාවට ඵන්න..🤣🤣🤣🤣

    vfr5kon.png


    https://www.ft.com/content/fbbbbf5c-db8a-45f1-bb0a-df1a3a759462


    මේ ඉන්නෙ අනික් පොන්නය..තෝ නම් නාකි සුද්දට පුක දීල හරි ඉඳියි තමා..ඒත් අමාරු කාලයක් ඵනව පුටේ..ලෑස්ති වෙලා හිටපන්..😂😂😂

    ane wesige putho ubata putin khomada puke ariye khomada. Gon hutha.Sudda nathan oi thama ape rate rail parakwath naha . Ponnaya. Pitaratakata gihin hitapan lide inna gemba wage kiyawane nathuwa. Wesa baduth uba wage thama. Hama ekagema aragena kiyawanawa. Ube waradak nemi meka uba podak gedara kagen hari ahapan. Ballo hikuwada kiyala.

    ------ Post added on Jul 1, 2022 at 7:43 AM

    Ubata English puluwan da? Uba kiyana widihata dan Europe ratawal higa kanawa putin mulu lokema allala. China karaya nisa lankawa loke no 1 wela. Suddo yana enama. Nathuwa inne. Hari ne dan sapada. Ube mole awula gana katha karala wadak naha. Gedara kenekgen ahapan podak ubawa me loketa enna hikuwe kawuda kiyala.
    ------ Post added on Jul 1, 2022 at 8:03 AM
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    ගොන් වේසිගෙ පුතේ බලපං තොගෙ සුද්දට ගූ ගිහින් තියෙන හැටි..ඊළගට අැමරිකාව..තෝ පොන්නය වගේ මෙතන බිරුවට වැඩක් නෑ..ග්‍රීන් කාඩ් ඵක පුකේ ගහන් බඩු පැක් කරපන් ලංකාවට ඵන්න..🤣🤣🤣🤣

    vfr5kon.png


    https://www.ft.com/content/fbbbbf5c-db8a-45f1-bb0a-df1a3a759462


    මේ ඉන්නෙ අනික් පොන්නය..තෝ නම් නාකි සුද්දට පුක දීල හරි ඉඳියි තමා..ඒත් අමාරු කාලයක් ඵනව පුටේ..ලෑස්ති වෙලා හිටපන්..😂😂😂
    ------ Post added on Jul 1, 2022 at 7:43 AM
    මම නාකි සුද්දෙක්ට හරි දීලා බේරෙන්නම් කෝ උබට දෙන්න පුකක්වත් දැන් ඉතුරු වෙලා නෑනේද. වැලේ වැල් නැතුව සිගමනට වැටිලා කන්න බොන්නත් නැතුව ගෙවල් වලට ගාල් වෙලා ඉන්න ගමන් ද උබ මට කියන්නේ මේ වැදි බණ. අනේ පලයන් ගොං පම්කයෝ යන්න ගිහින් පුම්කේ ඇගිල්ල ගහන් ගුලි වෙලා නිදාගනින් හාමතේ . 😂😂😂 . රෙන්ඩ පුකේ ගූ නෑ දෙන්නේ 1000 ටෝක් හැබැයි
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    මම නාකි සුද්දෙක්ට හරි දීලා බේරෙන්නම් කෝ උබට දෙන්න පුකක්වත් දැන් ඉතුරු වෙලා නෑනේද. වැලේ වැල් නැතුව සිගමනට වැටිලා කන්න බොන්නත් නැතුව ගෙවල් වලට ගාල් වෙලා ඉන්න ගමන් ද උබ මට කියන්නේ මේ වැදි බණ. අනේ පලයන් ගොං පම්කයෝ යන්න ගිහින් පුම්කේ ඇගිල්ල ගහන් ගුලි වෙලා නිදාගනින් හාමතේ . 😂😂😂 . රෙන්ඩ පුකේ ගූ නෑ දෙන්නේ 1000 ටෝක් හැබැයි

    බඩුත් ගිණි ගණන්ලු නේද.මේ ටිකේ උඹටත් හරි කෑමක් නැතුව අැති..😂😂.පව් අප්පා සුද්ද..මදැයි රුසියාවට අරින්න ගියා😂😂😂

     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本

    Ubata English puluwan da? Uba kiyana widihata dan Europe ratawal higa kanawa putin mulu lokema allala. China karaya nisa lankawa loke no 1 wela. Suddo yana enama. Nathuwa inne. Hari ne dan sapada. Ube mole awula gana katha karala wadak naha. Gedara kenekgen ahapan podak ubawa me loketa enna hikuwe kawuda kiyala.
    ------ Post added on Jul 1, 2022 at 8:03 AM
    වඳ පොන්නය ඉංග්‍රීසි පුළුවන්නම් මේක බලල තේරුම්ගනින්.සුද්දා බංකොලොත් පොන්නයෝ..🤣🤣

     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    බඩුත් ගිණි ගණන්ලු නේද.මේ ටිකේ උඹටත් හරි කෑමක් නැතුව අැති..😂😂.පව් අප්පා සුද්ද..මදැයි රුසියාවට අරින්න ගියා😂😂😂


    ඕන රටක බඩු ගනන් ඒත් ගන්න තියනවා. තොට අඩුම බඩු හොයාගන්නත් නෑ උද්දමනය 80% . යහමින් රමණය වෙමින් අමාරුවට ලතෝනි තියනවා 😂😂
     

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    So will Putin follow Hitler's footpath and kill himself hiding under Kremlin gutter at the end of all this ?
    Don't you know Russia has second strike capability?
    Some idiots in this thread don't even know what it is.
    Poor dumb sh*ts!
    They think USA can do whatever they want!! Ha! Ha!!

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    ඕන රටක බඩු ගනන් ඒත් ගන්න තියනවා. තොට අඩුම බඩු හොයාගන්නත් නෑ උද්දමනය 80% . යහමින් රමණය වෙමින් අමාරුවට ලතෝනි තියනවා 😂😂

    අපි තොපි වගේ සුද්දගෙ දහ ජරා කැන්සර් ෆුඩ්ස් කන්නේ නෑ..අපි කන්නෙ කොස්,අල,බතල..හොඳ කට්ටා කරවල හොද්දක් ඵක්ක පොල් සම්බල් හදල කොස් තම්බලා කන්න පින නැති කලවම් පක්කු සුද්දගෙ ජරා බේකන්,සොසේජ් ගිලල කොලෝන් කැන්සර් හදාගන්නවා..🤣🤣
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    වඳ පොන්නය ඉංග්‍රීසි පුළුවන්නම් මේක බලල තේරුම්ගනින්.සුද්දා බංකොලොත් පොන්නයෝ..🤣🤣


    Hari bun sudda bankoloth hon huthoge putha kohen hari video kali dala suda bankoloth kiyana. Dan Russia da Ethakota diyunuma rata. Hukana huthige balloge putho thamage rata gana mulin katha karapan. Uba mulina pita ratakata gihin balapan. Okotama kalin gedara kenekgen ahapan uba me loketa awe kawuru hukalada kiyala. Ballek hukala wage mata therene. Mole bagayai wardane wela thiyene wesige puthage
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    අපි තොපි වගේ සුද්දගෙ දහ ජරා කැන්සර් ෆුඩ්ස් කන්නේ නෑ..අපි කන්නෙ කොස්,අල,බතල..හොඳ කට්ටා කරවල හොද්දක් ඵක්ක පොල් සම්බල් හදල කොස් තම්බලා කන්න පින නැති කලවම් පක්කු සුද්දගෙ ජරා බේකන්,සොසේජ් ගිලල කොලෝන් කැන්සර් හදාගන්නවා..🤣🤣
    ගෝලියකරණය දැන්නෙ නැති දූපත් බයියෝ. ඔය හැම එකක්ම වෙන රටවලට එක්ස්පෝට් වෙනවා දුපත් බයියෝ. තොපිට අදා හාලුත් නෑ කැදත් නෑනේ 😂😂. කොටින්ම රෙන්න පුකේ ගූ නෑ ඒ තරම් සාගින්නේ ඉන්නේ