සාපෙක්ශව හොද අවුරුද්දක් නේ බන්?

Aluth Eka

Well-known member
  • Apr 12, 2016
    7,321
    10,637
    113
    පහුගිය අවුරුදු කිපයම ෆුල් අවුල් වෙලා තිබ්බේ..චාරිත්‍රය ක් වත් කරන්න හිතුනේ නෑ..මේ අවුරුද්දේ පොඩි වෙනසක් තිබ්බා❤️❤️අන්‍රරයියගේ වාසනවද මන්දා😋😋
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    image.png
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,609
    21,183
    113
    Panadura
    පැලවත්තේ ගූ කුක්කන්ට නම් හොඳ ඇති හෝදලා ලොකු ගානක් පඩි අරන්
    ඒ ඩෝබි පොන්නයෝ සෙට් එක ම ඔය 😍 Reaction දාලා තියෙන්නේ
     
    • Haha
    Reactions: Inigo Montoya

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    Yes
    crackers na kana palenna
    eka eka wun aawe na kema pigan ussan
    lokuwata messages aweth na reply karanna
    relatives la wa completely ignore karala
     
    • Sad
    Reactions: Inigo Montoya