සෑර් ගෙදර පල තවත් පව් නොදී.

nicjosh83

Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    FF63A455-58E1-4B7B-82CC-208A306C0F8F.jpeg
     

    tilvin-silva

    Well-known member
  • May 22, 2016
    4,469
    4,586
    113
    New York
    Ocharada kare ubata bagayak amathakai.
    Parisaraya araksha karanawa hamathanama gas hitonawa.
    Seeni walata badhu adu kara,
    Wisa pol thel return kara,
    Gas mila adu kara.
    Rupiyala goda dapu hati,
    Kunu tin malu market eken ain kara,
    5000/- k dunna
    Quarantine centers walata hotel pahasukam dunna,
    Loan dala hari Vaccine tika welawata.
    Pasku maha mola Karu hoyagaththa,
    Paule nadu tikata neethiya kara.
    Apoi liyanna puluwan pothakata.
     
    Last edited:

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    ඔය කියන තරන් අහේනියක් මට නන් පෙන්නෙ නෑ

    කොරොනා පැතිරිලා තියෙන්නෙ මිනිස්සුන්ගෙම වැරැද්දෙන්. ඒත් රජයක් විදියට සාර්තකව පිලියම් යොදල තියනවා. අදටත් මරන අනුපාතය ඉතාම අවමයි. රෝහල් වලට ඇදන් 8 ගානේ දීල තියනවා.

    තාම පාන් ගෙඩිය 65යි, 70 යි.
    කීල්ස් වල පරිප්පු, හාල් ඕන් තරම් තියනවා. පුස්සැල්ලාව ශොප් වල කුකුල් මස් ගොඩ ගහලා තියෙන්නෙ. රාක්ක වල කිරි පිටි ඔනෙ තරම්.

    ඔයාගෙ අතේ සතෙ නැති උනාට ආන්ඩුව පලිද.

    කහ අස්වැන්න ඉදිරි මාස වල ගලවනවා, ඒ ප්‍රස්නෙත් එතකොට ඉවරයි.

    යටිතල පහසුකම් හදන්න නය ගන්න ඔනෙ තමයි. නය නැතුව දියුනු වෙච්ච රටවල් නෑ.
    මීඩියා ආයතනම 60ක්ට වඩා තියනවා, බාසනයෙ නිදහ්ස් නෑ කියන්නෙ කොහොමද?

    නිකන් බොරුවට කියවන්නෙ නැතුව ගෙදර යන්න
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    නිකන් බිල්ලො මවන්න ඵපා අල්ලල දෙනව තෝව CID ඵකට බලාගනින්...
    උඹ අඩුගානෙ දන්නවද CID එකට අල්ලල දෙනේනෙ කොහොමද කියල?

    procedure එක කියපන් බලන්න?
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    ඔය කියන තරන් අහේනියක් මට නන් පෙන්නෙ නෑ

    කොරොනා පැතිරිලා තියෙන්නෙ මිනිස්සුන්ගෙම වැරැද්දෙන්. ඒත් රජයක් විදියට සාර්තකව පිලියම් යොදල තියනවා. අදටත් මරන අනුපාතය ඉතාම අවමයි. රෝහල් වලට ඇදන් 8 ගානේ දීල තියනවා.

    තාම පාන් ගෙඩිය 65යි, 70 යි.
    කීල්ස් වල පරිප්පු, හාල් ඕන් තරම් තියනවා. පුස්සැල්ලාව ශොප් වල කුකුල් මස් ගොඩ ගහලා තියෙන්නෙ. රාක්ක වල කිරි පිටි ඔනෙ තරම්.

    ඔයාගෙ අතේ සතෙ නැති උනාට ආන්ඩුව පලිද.

    කහ අස්වැන්න ඉදිරි මාස වල ගලවනවා, ඒ ප්‍රස්නෙත් එතකොට ඉවරයි.

    යටිතල පහසුකම් හදන්න නය ගන්න ඔනෙ තමයි. නය නැතුව දියුනු වෙච්ච රටවල් නෑ.
    මීඩියා ආයතනම 60ක්ට වඩා තියනවා, බාසනයෙ නිදහ්ස් නෑ කියන්නෙ කොහොමද?

    නිකන් බොරුවට කියවන්නෙ නැතුව ගෙදර යන්න
    @Heshan Daminda
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,937
    167,709
    113
    එකමත් එක රටක
    උඹ අඩුගානෙ දන්නවද CID එකට අල්ලල දෙනේනෙ කොහොමද කියල?

    procedure එක කියපන් බලන්න?
    හරි ලේසි.. සරත් ස'ට මේ නූල පෙන්නන විතරයි තියෙන්නේ. :lol:

    ps : ඌ නුල අයින් කරල
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    හරි ලේසි.. සරත් ස'ට මේ නූල පෙන්නන විතරයි තියෙන්නේ. :lol:

    ps : ඌ නුල අයින් කරල
    මේ නකමූරා කියන වේ*ගෙ පුතා CID කිය කිය ඇඩ්මින්ගෙ ඉඳන්ම බය කරගෙන ඉන්නෙ.

    මූ කෙලින්ම පඩ් ගන්න එකෙක්. කුලියට ලියන එකෙක්. එරෝසන්ගෙ ෆේක් එකක් වෙන්නත් පුලුවන්.

    මූ වගේ එවුන් කිරියෙ තියලා හරියන්නෙ නෑ. තමන්ගෙ මතේට විරුද්ධව වචනයක් දරාගන්නඩ බෑ එකේකෝ අඬාගෙන ගිහින් ඇඩ්මින්ට කියනව. නැත්නම් CID එකට කියනව කියල මෙම්බර්ලව බය කරනවා. මොන පොන්න වැඩක්ද. උනුත් බයවෙන එක සාධාරණයි. මොකද රටේ නීතියක් නෑනෙ. හිටපු ගමන් ආන්ඩුවට විරුද්ධව ලියන එවුන් අල්ලන් යනවනෙ.


    ඔය කියන තරන් අහේනියක් මට නන් පෙන්නෙ නෑ

    කොරොනා පැතිරිලා තියෙන්නෙ මිනිස්සුන්ගෙම වැරැද්දෙන්. ඒත් රජයක් විදියට සාර්තකව පිලියම් යොදල තියනවා. අදටත් මරන අනුපාතය ඉතාම අවමයි. රෝහල් වලට ඇදන් 8 ගානේ දීල තියනවා.

    තාම පාන් ගෙඩිය 65යි, 70 යි.
    කීල්ස් වල පරිප්පු, හාල් ඕන් තරම් තියනවා. පුස්සැල්ලාව ශොප් වල කුකුල් මස් ගොඩ ගහලා තියෙන්නෙ. රාක්ක වල කිරි පිටි ඔනෙ තරම්.

    ඔයාගෙ අතේ සතෙ නැති උනාට ආන්ඩුව පලිද.

    කහ අස්වැන්න ඉදිරි මාස වල ගලවනවා, ඒ ප්‍රස්නෙත් එතකොට ඉවරයි.

    යටිතල පහසුකම් හදන්න නය ගන්න ඔනෙ තමයි. නය නැතුව දියුනු වෙච්ච රටවල් නෑ.
    මීඩියා ආයතනම 60ක්ට වඩා තියනවා, බාසනයෙ නිදහ්ස් නෑ කියන්නෙ කොහොමද?

    නිකන් බොරුවට කියවන්නෙ නැතුව ගෙදර යන්න
    ඔය ගන්න ණය ගෙවන්න කොහොමද ප්ලෑන් කරගෙන ඉන්නෙ? සල්ලි එන ප්‍රොජෙක්ට් මොනව හරි පටන් අරන්ද?
    ------ Post added on Apr 24, 2021 at 5:26 PM
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,937
    167,709
    113
    එකමත් එක රටක
    මේ නකමූරා කියන වේ*ගෙ පුතා CID කිය කිය ඇඩ්මින්ගෙ ඉඳන්ම බය කරගෙන ඉන්නෙ.

    මූ කෙලින්ම පඩ් ගන්න එකෙක්. කුලියට ලියන එකෙක්. එරෝසන්ගෙ ෆේක් එකක් වෙන්නත් පුලුවන්.

    මූ වගේ එවුන් කිරියෙ තියලා හරියන්නෙ නෑ. තමන්ගෙ මතේට විරුද්ධව වචනයක් දරාගන්නඩ බෑ එකේකෝ අඬාගෙන ගිහින් ඇඩ්මින්ට කියනව. නැත්නම් CID එකට කියනව කියල මෙම්බර්ලව බය කරනවා. මොන පොන්න වැඩක්ද. උනුත් බයවෙන එක සාධාරණයි. මොකද රටේ නීතියක් නෑනෙ. හිටපු ගමන් ආන්ඩුවට විරුද්ධව ලියන එවුන් අල්ලන් යනවනෙ.
    නකමුරා කියන්නේ අහිංසකයෙක් බන් . :lol:
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    මේ නකමූරා කියන වේ*ගෙ පුතා CID කිය කිය ඇඩ්මින්ගෙ ඉඳන්ම බය කරගෙන ඉන්නෙ.

    මූ කෙලින්ම පඩ් ගන්න එකෙක්. කුලියට ලියන එකෙක්. එරෝසන්ගෙ ෆේක් එකක් වෙන්නත් පුලුවන්.

    මූ වගේ එවුන් කිරියෙ තියලා හරියන්නෙ නෑ. තමන්ගෙ මතේට විරුද්ධව වචනයක් දරාගන්නඩ බෑ එකේකෝ අඬාගෙන ගිහින් ඇඩ්මින්ට කියනව. නැත්නම් CID එකට කියනව කියල මෙම්බර්ලව බය කරනවා. මොන පොන්න වැඩක්ද. උනුත් බයවෙන එක සාධාරණයි. මොකද රටේ නීතියක් නෑනෙ. හිටපු ගමන් ආන්ඩුවට විරුද්ධව ලියන එවුන් අල්ලන් යනවනෙ.



    ඔය ගන්න ණය ගෙවන්න කොහොමද ප්ලෑන් කරගෙන ඉන්නෙ? සල්ලි එන ප්‍රොජෙක්ට් මොනව හරි පටන් අරන්ද?
    ------ Post added on Apr 24, 2021 at 5:26 PM

    @dilann 😂🖖
     
    • Haha
    Reactions: Solo Rider

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    Corona walata anduwe decision awla hara anith evata nam karanna deyak ne eva minissunge waradi (genetic issues. like cutural and religious shits)

    lokka gana nam katha karanna appiriyai. gramasewaka kamak wath karaganna bari ekek ta ratak bara denna kalin tikak hithanna thibba

    මේ නකමූරා කියන වේ*ගෙ පුතා CID කිය කිය ඇඩ්මින්ගෙ ඉඳන්ම බය කරගෙන ඉන්නෙ.

    මූ කෙලින්ම පඩ් ගන්න එකෙක්. කුලියට ලියන එකෙක්. එරෝසන්ගෙ ෆේක් එකක් වෙන්නත් පුලුවන්.

    මූ වගේ එවුන් කිරියෙ තියලා හරියන්නෙ නෑ. තමන්ගෙ මතේට විරුද්ධව වචනයක් දරාගන්නඩ බෑ එකේකෝ අඬාගෙන ගිහින් ඇඩ්මින්ට කියනව. නැත්නම් CID එකට කියනව කියල මෙම්බර්ලව බය කරනවා. මොන පොන්න වැඩක්ද. උනුත් බයවෙන එක සාධාරණයි. මොකද රටේ නීතියක් නෑනෙ. හිටපු ගමන් ආන්ඩුවට විරුද්ධව ලියන එවුන් අල්ලන් යනවනෙ.



    ඔය ගන්න ණය ගෙවන්න කොහොමද ප්ලෑන් කරගෙන ඉන්නෙ? සල්ලි එන ප්‍රොජෙක්ට් මොනව හරි පටන් අරන්ද?
    ------ Post added on Apr 24, 2021 at 5:26 PM

    nakamura kiyanne chinnek ta dawa upan ekek dan pora avant garde mudalali ge salli walata social media post dana job eka karanne.
    ------ Post added on Apr 24, 2021 at 6:13 PM
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,091
    1
    58,416
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    මේ නකමූරා කියන වේ*ගෙ පුතා CID කිය කිය ඇඩ්මින්ගෙ ඉඳන්ම බය කරගෙන ඉන්නෙ.

    මූ කෙලින්ම පඩ් ගන්න එකෙක්. කුලියට ලියන එකෙක්. එරෝසන්ගෙ ෆේක් එකක් වෙන්නත් පුලුවන්.

    මූ වගේ එවුන් කිරියෙ තියලා හරියන්නෙ නෑ. තමන්ගෙ මතේට විරුද්ධව වචනයක් දරාගන්නඩ බෑ එකේකෝ අඬාගෙන ගිහින් ඇඩ්මින්ට කියනව. නැත්නම් CID එකට කියනව කියල මෙම්බර්ලව බය කරනවා. මොන පොන්න වැඩක්ද. උනුත් බයවෙන එක සාධාරණයි. මොකද රටේ නීතියක් නෑනෙ. හිටපු ගමන් ආන්ඩුවට විරුද්ධව ලියන එවුන් අල්ලන් යනවනෙ.



    ඔය ගන්න ණය ගෙවන්න කොහොමද ප්ලෑන් කරගෙන ඉන්නෙ? සල්ලි එන ප්‍රොජෙක්ට් මොනව හරි පටන් අරන්ද?
    ------ Post added on Apr 24, 2021 at 5:26 PM
    CID එකට අල්ලල දුන්නම මොකද වෙන්නෙ?
    ගොඩක් අය CID එකට යන්න බයයි කියල පේනව. හරීන්ටත් මලබද්ධය වගේ එකක් හැදුන එන්න කිව්වම.

    ඒකට ගියවෙලාවෙ ඉඳල ගහනවද?
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    CID එකට අල්ලල දුන්නම මොකද වෙන්නෙ?
    ගොඩක් අය CID එකට යන්න බයයි කියල පේනව. හරීන්ටත් මලබද්ධය වගේ එකක් හැදුන එන්න කිව්වම.

    ඒකට ගියවෙලාවෙ ඉඳල ගහනවද?

    ata deken allala ata deka lachchuwe dala lachchuwa wahanawa

    ita passe niladariyek notebook ekak aran awith prashna kihipayak ahanawa

    wathura awshya nam denawa