මචං මට පුදුම දුකක් තියෙන්නේ ඇයි බං මේ සිංහල ජාතියට මෙහෙම වෙලා තියෙන්නේ. අනිත් හැමෝමටම වඩා මොන වැරැද්ද තිබ්බත් අපි සිංහල ජාතිය වශයෙන් ඕනෑම ජාතියකට ආගමකට ගරු කරනවා. මටත් මුස්ලිම් යාලුවෝ ඉන්නවා.මම පිලිගන්නවා.සිංහලයන්ට මම කිව්වේ සිංහල බෞද්ධයන්ට තියන එකම රට මේක විතරයි මචන්. ඊයේ ලංකාදීපෙ හලාල් ගැන කතාවක තිබ්බ මහින්ද මිලියන 87 වියදම් කරලා කොහෙද මන්ද තියන මුස්ලිම් පල්ලියක අනුරුවක් හදනවා කියලා. අනේ බං ඇයි මේ. මුන්ට හදන්න පරණ කඩා වැටෙන ගම් වල පන්සල් නැද්ද මේ රටේ.ජාතිය ගැන කතා කළොත් ජාතිවාදයක් කියනවා. භාෂාව ගැන කතා කළොත් අන්තවාදයක් කියනවා. ඇයි මේ මුස්ලිම් චන්ද ටිකට මුන් මේ තරම් නැමෙන්නේ.මුස්ලිම් එවුන් 50% වෙච්ච ගමන් උන ඉල්ලන හැමදේම දෙන්න වෙයි නේ බං.මොන පුකක්ද බං මේ වෙන්නේ.අනික මේවා ගැන ප්රසිද්දියේ කතා කරන්නේ කීයෙන් කි දෙනාද. fb එකේ උනත් අඩුම ගැනේ එක කොමෙන්ට් එකක් වත් මේවට නැනේ බං.මොකද සමහර උන් මේවා දැක්කත් නොදැක්ක වගේ ඉන්නවා. ඒ තරමටම අපි ජාතිය ගැන කතා කරන්න කැමති නැද්ද බං(ජාති වාදියෝ නෙමේද ). උන් හිතන ඉන්නේ උන් සාමය රකින ජාතිවාදී නැති අය කියලා අනේ මට දුකයි බං උබල ගැන.මට දුක මේ රට විනාස වෙද්දී උබල අපි හැමෝම ජීවත් වෙන එකටයි.බාමියන් පිළිම වගේ අව්කන සමාදී පිළිම කැඩෙද්දී අපිත් ජීවත් වෙන එකටයි. ඔව් මේක ජාති වාදී ආගම් වාදී නම් කමක් නෑ මට ජාති වාදියෙක් කියපල්ලා. හැබැයි උබල එකක් මතක තියාගනිල්ලා දැනටමත් පේනවනේ හාමුදුරුවන්ගේ සිංහලයන්ගේ ඉල්ලීම් අබිබවා මුස්ලිම් ඉල්ලීම් ලැබෙන හැටි. උන් තව කාලෙකින් බහු ජාතිය උනාම(අනිවා වෙන දෙයක් මේක) . මේකටත් වෙන්නේ බංග්ලාදේශය, ඇෆ්ගනිස්ථානයට උන දේමයි. අපේ බුදු පිළිම වලට බාමියන් පිළිම වලට උන දේවල් මතක් කර ගනිල්ලා. එදාට මචන් උබල අපි දුක් උනාට වැඩක් නෑ. එදාට මචන් අපි මොන කිව්වත් වැඩක් නෑ. සර්ව බලදාරී අදෘශ්යමාන මන්ද මානසික දෙවියන්ගේ පිහිට තමයි බං සිංහල අපිට. මේක කොපි කරපු එකක් නෙමේ මගේ අදහස් බං. උබලගේ අදහස් දාපං.හැබැයි ඉතින් ජාති වාදේ ඇවිස්සෙයි කියලා බය නම් මෙන්න වැන්දා නොදැක්කා වගේ ඔන්න ඔහේ පලයන්.![]()



මේ ඉන්නේ කොටින්ගෙ මැරිච්ච ප**වල් කටට ගන්න පො***ක්...
![]()
![]()
![]()
![]()
අපි නම් ජාතිවාදියෝ
api ai jathi wadiyo kiyanan baya wenne..apita ape sinhala jathiya gana agama gana kakkumak thiyenawa..කොන කපපු ගොන් හම්බයෝ...
තියන තුන් කාල කපාගන් නැතුව පුක නොදී පල..
මම සිංහලයෙක්...
මගේ රට වෙනුවෙන් ජාතිවාදියෙක්....
තොපිව ළඟදීම බාවනවා.....![]()
mamath lankawe sinhala kama rakina jathi wadiek. apita thiyenne mechcharai machan.muslim ballonta ikmantama mokak hari karanna ona. mama dan halal thiyana dewal gedarata gennawath denne na


බතල, මඤ්ඤොක්කා තම්බලා සම්බල් එක්ක කන උඹලට මොන KFC /Mc Donalds ද බං?
නිකන් නොදන්න දේවල් කියවනේ නැතිව කුනුහබ්බයක් දෙකක් කියල රෙප් ටිකක් එකතුකරගන්න බලපන්... සූකර මද්දවයන්ට මොන හලාල්ද....![]()


මචං මට පුදුම දුකක් තියෙන්නේ ඇයි බං මේ සිංහල ජාතියට මෙහෙම වෙලා තියෙන්නේ. අනිත් හැමෝමටම වඩා මොන වැරැද්ද තිබ්බත් අපි සිංහල ජාතිය වශයෙන් ඕනෑම ජාතියකට ආගමකට ගරු කරනවා. මටත් මුස්ලිම් යාලුවෝ ඉන්නවා.මම පිලිගන්නවා.සිංහලයන්ට මම කිව්වේ සිංහල බෞද්ධයන්ට තියන එකම රට මේක විතරයි මචන්. ඊයේ ලංකාදීපෙ හලාල් ගැන කතාවක තිබ්බ මහින්ද මිලියන 87 වියදම් කරලා කොහෙද මන්ද තියන මුස්ලිම් පල්ලියක අනුරුවක් හදනවා කියලා. අනේ බං ඇයි මේ. මුන්ට හදන්න පරණ කඩා වැටෙන ගම් වල පන්සල් නැද්ද මේ රටේ.ජාතිය ගැන කතා කළොත් ජාතිවාදයක් කියනවා. භාෂාව ගැන කතා කළොත් අන්තවාදයක් කියනවා. ඇයි මේ මුස්ලිම් චන්ද ටිකට මුන් මේ තරම් නැමෙන්නේ.මුස්ලිම් එවුන් 50% වෙච්ච ගමන් උන ඉල්ලන හැමදේම දෙන්න වෙයි නේ බං.මොන පුකක්ද බං මේ වෙන්නේ.අනික මේවා ගැන ප්රසිද්දියේ කතා කරන්නේ කීයෙන් කි දෙනාද. fb එකේ උනත් අඩුම ගැනේ එක කොමෙන්ට් එකක් වත් මේවට නැනේ බං.මොකද සමහර උන් මේවා දැක්කත් නොදැක්ක වගේ ඉන්නවා. ඒ තරමටම අපි ජාතිය ගැන කතා කරන්න කැමති නැද්ද බං(ජාති වාදියෝ නෙමේද ). උන් හිතන ඉන්නේ උන් සාමය රකින ජාතිවාදී නැති අය කියලා අනේ මට දුකයි බං උබල ගැන.මට දුක මේ රට විනාස වෙද්දී උබල අපි හැමෝම ජීවත් වෙන එකටයි.බාමියන් පිළිම වගේ අව්කන සමාදී පිළිම කැඩෙද්දී අපිත් ජීවත් වෙන එකටයි. ඔව් මේක ජාති වාදී ආගම් වාදී නම් කමක් නෑ මට ජාති වාදියෙක් කියපල්ලා. හැබැයි උබල එකක් මතක තියාගනිල්ලා දැනටමත් පේනවනේ හාමුදුරුවන්ගේ සිංහලයන්ගේ ඉල්ලීම් අබිබවා මුස්ලිම් ඉල්ලීම් ලැබෙන හැටි. උන් තව කාලෙකින් බහු ජාතිය උනාම(අනිවා වෙන දෙයක් මේක) . මේකටත් වෙන්නේ බංග්ලාදේශය, ඇෆ්ගනිස්ථානයට උන දේමයි. අපේ බුදු පිළිම වලට බාමියන් පිළිම වලට උන දේවල් මතක් කර ගනිල්ලා. එදාට මචන් උබල අපි දුක් උනාට වැඩක් නෑ. එදාට මචන් අපි මොන කිව්වත් වැඩක් නෑ. සර්ව බලදාරී අදෘශ්යමාන මන්ද මානසික දෙවියන්ගේ පිහිට තමයි බං සිංහල අපිට. මේක කොපි කරපු එකක් නෙමේ මගේ අදහස් බං. උබලගේ අදහස් දාපං.හැබැයි ඉතින් ජාති වාදේ ඇවිස්සෙයි කියලා බය නම් මෙන්න වැන්දා නොදැක්කා වගේ ඔන්න ඔහේ පලයන්.![]()
බතල, මඤ්ඤොක්කා තම්බලා සම්බල් එක්ක කන උඹලට මොන KFC /Mc Donalds ද බං?
නිකන් නොදන්න දේවල් කියවනේ නැතිව කුනුහබ්බයක් දෙකක් කියල රෙප් ටිකක් එකතුකරගන්න බලපන්... සූකර මද්දවයන්ට මොන හලාල්ද....![]()

අන්න උබලගේ කඩවල් වහන්නත් පටන් අරගෙන.අඩෝ රේප් කපපු එකා උබේ පො** දෙවියෝද කියල දුන්නේ පෙන්න එන්නේ නැතිව වැඩ කරන්න.නැත්නම් උබේ තාත්තා කව්ද කියල දන්නේ නැති අම්මාද. මට රේප් වැඩක් නෑ පින්ගුත්තරයෝ. කපනවනම් ඔක්කොම කපපිය. රේප් ලැබුන කියල මොකෝ මම රජ වෙනවද. පො** කොනකපලුවා තුක් විතරක්
මොකද අප්සට් එකේ...බිස්නස් නෑ නේද?අන්න උබලගේ කඩවල් වහන්නත් පටන් අරගෙන.


රිචර්ඩ් දි කොස්තා.... ඔබතුමා බෞධ්දයෙක්ද?![]()


