සිංහලුන්ට මේ පාර අවුරුද්දට කෑම ඇමරිකාවෙන්..

WAPU

Well-known member
  • Nov 8, 2024
    484
    466
    63
    www.pure-pro.com
    මේ මෝඩ උට්ටික පුටාලට diplomatic relationships තේරෙන්නෙ නැද්ද? කාට උනත් එන්න දෙන්නෙ නැති එක අවුලක් නෑ.. හැබැයි මේක පාලිමන්ට් එකේ කියන්න ගිහින් මේකට දැන් unwanted attention එකක් ඇවිල්ල තියෙන්නේ.. ඊලගට අරුන් පත ටැරිෆ් එකක් දාපු ගමන් මේකට හුරේ දාන එක *කෙක් නෑ අන්තිමට :dull:
    හොරෙන් කරපු දෙයක් නෙමෙයි මචන් ඕවා,
    Embassy and Ambassadors එක්ක කතා කරලා ජොයින්ට්ලී කරන්නේ, නැතුව උබාලගේ කබ්‍රාල් සහ මොලහතානෝ වගේ උන්ට හිතෙන හිතෙන මගුල් කරලා රටට කෙලවන්න අමාරුවක් අනුරට නෑ කියන එක මගේ විශ්වාසය.

    උබ උගත් එකෙක්, එවගේම හිත හොද එකෙක්. ඔය දේශපාලන කණ්නාඩිය ගලවලා බලනපන් මගේ පුතේ
     

    StealthySeeker

    Well-known member
  • Mar 15, 2024
    2,441
    3,143
    113
    The US has supplied approximately $2 billion to this island nation since 1948.
    I think that it is enough to pay for a parking spot.
     

    Besamaayam

    Well-known member
  • Jan 10, 2026
    2,101
    3,132
    113
    43
    Wakanda
    ඊලග IMF වාරිකේ දෙන්නනම් අනුරගෙ ඇ🍒 ඕන කියයිද දන්නෑ. ලෝකෙන් හිගා කන රටකට කොහෙන්ද බං ස්වාධීන තීරන ගන්න නිදහසක්. දෙන දෙයක් කාල වෙනදෙයක් බලාගෙන හිටියෙ නැත්තන් තොපිට ආයෙ අවුරුදු ගනන් පෝලිම්වල ඉන්න වෙන්නෙ
     

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,762
    5,006
    113
    ඊලග IMF වාරිකේ දෙන්නනම් අනුරගෙ ඇ🍒 ඕන කියයිද දන්නෑ. ලෝකෙන් හිගා කන රටකට කොහෙන්ද බං ස්වාධීන තීරන ගන්න නිදහසක්. දෙන දෙයක් කාල වෙනදෙයක් බලාගෙන හිටියෙ නැත්තන් තොපිට ආයෙ අවුරුදු ගනන් පෝලිම්වල ඉන්න වෙන්නෙ
    රනිලවගේ පුක දික්කරල මොනා හරි ටිකක් පිනට ඉල්ල ගන්න එක උඹලට පුරුද්දට ගිහින්. 😂😂😂😂
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,311
    36,421
    113
    කෑගල්ල
    හෙසා.න් තවුසේ මේවා දාලා
    පස්සේ අඩන් යනවා එහෙම නෙවේ ඔන්න...

    එළකිරි එකෙක් එකෙක් බැන්නා කියලා 🫡🙏
    අනේ ගූ කාපන් පොන්නයා පැලවත්තේ...