අනිවාපිටරටට ඇදිල ගිය සල්ලි කොච්චර ඉතුරුද කුලියාපිටියේ ෆැක්ටරිය හින්ද
අපේ උන්ට මේවගේ අගයක් නෑ නෙ.

ඒ වගේ දෙකයි පනහේ නිෂ්පාදන අපි කරන්නෙ නෑලෝකේ තියෙන හොදම මිනිරන් වලින් පැන්සලක් හදාගන්න බැරි සොන්නලු කාර් හදන්න කතාව.![]()
මිනිරන් හරි ඩර්ටි නෙ මෙයා කළු පාට හැමතැනම ගෑවෙනවා ඊයා 
ඔව් මෙයා ..අපි දැන් හෙන පොෂ් ....ඒ වගේ දෙකයි පනහේ නිෂ්පාදන අපි කරන්නෙ නෑමිනිරන් හරි ඩර්ටි නෙ මෙයා කළු පාට හැමතැනම ගෑවෙනවා ඊයා
![]()


කතාවෙ හරය තේරුම් ගන්න බැරි මෝඩ හරක් ඉන්න රටක් මේක. උබ කියන එක හරි. ශුද්ධ දළ දේශීය නිශ්පාදනය සෘණ. කපේට ගොඩ එන්න බෑ. ඩොලර් වැඩි වෙනවා. තව ණය ගන්නවා. තව ඩොලර් එක වැඩි වෙනවා. ඕකයි තත්වේ.![]()
සිංහලු, දුකින් වුනත් දෙයක් කියන්න තියෙනවා. මේ වෙනකොට මොබයිල් ෆෝන්, කම්පියුටර් වගේ දේවල් වලින් $1000 කිට්ටු වෙන්න ගෙඩිය පිටින් සල්ලි රටින් පිට යනවා. ගේම් එකක් ගහන්න, වැලක් බලන්න කොල්ලයි බල්ලයි හැම එකාම ලේටස්ට් ෆෝන් ගන්නවා වතුර බින්දුවක් වැටුනෝත් $1000 $0 වෙනවා. කල්පනාකරලා බලපල්ලා දැන් ඉස්සර වගේ නෙමෙයි තේකොල ටිකක් කුරුදු ටිකක් රට පටවල සොච්චමක් හොයන් කෝටියක් වියදම් කරන ආර්ථිකයක් හැදිලා තියෙන්නේ. ඉක්මනට ලංකාවට කෙලවෙනවා.
පුළුවන් උන් දෙයක් ආපු ගමන් මිලට නොගෙන ටිකක් කල් ගියාම ගන්න බලන්න, ඒවගේම ෆෝන් වගේ දේවල් පාවිච්චිකරලා ඉවරවුණාම විසික් නොකර ebay දාලා කීයකට හරි විකුනන්න. අඩුගානේ පොඩි ෆෝන් එකක් ගන්න ඉන්න කෙනෙක්ට කීයකට හරි දීල දාන්න. අරූට මූට ඇගිල්ල දික් නොකර තමුන්ගේ යුතුකම කරන්න. ඉස්සරහට වාහනවලට වගේ අලුත්ම ඉලෙක්ට්රොනික් භාණ්ඩවලට 300% - 500% වගේ ටැක්ස් එකක් වදින්න බැරිකමක් නෑ......
අපි රට ගැන හිතාගෙන පරණ ෆොනේ එක Ebay දාගෙන විකුනන්න ඕනි payapal එකත් හොරෙන් හදාගෙන ....අනේ නිකන් ඉදපන් බන් ...අපි කොච්ච්චාර ඉතුරු කලත් රටේ දේසපාලන ඉස්තවර්ත්වය සහ නොසෙල්වෙන විදෙස් ප්රතිපත්ති නැතුව ලංකාවට යෝජකයෝන් ගෙන්න ගන්න බැහැ
ඒක තමයි කිව්වේ තම තමන්ට පුළුවන් දේ කරන්න කියලා හොරෙන් හරි රටට $ එකක් එන වැඩක් කරපන් රටට ණය නෑ.....
ලංකාවට දැන් එවල ඇති බන් බරගානක්
පොඩ්ඩක් පහුවෙලා ගණන් අඩුවුණාම අවශ්යතාවයට ගැලපෙන එකක් ගනින්.uba kiyana kathawath aththa eth ithin phone & pc onene mchn
iPhone parakku wela ganilla. Tiyena de parissamin pawichchi karapalla. Thamange awashyatawayata galapena dewal witarak ganilla .specially computer. Liyumak gadanna film1 balanna sinduwak ahanna witarak lap ganna unuth ganne i7. Kaata kiyannada mewa




















උබේ තර්ක ගැලපෙන්නේ නැහැ. ලෝකේ සියලුම රටවල් ඉලෙක්ට්රොනික භාණ්ඩ විදේශ රටවලින් අනයයනය කරනවා. රට තුල නිෂ්පාදනයට වැඩි මුදලක් යන නිසා.
ඉතින් උබ ඉන්ටර්නෙට් එන්නේ නැතුව තියන කොම්පියුටර් , මොබයිල් ෆෝන්ස් ටික විකුනලා දාල හේනක් කොටන් හිටහන්කෝ.