Wadi newi adu wene man hithaneado wahana mila wadi wenawane ban meken wenne, anith ewath okata sapekshawa wadi karanawa.
ponna decision ekak, yako mewa mahinda ranil ehema kara nam anurala dj gahai parlimentuwe
CIF value ekata tax nokara labbak karanawa.. pissu httplaStallion eka wage ewa neda mu kiyanne pissek kisi therumak nathi wadak
Expect more of Magnite like hingana sinhalu..වෙනම කැටගරි එකක් තිබුනෙ නෑ කියල ඇමතිය කිව්වෙ. ඒ නිසා "වෙනත්" කැටගරි එක යටතේ වැඩි බද්දක් තිබුන කිව්වෙකොහොමත් ඕක වෙනම කැටගරි එකක නේද තිබුනෙ
එන්ජිමෙන් ඩිරෙක්ට්ලි රෝද කරකවන ඒව vs එන්ජිමෙන් බැටරිය චාජ් කරලා රෝද කරකවන එක මෝටරෙන් විතරක්ම වෙන ඒව
40-60lks nm adu wenne na bnplug in hybrid
byd sealin 6 gonna increase by 40-60 laks for new orders
kalin gattha ewun goda
kohomada eliye park karala thiyena kota niakn laksha 40 wadi wenawa
hariyata hari, ethakota tax eka adu wenawa.මේක හොද වැඩක්, වෙන රටවල වගේ මේක කරන්න තිබ්බෙ hybrid කාර් වලට tariff හදනකොටමයි.
මේක අදාල වෙන්නෙ series-hybrid වලට, මේ වෙනකම් series-hybrid වැටෙන්නෙත් නෝමල් parallel-hybrid වලට මම දන්න විදියට. engine එකෙයි, electric motor එකෙයි දේකේම power output එක එකතු කරල ඒකට ටැක්ස් කරන්නෙ. ඒක වැරදි නෙ. series-hybrid වල electric මෝටර් එක විතරනෙ වාහනේ ඩ්රයිව් කරන්නෙ, engine එක battery චාජ් කරන්න විතරයි යූස් වෙන්නෙ. එතකොට ඒකෙ ටැක්ස් එක වදින්න ඕනෙ electric මෝටර් එකට විතරයි EV වල වගේ.
badhu adu karapu eka elawa gathata sihala apita hoda wade!ගෝටා හිටියනම් ඔහොම වෙන්නේ නෑ බදු අඩු කලා එතුමා සීනි සුදුලූනු පොල්තෙල් එහෙම