සිංහල කැඩුම් බිඳුම් වෙදකමේ අසිරිය (severe Humerus Bone Fracture healing)

pitiye.appu

Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113


    1658718531019.jpg


    1658718539721.jpg


    1658718553733.jpg



    සාමාන්‍යයෙන් mbbs බේසිකයින්ට මේක හරියට හො‍ඳ කොරන්න කොච්චර කල් යනවද ? 🙄 (මාස 2ක් ඉස්පිරිතාලෙ බේත් කොරලත් හරියට වැඩේ වෙලා නෑ ... 🤭)
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,589
    113
    Colombo
    අත කඩාගෙන බලහං
    මගේ අතකුත් කැඩිලා තියනවා කකුලකුත් කැඩිලා තියනවා
    කකුල කැඩුනු වෙලාවෙ නං කිහිලි කරුවක් යූස් කරා, අත කැඩුනු වෙලාවෙ නං එහෙම කොරේ නෑ එකයි ඇහුවෙ
    මං හිතුවෙ කිහිලි කරුවෙ බෙහෙත් බැඳල ඒක කැඩුනු අත යටින් තියනවා වගේ දෙයක් කියලා
     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    මගේ අතකුත් කැඩිලා තියනවා කකුලකුත් කැඩිලා තියනවා
    කකුල කැඩුනු වෙලාවෙ නං කිහිලි කරුවක් යූස් කරා, අත කැඩුනු වෙලාවෙ නං එහෙම කොරේ නෑ එකයි ඇහුවෙ
    මං හිතුවෙ කිහිලි කරුවෙ බෙහෙත් බැඳල ඒක කැඩුනු අත යටින් තියනවා වගේ දෙයක් කියලා
    අත මේ විදියටමද කැඩුණේ ? 🤔
     

    333sajith

    Well-known member
  • Jun 7, 2009
    1,984
    467
    83
    අත මේ විදියටමද කැඩුණේ ? 🤔
    අනේ පකේ අසිරිය මගෙ වැලමිට ගාවින් කැඩිලා මුලින්ම කැඩිලා නෑ කිව්වා ඊට පස්සෙ මම xray එකක් අරන් ගියාට පස්සෙ ආහ් කැඩිලනෙ කියල බෙහෙත් බැන්දා ඊට පස්සෙ අත නවන්න දීග අරින්න බෑ. Post truamatic stiffness කියල එකක් උන් අහලම නෑ ඊට පස්සෙ physiotherapy කරල අපා දුකක් විදල හදාගත්තෙ
     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    අනේ පකේ අසිරිය මගෙ වැලමිට ගාවින් කැඩිලා මුලින්ම කැඩිලා නෑ කිව්වා
    ආයුර්වේද කාරයෙක් වෙන්න ඇති
    ඊට පස්සෙ මම xray එකක් අරන් ගියාට පස්සෙ ආහ් කැඩිලනෙ කියල බෙහෙත් බැන්දා ඊට පස්සෙ අත නවන්න දීග අරින්න බෑ.
    එහෙම වෙන්නෙ නෑනෙ හරි වෙදකමකදි
    Post truamatic stiffness කියල එකක් උන් අහලම නෑ ඊට පස්සෙ physiotherapy කරල අපා දුකක් විදල හදාගත්තෙ
    තාමත් හරියට හැදිල නැතුව ඇති.
     

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,370
    26,904
    113
    Kandy
    wayasaka awurudu 65k wage kenekta meeta awurudu 30kata kalin wage una accident ekak nisa kakule damage ekak tiye nam aye suwa karaganna pluwan wei da
     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    wayasaka awurudu 65k wage kenekta meeta awurudu 30kata kalin wage una accident ekak nisa kakule damage ekak tiye nam aye suwa karaganna pluwan wei da
    අමාරුයි , මම නම් හිතන්නෙ නෑ බාරගනියි කියල ඔය කේස් එක.

    මොකක්ද කකුලෙ තියෙන අවුල ? කැඩුණේ කොහොමද ? පොඩ්ඩක් විස්තර කියන්න.

    දැනට බොන බේත් ජාතිත් ඔක්කොම කියන්න එකක් වත් හලන්නෙ නැතුව.
     

    vito

    Well-known member
  • May 5, 2008
    10,972
    1
    12,314
    113
    අදාළ නෑ නේ
    අනේ පකේ අසිරිය මගෙ වැලමිට ගාවින් කැඩිලා මුලින්ම කැඩිලා නෑ කිව්වා ඊට පස්සෙ මම xray එකක් අරන් ගියාට පස්සෙ ආහ් කැඩිලනෙ කියල බෙහෙත් බැන්දා ඊට පස්සෙ අත නවන්න දීග අරින්න බෑ. Post truamatic stiffness කියල එකක් උන් අහලම නෑ ඊට පස්සෙ physiotherapy කරල අපා දුකක් විදල හදාගත්තෙ
    hela xray ekak gaththanan ohoma wenne naha
    langama hela weda mahaththayagen ahala balanna. :lol: :lol:

    ps. nalalen daadiya dammanna ona. ethakota hari
     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    ඒ කියන්නෙ ආයුර්වේද බෙහෙත් කරලා හරියන්නැද්ද? :lol:
    උන් දන්නෙ නෑ කැඩුම් බිඳුම් - ආයුර්වේද රෝහල් වල උනත් කැඩුම් බිඳුම් බලන්නෙ පාරම්පරික අය මිසක් ආයුර්වේද අය නෙවෙයි.
     
    • Haha
    Reactions: hasithayad