සිංහල ජාතිය- බුදු ධහම වෙනුවෙන් සටන් කිරිම &#35

dimu999

Member
Dec 9, 2010
1,608
123
0
somewhere in this earth.
සිංහල ජාතිය- බුදු ධහම වෙනුවෙන් සටන් කිරිම &#35

සිංහල ජාතිය- බුදු ධහම වෙනුවෙන් සටන් කිරිම නැවතිමට මට සිදු වුනි !!!

එලකිරි මචන්ලා...
…මට බොහොම ක්‍රියාකාරී විඩියට ෆෙස්බුක් ඇතුලු,තවත් වෙබ් අඩවි රැසක අපේ දේ රැක ගැනිම වෙනුවෙන් කෙලින් කතා කල කෙනෙකී..
…
…නමුත් පහුගිය දවස් කීපයේ ඉන්දන් මට විවිද පුද්ගලයින් මරන තර්ජ්න එල්ල කරන්ව.ආසන්නතම සිදුවීම ඊයේ.. මගේ ෆේස් බුකියේ... මගේම හම්බ යාලුවෙක් මට තරජනය කිරිම..
…
…මම මේ ගැන වැඩිදුර නොකියන්නේ මගේ ආරක්ශාව ගැන මා විසින්ම සහතික විය යුතු බැවිනි..
…
…මම මෙම ක්‍රියා දාමයෙන් සමු ගනිමි...
…---ස්තූතී----
 

sustharapuncha

Well-known member
  • Dec 5, 2011
    1,772
    620
    113
    මම තම්බින්ට විරුද්දව කතාකරන්න පටන්ගත්තට පස්සසේ හැමදාම තම්බියෝ මට බුකියේ රික්වෙස්ට් එවනවා දැන්.. උබලටත් එහෙම වෙලා තියෙනවද ?
     

    S.L.F.B.I

    Well-known member
  • Dec 2, 2011
    940
    328
    63
    බුදුන්ගේ දේශය
    ඕව පුකෙන් යන පඩයක් තරම් ගණන් ගන්න එපා බන් අනික
    සිංහල පොඩි එකෙකුට බය වෙයන් හම්බයෙකුගේ ගද කතාවකට
    බය වෙන්න එපා
     

    linkinpark_lk

    Well-known member
  • Oct 27, 2006
    3,372
    185
    63
    38
    Dreams
    මම තම්බින්ට විරුද්දව කතාකරන්න පටන්ගත්තට පස්සසේ හැමදාම තම්බියෝ මට බුකියේ රික්වෙස්ට් එවනවා දැන්.. උබලටත් එහෙම වෙලා තියෙනවද ?

    ow ban mamath balan inne me lagadi indan bukiye mata hambayonge reqst ambanakata enawa.hamba gaanungeth enawa:confused::confused::confused:
     

    linkinpark_lk

    Well-known member
  • Oct 27, 2006
    3,372
    185
    63
    38
    Dreams
    ඕව පුකෙන් යන පඩයක් තරම් ගණන් ගන්න එපා බන් අනික
    සිංහල පොඩි එකෙකුට බය වෙයන් හම්බයෙකුගේ ගද කතාවකට
    බය වෙන්න එපා

    ow ban mona huthakda baye jewath wenawata wada hodai maragena marena eka:yes::yes::yes:
     

    Dead Island

    Member
    Mar 22, 2012
    5,350
    681
    0
    linkinpark_lk
    උබලා මුස්ලිම් කෙල්ලොන්ට රැවටෙන්න එපා. උන් උබට ආදරේට නෙවෙයි ඔය request එවන්නේ. උන් ඔය පානිය දාලා උබගේ Personal Details ගන්නයි Request එවලා Friendlist එක ඇතුලට රිංගන්න හදන්නේ.
    ගොඩක් කොල්ලොන්ගේ තියෙන දුර්වලතාව තමයි ලස්සනට ඉන්න කෙල්ලෝ මේක හම්බයෝ දන්නවා ඉතින් උන් දාන්නේ හම්බ කෙල්ලොන්වයි සිංහල කොල්ලොන්ව දඩයම් කරන්න. ඒක නිසා පරිස්සමෙන් කෙල්ලෙක්වත් විශ්වාස කරන්න එපා.
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    ඒකෙන් කියවෙන්නෙ උඹ කාඩ්බෝඩ් වීරයෙක් කියලා..
    ඔය සයිබර් වීරයො සමහරක් ඔහොම තමයි..
    කටින් සද්ද දාගෙන ඉන්නවා.. මොකෙක් හරි මරනවා කිව්ව ගමන් වේවලනවා..
    යකෝ රට ජාතිය වෙනුවෙන් මැරෙන්න බය නම් සද්ද නොදා පැත්තකට වෙලා හිටපං..
    බොරුවට ලොක්කො වගේ කියවනවා.. තොපේ කට විතරයි..
    තූ තොපි..:growl:
     
    • Like
    Reactions: S.L.F.B.I

    sustharapuncha

    Well-known member
  • Dec 5, 2011
    1,772
    620
    113
    linkinpark_lk
    උබලා මුස්ලිම් කෙල්ලොන්ට රැවටෙන්න එපා. උන් උබට ආදරේට නෙවෙයි ඔය request එවන්නේ. උන් ඔය පානිය දාලා උබගේ Personal Details ගන්නයි Request එවලා Friendlist එක ඇතුලට රිංගන්න හදන්නේ.
    ගොඩක් කොල්ලොන්ගේ තියෙන දුර්වලතාව තමයි ලස්සනට ඉන්න කෙල්ලෝ මේක හම්බයෝ දන්නවා ඉතින් උන් දාන්නේ හම්බ කෙල්ලොන්වයි සිංහල කොල්ලොන්ව දඩයම් කරන්න. ඒක නිසා පරිස්සමෙන් කෙල්ලෙක්වත් විශ්වාස කරන්න එපා.

    Kello newe ban ewanne..
     

    dimu999

    Member
    Dec 9, 2010
    1,608
    123
    0
    somewhere in this earth.
    ithin uba baya una....????:shocked::shocked::shocked::shocked:
    :no::no::no: ඒත් ඌ කතන්දර ගොඩක් කිවුවා මට... මේතන ඒවා කියන්ට බැ...

    මම තම්බින්ට විරුද්දව කතාකරන්න පටන්ගත්තට පස්සසේ හැමදාම තම්බියෝ මට බුකියේ රික්වෙස්ට් එවනවා දැන්.. උබලටත් එහෙම වෙලා තියෙනවද ?

    :yes::yes::yes:මට්ත් උන් හරි ආදරේ උනා... මේ දවස්වල... ඇයි බන් ඒ ???:eek::eek::eek:

    ane ban...uba ochcharatama bayada....

    ලොකු බයක් නැ බන්...

    ඕව පුකෙන් යන පඩයක් තරම් ගණන් ගන්න එපා බන් අනික
    සිංහල පොඩි එකෙකුට බය වෙයන් හම්බයෙකුගේ ගද කතාවකට
    බය වෙන්න එපා

    ඔවු බන්.. මම කොහොමත් ඔය කට ගද මරක්කලයින්ට කැමති නැ...

    linkinpark_lk
    උබලා මුස්ලිම් කෙල්ලොන්ට රැවටෙන්න එපා. උන් උබට ආදරේට නෙවෙයි ඔය request එවන්නේ. උන් ඔය පානිය දාලා උබගේ Personal Details ගන්නයි Request එවලා Friendlist එක ඇතුලට රිංගන්න හදන්නේ.
    ගොඩක් කොල්ලොන්ගේ තියෙන දුර්වලතාව තමයි ලස්සනට ඉන්න කෙල්ලෝ මේක හම්බයෝ දන්නවා ඉතින් උන් දාන්නේ හම්බ කෙල්ලොන්වයි සිංහල කොල්ලොන්ව දඩයම් කරන්න. ඒක නිසා පරිස්සමෙන් කෙල්ලෙක්වත් විශ්වාස කරන්න එපා.

    :yes::yes::yes::yes:

    ඔවු... දැන් පල්ලි වලත් ගේම් යනවලු එක එක තාලේ... අපිට අරින්න...
    …අනේ මන්ද... මට මුන් පෙති ගහන්ටමයි ඕනේ... :growl::growl::growl:

    ඒකෙන් කියවෙන්නෙ උඹ කාඩ්බෝඩ් වීරයෙක් කියලා..
    ඔය සයිබර් වීරයො සමහරක් ඔහොම තමයි..
    කටින් සද්ද දාගෙන ඉන්නවා.. මොකෙක් හරි මරනවා කිව්ව ගමන් වේවලනවා..
    යකෝ රට ජාතිය වෙනුවෙන් මැරෙන්න බය නම් සද්ද නොදා පැත්තකට වෙලා හිටපං..
    බොරුවට ලොක්කො වගේ කියවනවා.. තොපේ කට විතරයි..
    තූ තොපි..:growl:

    …නැ මචන්... මට ඌ අමුතු ටෝක් එකක් දුන්නා... එක කියන්න මේතන ඔවෙත් බැ... එනිසා.. මම අයින් උනා.. හැබැයි ටික දවසක්ට... ඊට පස්සෙ මම උට අරින්ව පුකේ... :growl::growl::growl:

    …
     

    Dead Island

    Member
    Mar 22, 2012
    5,350
    681
    0
    Kello newe ban ewanne..

    කෙල්ලෝ තමයි භායානක මොකද කොල්ලොන්ව අල්ලගන්න ලේසියි. ටෙස්ටොස්ටරෝන් කියන්නේ කොල්ලන්ගේ ඇගේ තියෙන දුර්වලතාවක්. ඒ දුර්වලතාවෙන් ප්‍රයෝජන ගත්තම ඕනෙම කොල්ලෙක් පරද්දන්න ලේසියි උබ හිතෙනවා ඇති කෙල්ලට අරින්න ලැබෙනවා, අත ගාන්න ලැබෙනවා ඉතින් මොකක්ද කියලා. මෙහෙමයි උබට තාවකාලික සැප දෙන්නේ දීර්ඝ කාලීන වාසි බලාගෙනයි. උබෙන් තොරතුරු ගන්න උවමනා වුනාම කෙල්ලෙක් උබට සෙට් කරනවා ඊට පස්සේ උබට සැප දීලා උබෙන් විස්තර ගන්නේ ටික ටික. මේවා උබලා වගේ හරක් දන්නේ නෑ. ඒ වුනාට බටහිර ඕන තරම් මේ වගේ වැඩ වෙනවා. ඒක නිසා දැන්වත් උබේ කකුල් දෙක මැද තියෙන එකෙන් හිතන්නේ නැතුව මොළෙන් හිතපන්. පොඩි fun එකට ජාතිය, යාළුවෝ පාවා දෙන එවුන් පවා ඉන්නවා කියලා අමතක කරන්න එපා.
     
    Last edited:

    AAJC

    Well-known member
  • Jun 4, 2011
    1,348
    68
    48
    කොළඹට ලග
    yako hoda sinhayek wage hitapanko.......FB request ewwama baya wenawanam uba kohomada ban rata jaathiya wenuwen nagitinne.....oya ka gahan hikanalunta baya wenna epa.uba sirawatama kollekda...:growl::growl::growl::growl::growl:
     

    AAJC

    Well-known member
  • Jun 4, 2011
    1,348
    68
    48
    කොළඹට ලග
    කෙල්ලෝ තමයි භායානක මොකද කොල්ලොන්ව අල්ලගන්න ලේසියි. ටෙස්ටොස්ටරෝන් කියන්නේ කොල්ලන්ගේ ඇගේ තියෙන දුර්වලතාවක්. ඒ දුර්වලතාවෙන් ප්‍රයෝජන ගත්තම ඕනෙම කොල්ලෙක් පරද්දන්න ලේසියි උබ හිතෙනවා ඇති කෙල්ලට අරින්න ලැබෙනවා, අත ගාන්න ලැබෙනවා ඉතින් මොකක්ද කියලා. මෙහෙමයි උබට තාවකාලික සැප දෙන්නේ දීර්ඝ කාලීන වාසි බලාගෙනයි. උබෙන් තොරතුරු ගන්න උවමනා වුනාම කෙල්ලෙක් උබට සෙට් කරනවා ඊට පස්සේ උබට සැප දීලා උබෙන් විස්තර ගන්නේ ටික ටික. මේවා උබලා වගේ හරක් දන්නේ නෑ. ඒ වුනාට බටහිර ඕන තරම් මේ වගේ වැඩ වෙනවා. ඒක නිසා දැන්වත් උබේ කකුල් දෙක මැද තියෙන එකෙන් හිතන්නේ නැතුව මොළෙන් හිතපන්. පොඩි fun එකට ජාතිය, යාළුවෝ පාවා දෙන එවුන් පවා ඉන්නවා කියලා අමතක කරන්න එපා.

    :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    කෙල්ලෝ තමයි භායානක මොකද කොල්ලොන්ව අල්ලගන්න ලේසියි. ටෙස්ටොස්ටරෝන් කියන්නේ කොල්ලන්ගේ ඇගේ තියෙන දුර්වලතාවක්. ඒ දුර්වලතාවෙන් ප්‍රයෝජන ගත්තම ඕනෙම කොල්ලෙක් පරද්දන්න ලේසියි උබ හිතෙනවා ඇති කෙල්ලට අරින්න ලැබෙනවා, අත ගාන්න ලැබෙනවා ඉතින් මොකක්ද කියලා. මෙහෙමයි උබට තාවකාලික සැප දෙන්නේ දීර්ඝ කාලීන වාසි බලාගෙනයි. උබෙන් තොරතුරු ගන්න උවමනා වුනාම කෙල්ලෙක් උබට සෙට් කරනවා ඊට පස්සේ උබට සැප දීලා උබෙන් විස්තර ගන්නේ ටික ටික. මේවා උබලා වගේ හරක් දන්නේ නෑ. ඒ වුනාට බටහිර ඕන තරම් මේ වගේ වැඩ වෙනවා. ඒක නිසා දැන්වත් උබේ කකුල් දෙක මැද තියෙන එකෙන් හිතන්නේ නැතුව මොළෙන් හිතපන්. පොඩි fun එකට ජාතිය, යාළුවෝ පාවා දෙන එවුන් පවා ඉන්නවා කියලා අමතක කරන්න එපා.
    :yes::yes::yes:
     

    mic

    Member
    Nov 24, 2006
    1,333
    553
    0
    ube edithrakama gana hthaganna puluwan.rata jathiya beragnna kalin baya nathikaragena hitapan :lol:
     
    Last edited:

    BonziBUDDY

    Well-known member
  • Nov 11, 2010
    3,920
    631
    113
    කෙල්ලෝ තමයි භායානක මොකද කොල්ලොන්ව අල්ලගන්න ලේසියි. ටෙස්ටොස්ටරෝන් කියන්නේ කොල්ලන්ගේ ඇගේ තියෙන දුර්වලතාවක්. ඒ දුර්වලතාවෙන් ප්‍රයෝජන ගත්තම ඕනෙම කොල්ලෙක් පරද්දන්න ලේසියි උබ හිතෙනවා ඇති කෙල්ලට අරින්න ලැබෙනවා, අත ගාන්න ලැබෙනවා ඉතින් මොකක්ද කියලා. මෙහෙමයි උබට තාවකාලික සැප දෙන්නේ දීර්ඝ කාලීන වාසි බලාගෙනයි. උබෙන් තොරතුරු ගන්න උවමනා වුනාම කෙල්ලෙක් උබට සෙට් කරනවා ඊට පස්සේ උබට සැප දීලා උබෙන් විස්තර ගන්නේ ටික ටික. මේවා උබලා වගේ හරක් දන්නේ නෑ. ඒ වුනාට බටහිර ඕන තරම් මේ වගේ වැඩ වෙනවා. ඒක නිසා දැන්වත් උබේ කකුල් දෙක මැද තියෙන එකෙන් හිතන්නේ නැතුව මොළෙන් හිතපන්. පොඩි fun එකට ජාතිය, යාළුවෝ පාවා දෙන එවුන් පවා ඉන්නවා කියලා අමතක කරන්න එපා.
    සහතික ඇත්ත කථාව :yes: