Umba hena businesa karaya una kiyala meke ekek wath goda yanne nehenekiya deepanko monawa hari. Umbata hambechcha gift tika thamai red kotu 3 kin thiyenne. Umba kawuda kiyala kattiya umbata hondata salakala thiyenawa. Paw ban umba.
Meke inna unge rep walin mata athi wade mokadda.. saralawa kiwwoth dan me thread eketh dennek rep kapala.. ithin mata eken wathi wade mokadda.. mata oya magulakin athi wadak na.. business gana godak dewal mama wena thread wala katha karala thiyenawa, kiyala deelath thiyenawa... paw mama nemei uba.. kattiya hodata mata salakuwalu.. yako meke un rep mouse eka obala mage rep kapuwa kiyala mata moanwa wennada.. ubalge heena loka ban..
thank you sir. 
Hondamai sirthank you sir.
![]()
ඒක මම වෙන දවසක කියන්නම් මගේ ශුද්ධ ලාභය මාසෙකට ඉලක්කම් 6 කින් එන්න ගත්තම හොඳද.. තව ටිකයි.. ඒක අල්ලනව කොහොම හරි.....
මගේ කතාවට වඩා මේ කිව්ව දේවල් ටික හරියට කරොත් නම් අනිවාර්යයෙන් ලක්ෂපතියෙක් වෙන්න පුලුවන්....
කියමු බලන්න. . අපිත් ආසයි දැනගන්න. .
මමත් අවුරුදු 10 ඉදන් සල්ලි හොයපු ඒ හොයපු සල්ලි වලින් දැනුම හොයපු එකෙක්. .
මගේ ෆීල්ඩ් එකේ ලක්ශ 50ක් වත් නැතුව බිස්නස් එකට බැහැලා තේරුමක් නෑ. .
Kamak na oya ithin ubata therena tharamane.. e tika hari meke unta kiyala deepanko.. ube mattamen uba danna hariyane oya kiyala denne.. santhosai e gana...
Ow machan... Eka eka fields wenas.. Mama danna ewun innawa the kola packet karala wikunala laksha pathiyo wechcha un. Un ekka kathaa karama patta dewal godak ganna puluwan apita.
Kamak na oya ithin ubata therena tharamane.. e tika hari meke unta kiyala deepanko.. ube mattamen uba danna hariyane oya kiyala denne.. santhosai e gana...