සිංහල ව්‍යාපාරිකයින්ට ව්‍යාපාර දියුණු ක&

Red_frame

Member
Sep 11, 2015
8,026
527
0
Umba hena businesa karaya una kiyala meke ekek wath goda yanne nehene :P kiya deepanko monawa hari. Umbata hambechcha gift tika thamai red kotu 3 kin thiyenne. Umba kawuda kiyala kattiya umbata hondata salakala thiyenawa. Paw ban umba.

Meke inna unge rep walin mata athi wade mokadda.. saralawa kiwwoth dan me thread eketh dennek rep kapala.. ithin mata eken wathi wade mokadda.. mata oya magulakin athi wadak na.. business gana godak dewal mama wena thread wala katha karala thiyenawa, kiyala deelath thiyenawa... paw mama nemei uba.. kattiya hodata mata salakuwalu.. yako meke un mouse eka obala mage rep kapuwa kiyala mata moanwa wennada.. ubalge heena loka ban..
 
Last edited:

sajith.xp.pk

Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,126
    4,279
    113
    Sri Lanka
    Meke inna unge rep walin mata athi wade mokadda.. saralawa kiwwoth dan me thread eketh dennek rep kapala.. ithin mata eken wathi wade mokadda.. mata oya magulakin athi wadak na.. business gana godak dewal mama wena thread wala katha karala thiyenawa, kiyala deelath thiyenawa... paw mama nemei uba.. kattiya hodata mata salakuwalu.. yako meke un rep mouse eka obala mage rep kapuwa kiyala mata moanwa wennada.. ubalge heena loka ban..

    Hondamai sir :) thank you sir. :)
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    nwosfecdri6zzqjxebig.jpe
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    ඒක මම වෙන දවසක කියන්නම් මගේ ශුද්ධ ලාභය මාසෙකට ඉලක්කම් 6 කින් එන්න ගත්තම ‍හොඳද.. තව ටිකයි.. ඒක අල්ලනව කොහොම හරි.....

    මගේ කතාවට වඩා මේ කිව්ව දේවල් ටික හරියට කරොත් නම් අනිවාර්යයෙන් ලක්ෂපතියෙක් වෙන්න පුලුවන්....

    කියමු බලන්න. . අපිත් ආසයි දැනගන්න. .
    මමත් අවුරුදු 10 ඉදන් සල්ලි හොයපු ඒ හොයපු සල්ලි වලින් දැනුම හොයපු එකෙක්. .
    මගේ ෆීල්ඩ් එකේ ලක්ශ 50ක් වත් නැතුව බිස්නස් එකට බැහැලා තේරුමක් නෑ. .
     

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,126
    4,279
    113
    Sri Lanka
    කියමු බලන්න. . අපිත් ආසයි දැනගන්න. .
    මමත් අවුරුදු 10 ඉදන් සල්ලි හොයපු ඒ හොයපු සල්ලි වලින් දැනුම හොයපු එකෙක්. .
    මගේ ෆීල්ඩ් එකේ ලක්ශ 50ක් වත් නැතුව බිස්නස් එකට බැහැලා තේරුමක් නෑ. .

    Ow machan... Eka eka fields wenas.. Mama danna ewun innawa the kola packet karala wikunala laksha pathiyo wechcha un. Un ekka kathaa karama patta dewal godak ganna puluwan apita.
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    Kamak na oya ithin ubata therena tharamane.. e tika hari meke unta kiyala deepanko.. ube mattamen uba danna hariyane oya kiyala denne.. santhosai e gana...

    වයාපාරික මහත්තයෝ ඩීල් එකක් තියෙනවා කරමුද?
    මට ලක්ශ 50ක් ඕනේ. . ශුද්ද ලාබෙන් 50% උබට ඉතිරි 50% මට. .

    මගේ වයාපාරික ස්තානය තියෙනවා වටිනාකම ලක්ශ 50යි. .
    බාන්ඩ සදහා උබ ලක්ශ 50ක් යොදවන්න ඕනා. .
    මොකෝ කියන්නේ?
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    Kamak na oya ithin ubata therena tharamane.. e tika hari meke unta kiyala deepanko.. ube mattamen uba danna hariyane oya kiyala denne.. santhosai e gana...

    උබේ ඔය මහපරිමාන වයාපාරික දැනුමෙන් ත්‍රේඩ් එකක් දාපන්. .