ado kalin liwwa ewata mokada kalesindu liyanna....meh youtube channel ekata.. music karanne mama. api hobby ekata thamaa danata karanne... bari welaawath youtube monetization aawoth a[pi bedhaagannawa..thanks!!
https://www.youtube.com/channel/UC65pBpu8_1lmiEovSYmWEDA

ekata mukuth kale naa bn. e dawas wala mamama guide track eka kiwwa............ vocalist kenek hoya ganna bariwuna... eka ehemmama thiyanawaa....me thiyenne ekaado kalin liwwa ewata mokada kale![]()
inna ekak ewanna....එවමු බලන්න ගෙදර නිකන් ඉන්න එකේ මොනව හරි කරන්න.
inna oyaatath ewannam...ado kalin liwwa ewata mokada kale![]()
ekata mukuth kale naa bn. e dawas wala mamama guide track eka kiwwa............ vocalist kenek hoya ganna bariwuna... eka ehemmama thiyanawaa....me thiyenne eka
me okkoma oyage mama hithanne... e dawas wala wadiya uwamanaawak thibbe naa..... guide track karalaa nikan hitiya
inna ekak ewanna....
------ Post added on Jun 7, 2021 at 8:10 AM
inna oyaatath ewannam...
------ Post added on Jun 7, 2021 at 8:11 AM
daamu daamu... koyi wage melody ekakda hithe thiyenne?මේකට මෙලඩියක් දාමුද ?
Man asama dey already hadapu melody ekakata lyrics karana 1. contact me.තෑන්ක්ස්.. ලිරික්ස් වලට....මේකයි. මම මේ ලොක් ඩවුන් එකෙන් පස්සෙ සින්දු (මියුසික් පීසස් 4 ක්) විතර හදලා තියනවා. ඒ කියන්නෙ මැයි මාසෙ මුල ඉඳන්. ඔයාට කලින් හදපු මියුසික් වලට ලිරික්ස් දාන්න අමාරුද? එහෙම කරන්න පුලුහන්ද. අනිත් එක තමා ඔයා ආස කරන ස්ටයිල් එකට මම හදනවද දන්නෙ නැහැනෙ. ..මොකද අකමැති දෙයක් කරන්න බැහැනෙ..
Karala tiyena track ewanna balanna. man kamathie liyala denna. pallahen tiyenne man liyapu sindu tikak. inbox karanna wadi wistara danaganna.
https://www.topsinhalamp3.com/songs...ngs/adaraye-seya-ma-matath-horen-mp3-song.php
Man asama dey already hadapu melody ekakata lyrics karana 1. contact me.
------ Post added on Jun 7, 2021 at 2:54 PM
සිරාවටම මං ඕක ලිව්වෙ අසංග ප්රියමන්ත පීරිස්ට.. හැබැයි මිනිහට ඕක දී ගන්න බැරි උනා..daamu daamu... koyi wage melody ekakda hithe thiyenne?