සින්දු, නිසදැස් ලියන්න පුලුහන් අය ඉන්නවද?

jamiezue

Well-known member
  • Jul 28, 2008
    12,100
    1
    8,976
    113
    -~උලක් උඩ-~
    ado kalin liwwa ewata mokada kale :lol:
    ekata mukuth kale naa bn. e dawas wala mamama guide track eka kiwwa............ vocalist kenek hoya ganna bariwuna... eka ehemmama thiyanawaa....me thiyenne eka







    me okkoma oyage mama hithanne... e dawas wala wadiya uwamanaawak thibbe naa..... guide track karalaa nikan hitiya

    එවමු බලන්න ගෙදර නිකන් ඉන්න එකේ මොනව හරි කරන්න.
    inna ekak ewanna....
    ------ Post added on Jun 7, 2021 at 8:10 AM

    ado kalin liwwa ewata mokada kale :lol:
    inna oyaatath ewannam...
    ------ Post added on Jun 7, 2021 at 8:11 AM
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Stimulus mind

    Dinushasankalpa

    Well-known member
  • Feb 7, 2009
    56,439
    4,158
    113
    කඩවත
    ekata mukuth kale naa bn. e dawas wala mamama guide track eka kiwwa............ vocalist kenek hoya ganna bariwuna... eka ehemmama thiyanawaa....me thiyenne eka







    me okkoma oyage mama hithanne... e dawas wala wadiya uwamanaawak thibbe naa..... guide track karalaa nikan hitiya


    inna ekak ewanna....
    ------ Post added on Jun 7, 2021 at 8:10 AM


    inna oyaatath ewannam...
    ------ Post added on Jun 7, 2021 at 8:11 AM

    මේකට මෙලඩියක් දාමුද ?
     

    Attachments

    • ගන්න වාසනාව.pdf
      47.1 KB · Views: 66
    • Like
    Reactions: Stimulus mind

    kaush777

    Active member
  • Apr 24, 2011
    123
    115
    43
    colombo
    Karala tiyena track ewanna balanna. man kamathie liyala denna. pallahen tiyenne man liyapu sindu tikak. inbox karanna wadi wistara danaganna.



    https://www.topsinhalamp3.com/songs...ngs/adaraye-seya-ma-matath-horen-mp3-song.php

    තෑන්ක්ස්.. ලිරික්ස් වලට....මේකයි. මම මේ ලොක් ඩවුන් එකෙන් පස්සෙ සින්දු (මියුසික් පීසස් 4 ක්) විතර හදලා තියනවා. ඒ කියන්නෙ මැයි මාසෙ මුල ඉඳන්. ඔයාට කලින් හදපු මියුසික් වලට ලිරික්ස් දාන්න අමාරුද? එහෙම කරන්න පුලුහන්ද. අනිත් එක තමා ඔයා ආස කරන ස්ටයිල් එකට මම හදනවද දන්නෙ නැහැනෙ. ..මොකද අකමැති දෙයක් කරන්න බැහැනෙ..
    Man asama dey already hadapu melody ekakata lyrics karana 1. contact me.
    ------ Post added on Jun 7, 2021 at 2:54 PM
     
    • Like
    Reactions: Stimulus mind

    jamiezue

    Well-known member
  • Jul 28, 2008
    12,100
    1
    8,976
    113
    -~උලක් උඩ-~
    • Like
    Reactions: Stimulus mind

    Dinushasankalpa

    Well-known member
  • Feb 7, 2009
    56,439
    4,158
    113
    කඩවත
    daamu daamu... koyi wage melody ekakda hithe thiyenne?
    සිරාවටම මං ඕක ලිව්වෙ අසංග ප්‍රියමන්ත පීරිස්ට.. හැබැයි මිනිහට ඕක දී ගන්න බැරි උනා.. :D
    ඒ ටයිප් එකේ මෙලඩි එකක් දාගන්න පුලුවං නං ගොඩ