සියලු හමුදාවන්ගේ නිවාඩු අවලංගු කරයි. 🔴BREAKING

todd2231048

Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,810
    17,030
    113
    DF0546C2-A78D-4DAE-999A-4D177E892B85.jpeg
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,954
    15,395
    113
    Lankawe inna army eke head count ekai, UN peacekeeping missions walata yana set ekai balapan.
    Army ekata salli gewanne UN ekata giyapu salli walin kiyala nam me pennanna hadanne, eka fail.
    Government eken thamai army eka depend wenne.

    Meka daapu ekaage hatiyata army eke weda walata salli ganne UN eken dena dollars walin kiyala adahasa neh denna hadanne. Rate minissunge salli ona naha kiyala army eke weda walata.
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,810
    17,030
    113
    Lankawe inna army eke head count ekai, UN peacekeeping missions walata yana set ekai balapan.
    Army ekata salli gewanne UN ekata giyapu salli walin kiyala nam me pennanna hadanne, eka fail.
    Government eken thamai army eka depend wenne.

    Meka daapu ekaage hatiyata army eke weda walata salli ganne UN eken dena dollars walin kiyala adahasa neh denna hadanne. Rate minissunge salli ona naha kiyala army eke weda walata.
    Na ban UN mission walin hambena salli government ekata denawa kiyala kiwwe. Ekwain anduwe un monawa kalada danne na ithin

    puka thamai bara kare
    Umba hithanne mewa boru kiyalada? UN mission walin kochchara salli hambenawa kiyala umba dannawada? Anduwe un ewata mona kalada kiyala nan danne na
    ------ Post added on May 8, 2022 at 8:05 AM
     

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113


    Gonnunta owa therenne na ban. Nikan thappulanawa.
    un kiyana widiyata hamudawa aragaleta enna one. Yako ehenan yudde tibba welawe hamudawe un LTTE eka pattatath yanna epai mun kiyana widiyata. Hamudawak kiyanne winyak tiyena pirisak. Ammo 30k tiyena T-56k athe thiyan wedi nothiya inna winyak tiyenawa. Thamage ihala niladarin kiyana widiyata karali nogaha ekama goal ekakata yanna un wada karanawa. Pawathina rajayata pakshapatha wenna one. Dan aragala karana un chanden path karapu unwa thama hamudawen araksha karanne. Un pissu keliyata hamudawata karanna deyak na.
    ------ Post added on May 7, 2022 at 10:59 PM
    Oka moda thatkayak. Hamudawak inne rate sathuranta erehiwa satan karanna. LTTE eka rate sathuran. Dan aragala karana minussu rate sathuranda? Thrashthayoi, samanya minussui athara wenasa andura ganna.

    Matath thama army ekath ekka kisima awulak na. Police nam Rajapaksa lage katu kana ballo wela iwarai
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,954
    15,395
    113
    Army ekata yanne serama dena gena.
    Yudden passe fun ganna balagena army ekata giyapu un nam patta karumayak wela thiyenne.
    Unta baha nivadu cancel wena ewa, hadissuye duty watena ewa daraa ganna.

    Tri forces giya nam owata ready wela thamai inna ona. Always on call. A nisa thama 22 yrs walin pension yanna puluwan.
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    Kari katha kiyanna epa ponnayo. Unge daruwo gana hithpan. Umba wanda ponnayekda? Thaththa kenek nan oya wage ponna katha kiyanne na
    ඔය වගේ දෙකයි පනහේ රස්සා කරද්දී ළමයි හදන්න කලින් හිතන්න තිබ්බ .. අතේ සතේ නැතුව ජාතිය බේරන්න ළමයි හදන්න ගියාට

    පක තමා budget එකේ වැඩියෙන්ම තියෙන්නේ defense වලට කරපු රෙද්දකුත් නෑ .. රාජපක්සගේ building හදන්න ගල් ඇද ඇද හිටිය මිසක් .. කොලබ මැද තට්ටු ගානක හෙන පත building එකකක් හදාගත්ත headquarters කියල .. හෙන ලොකු force එකක් ඉන්නව වගේ ... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :LOL: airofrce එකට plan තියෙන්නම ගණන් කරන්න පුලුවන් ගානක් ... buildima නං හදාගෙන
    ------ Post added on May 8, 2022 at 10:44 AM
     
    Last edited:

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,810
    17,030
    113
    ඔය වගේ දෙකයි පනහේ රස්සා කරද්දී ළමයි හදන්න කලින් හිතන්න තිබ්බ .. අතේ සතේ නැතුව ජාතිය බේරන්න ළමයි හදන්න ගියාට


    පක තමා budget එකේ වැඩියෙන්ම තියෙන්නේ defense වලට කරපු රෙද්දකුත් නෑ .. රාජපක්සගේ building හදන්න ගල් ඇද ඇද හිටිය මිසක් .. කොලබ මැද තට්ටු ගානක හෙන පත building එකකක් හදාගත්ත headquarters කියල .. හෙන ලොකු force එකක් ඉන්නව වගේ ... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :LOL: airofrce එකට plan තියෙන්නම ගණන් කරන්න පුලුවන් ගානක් ... buildima නං හදාගෙන
    ------ Post added on May 8, 2022 at 10:44 AM
    E wage dekai panahe rassawal karapu minissu nisa thama LTTE suicide attacks walata ahu wela umbala wage un marenne nathuwa ada kisima kelehigunayak nathi dekai panahe talk denne.
    Ai ban umbala ochchara hamuda ekka tharaha? Saharanlage bombs walata wath umbala wage rate hamudawa gana wairen inna un ahu une nane.
     
    • Like
    Reactions: Tz4400

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    E wage dekai panahe rassawal karapu minissu nisa thama LTTE suicide attacks walata ahu wela umbala wage un marenne nathuwa ada kisima kelehigunayak nathi dekai panahe talk denne.
    Ai ban umbala ochchara hamuda ekka tharaha? Saharanlage bombs walata wath umbala wage rate hamudawa gana wairen inna un ahu une nane.
    ලබ්බ තමා ... යුද්ද කරපු උන් කොහෙද යකෝ හමුදාවේ දැන් ... උන් අන්න අත් කකුල් නැතුව ගැස් පෝලිම් වල නැත්තන් උත්ගොෂණ වල බලල කතා කරපන් ... උන්ට දැන් අත් කකුල් ඇත්තෙත් නෑ රටට උන හොදකුත් නෑ .. මේ පොන්න පටවුගෙන් ගුටි කන්නත් ඕනේ අන්තිමට ...

    දැන් ඉන්නේ මේ 2000 පස්සේ ගිය සිපය්යෝ ටිකක .. උන් අපි තරම්වත් යුද්දේ දැකල නැති පොන්නයෝ ටිකක් .. අරුන් කරපු ඒවගේ ප්‍රතිලාබ ගන්න ගිය පොන්නයෝ ටිකක් .. කියපන්කො බලන්න දැන් ඉන්න උන් කරර්පු දෙයක් රාජපක්සලගේ පුක ලේවකව එක මිසක් .. යුද්දේ යුද්දේ ගන්න එපා .. දැන් ඕවගේ ඉන්න පොන්න පැටවූ යුද්දේ දැකලවත් නැ .. මොකුත් කරගන්න බැරි කමට හමුදවට රිංගුවා මිසක් .... පෙන්නපන්කෝ යුද්දේ කාලේ මැරෙන බව දැනගෙන ගිය උන් දැන් ඔකේ ඉන්නවද .. යුද්දෙන් පස්සේ ඕකුන් කරපු දෙයක් මොනවද පිනට කකා බිබී හිටිය මිසක් ..
     
    Last edited:

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    🔴 BREAKING NEWS
    All Leave of security forces personnel cancelled with immediate effect

    Details: https://t.co/v0hfOju4Nf

    All Leave of security forces personnel cancelled with immediate effect following the declaration of a state of emergency in the country and requested to report to duty with immediate effect, Sri Lanka Defence Ministry announced

    🔴 BREAKING
    සියලු ආරක්ෂක පොලිස් හා හමුදාවන්ගේ නිවාඩු වහාම අවලංගු කෙරේ.වහාම සේවයට වාර්තා කරන ලෙස දැනුම්දේ.
    ලොකුම ගේමක් ලග ලග එනවා ලෑස්ති වෙයල්ලා...ඕකුන් වෙඩි තියන්නත් බැරි නැහැ....

    🔴 BREAKING NEWS
    All Leave of security forces personnel cancelled with immediate effect

    Details: https://t.co/v0hfOju4Nf

    All Leave of security forces personnel cancelled with immediate effect following the declaration of a state of emergency in the country and requested to report to duty with immediate effect, Sri Lanka Defence Ministry announced

    🔴 BREAKING
    සියලු ආරක්ෂක පොලිස් හා හමුදාවන්ගේ නිවාඩු වහාම අවලංගු කෙරේ.වහාම සේවයට වාර්තා කරන ලෙස දැනුම්දේ.
    මේකෙන් කීප දෙනක් මැරෙයි වගේ...මහජනතාව විදියට මැරෙන්න වුනත් දැන බය වෙන්නෙ නැහැ..තනියම යන්නේ නැහැ එක පොලිස් කාරයෙක් හරි ආමි කාරයෙක් හරි අරන් දෙයියෝ යන්නේ වලට...සත්තයි
    ------ Post added on May 8, 2022 at 2:04 PM
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,810
    17,030
    113
    ලබ්බ තමා ... යුද්ද කරපු උන් කොහෙද යකෝ හමුදාවේ දැන් ... උන් අන්න අත් කකුල් නැතුව ගැස් පෝලිම් වල නැත්තන් උත්ගොෂණ වල බලල කතා කරපන් ... උන්ට දැන් අත් කකුල් ඇත්තෙත් නෑ රටට උන හොදකුත් නෑ .. මේ පොන්න පටවුගෙන් ගුටි කන්නත් ඕනේ අන්තිමට ...

    දැන් ඉන්නේ මේ 2000 පස්සේ ගිය සිපය්යෝ ටිකක .. උන් අපි තරම්වත් යුද්දේ දැකල නැති පොන්නයෝ ටිකක් .. අරුන් කරපු ඒවගේ ප්‍රතිලාබ ගන්න ගිය පොන්නයෝ ටිකක් .. කියපන්කො බලන්න දැන් ඉන්න උන් කරර්පු දෙයක් රාජපක්සලගේ පුක ලේවකව එක මිසක් .. යුද්දේ යුද්දේ ගන්න එපා .. දැන් ඕවගේ ඉන්න පොන්න පැටවූ යුද්දේ දැකලවත් නැ .. මොකුත් කරගන්න බැරි කමට හමුදවට රිංගුවා මිසක් .... පෙන්නපන්කෝ යුද්දේ කාලේ මැරෙන බව දැනගෙන ගිය උන් දැන් ඔකේ ඉන්නවද .. යුද්දෙන් පස්සේ ඕකුන් කරපු දෙයක් මොනවද පිනට කකා බිබී හිටිය මිසක් ..
    Dan umba kiyanne 2009 ta kalin hamudawe hitapu un okkoma as wela 2000n passe apu un hamuda 3 run karanawa kiyalada? Gon katha kiyanba epa ban. Dan e kale yudde hitapu officers la thama CO & director pattan wala inne. Yudda karala atha paya nokadi berunu un dan WO wage rank wala indan kollonwa train karawanawa. Yudde karana hama ekama marenne na ban. Ex: AF eke un.

    ලබ්බ තමා ... යුද්ද කරපු උන් කොහෙද යකෝ හමුදාවේ දැන් ... උන් අන්න අත් කකුල් නැතුව ගැස් පෝලිම් වල නැත්තන් උත්ගොෂණ වල බලල කතා කරපන් ... උන්ට දැන් අත් කකුල් ඇත්තෙත් නෑ රටට උන හොදකුත් නෑ .. මේ පොන්න පටවුගෙන් ගුටි කන්නත් ඕනේ අන්තිමට ...

    දැන් ඉන්නේ මේ 2000 පස්සේ ගිය සිපය්යෝ ටිකක .. උන් අපි තරම්වත් යුද්දේ දැකල නැති පොන්නයෝ ටිකක් .. අරුන් කරපු ඒවගේ ප්‍රතිලාබ ගන්න ගිය පොන්නයෝ ටිකක් .. කියපන්කො බලන්න දැන් ඉන්න උන් කරර්පු දෙයක් රාජපක්සලගේ පුක ලේවකව එක මිසක් .. යුද්දේ යුද්දේ ගන්න එපා .. දැන් ඕවගේ ඉන්න පොන්න පැටවූ යුද්දේ දැකලවත් නැ .. මොකුත් කරගන්න බැරි කමට හමුදවට රිංගුවා මිසක් .... පෙන්නපන්කෝ යුද්දේ කාලේ මැරෙන බව දැනගෙන ගිය උන් දැන් ඔකේ ඉන්නවද .. යුද්දෙන් පස්සේ ඕකුන් කරපු දෙයක් මොනවද පිනට කකා බිබී හිටිය මිසක් ..
    2000 n passe giya generation Z sipayyioth innawa thama. Unwa ganne natuwa wayasaka unwa pension noyawa thiyagannada umba kiyanne?
    ------ Post added on May 8, 2022 at 4:49 PM
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    Dan umba kiyanne 2009 ta kalin hamudawe hitapu un okkoma as wela 2000n passe apu un hamuda 3 run karanawa kiyalada? Gon katha kiyanba epa ban. Dan e kale yudde hitapu officers la thama CO & director pattan wala inne. Yudda karala atha paya nokadi berunu un dan WO wage rank wala indan kollonwa train karawanawa. Yudde karana hama ekama marenne na ban. Ex: AF eke un.


    2000 n passe giya generation Z sipayyioth innawa thama. Unwa ganne natuwa wayasaka unwa pension noyawa thiyagannada umba kiyanne?
    ------ Post added on May 8, 2022 at 4:49 PM
    උඩ තැන වල ඉතිරු වෙලා ඉන්නේ රාජපක්සලගේ පුක ලෙවකන උන්නේ යකෝ .. ශවේන්ද්‍ර වගේ .. නැත්තන් කොන්ද පන නැතුව තීරණයක් ගන්න බැරි මොකද මෙච්චර මේ කෙල වෙලා ඉද්දි .. ඕකුන්ව ආරක්ෂා කරන්නේ කඩේ යන්නේ .. එක කොන්දේ පන ඇති එකෙක් නෑ ... පට්ට පොන්නයෝ ඉන්නේ ඔක්කොම .. නැත්තන් යකෝ කොන්ද පන ඇතුව තීරණයක් ගන්න ඕනේ මේ වගේ වෙලවක ...

    නලල මලේ යුද්දේ තමා හැම එකටම උත්තරේ .. කෝ අහපුවට උත්තර දීපන් යුදෙන් පස්සේ මුන් කරේ මොනවද පිනට කකා හිට්ප් එක ඇරෙන්න .. ලොකුඋම budget allocation එක defense වලට කරපු ලබ්බක් නෑ .. අර ගොටගේ හොරගනිගේ හෝටල් හදන්න යනවා .. ඊය යකෝ කොන්ද පන නැද්ද ඔහොම පොන්න වැඩ වරන්නේ .. කොන්ද පන තියන් කියන්න එපයේ යකෝ ඕව කරන නෑ හමුදාවෙන් කියල ....

    ඕව හින්දන තමා යකෝ කියන්නේ ඉතුරු වෙලා තියෙන්නේ පොන්නයෝ ටිකක් .. කොන්ද පන තිබ්බ වැදගත් උන් ඔකේ නෑ දැන් ...

    PS: නල්ල මලේ air force ඕකුන් ඔක්කොම එකතුවෙලා තමා mig වලින් එහෙම හොරා කෑවේ ගොට එක්ක .. AF කියලා කියන්න පුලුවන්ද යකෝ ඕකට plan කියාද තියෙන්නෙත් .. වෙන රටවල් වල militia වලට තියනව ඔයිට වඩා
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: amilapradeep100

    amilapradeep100

    Well-known member
  • Sep 2, 2010
    2,901
    1,945
    113
    අනන්තයේ
    Dan umba kiyanne 2009 ta kalin hamudawe hitapu un okkoma as wela 2000n passe apu un hamuda 3 run karanawa kiyalada? Gon katha kiyanba epa ban. Dan e kale yudde hitapu officers la thama CO & director pattan wala inne. Yudda karala atha paya nokadi berunu un dan WO wage rank wala indan kollonwa train karawanawa. Yudde karana hama ekama marenne na ban. Ex: AF eke un.


    2000 n passe giya generation Z sipayyioth innawa thama. Unwa ganne natuwa wayasaka unwa pension noyawa thiyagannada umba kiyanne?
    ------ Post added on May 8, 2022 at 4:49 PM
    රණවිරුගාය සනීපයි අපිට නම් ...බෙහෙත් ටිකක් ගනින් ගිහින්... රෙද්දක් කියවනවා මෙතන ඇවිත්.. මොන පකේ විරුවෙක්වත් වැඩක් නෑ ගොවිතැන නැත්නම්... තරු නන්දේ ඒකත් කෑවා ..
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,810
    17,030
    113
    “යුදෙන් පස්සේ මුන් කරේ මොනවද පිනට කකා හිට්ප් එක ඇරෙන්න” yuddayak nathi awasthawaka hamudawak wisin rate sanwardanayata, apadakalamana karanayata saha wenath katayuthu sandaha rajaye niyoga matha thama dayakathwaya laba deema. Buddi ansha magin nawatha LTTE1 form weema walakweemata awashya katayuthu kirima. Thaman ganna padiyata thamage wurthiye niratha weema.

    ඊය යකෝ කොන්ද පන නැද්ද ඔහොම පොන්න වැඩ වරන්නේ .. කොන්ද පන තියන් කියන්න එපයේ යකෝ ඕව කරන නෑ හමුදාවෙන් කියල ....
    Hamudawak kiyanne discipline athuwa wada karana pirisak inna organization ekak. Eke inne thamage ihala niladharinge anata anuwa wada karana pirisak. Thamanta one dewal karanna ba. Anata kikaruwa katyuthu karanna bari pirisak kisiyam karyak sandaha anuyuktha karanna ba. Eheme prasna thiyenawa nan ain wenna one. Ehena hithumatheta ain wennath ba. Hamuda nithiyata anuwa danduwam labenawa.

    “ඉතුරු වෙලා තියෙන්නේ පොන්නයෝ ටිකක්” hamudawata bandawa gannakota medical ekak karanawa. Ekedi ganne gahanu ho pirimi witharai. Ponnayo ganne na. E hinda hamudawe ponnayo innawa kiyala kisima kenekta kiyanna ba.

    “AF කියලා කියන්න පුලුවන්ද යකෝ ඕකට plan කියාද තියෙන්නෙත් .. වෙන රටවල් වල militia වලට තියනව ඔයිට වඩා”
    Lankawe AF eken aran thiyenne ape ratata maintain karanna puluwan widiye ewa. Deal ekata e kale hitapu commander ehemath sambanda athi thaniyen gahanna bane. Habai me widiyewath aircraft nathi AF loke tiyenawa wagema me wage parana aircraft walin me widiye yuddayak karapu AF ekakuth loke na.


    summery:
    Dan umba kiyana widiyata 2000n passe ena un okkoma wadakata nathi unne. E kale ipadichcha un thama wena ratawalath me weddi bandila inne. Ithin inna unwa train karanawa misak wena option ekak hamudawata tiyenawa kiyapan balanna

    රණවිරුගාය සනීපයි අපිට නම් ...බෙහෙත් ටිකක් ගනින් ගිහින්... රෙද්දක් කියවනවා මෙතන ඇවිත්.. මොන පකේ විරුවෙක්වත් වැඩක් නෑ ගොවිතැන නැත්නම්... තරු නන්දේ ඒකත් කෑවා ..
    Man kaatawath wiruwo kiwwe nane ban. Mata ranawiru gaayak nan na. Habai rataka hamudawata apahasa karanawata mama pawudgalikawa kamathi na. Echcharai
    ------ Post added on May 8, 2022 at 7:33 PM