සිරසේ චමත්කාරය කාන්තා පරපුර වනසයිද?

$hiñe

Well-known member
  • Apr 27, 2010
    7,926
    1,054
    113
    Elakiri.Com 4 eva
    e ubala hithagena inna widiya, mole nathi minissunta kiyyanna one ehenam owa nobala inna kiyala:angry:

    eka thama ban me pana dagena kiyanne :P
    hithagena inna vidiha nemei ban eka thamai aththa... umba dannawada marketing tricks ??? :P danneththan hoyala igenaganin.. eth lankawe dana tricks nam thuttu 2 ewa :P
     

    shanefarcry

    Well-known member
  • Dec 15, 2006
    1,108
    28
    48
    mama pirimiyekne saho mama adath dakkoth balanawa hetath ehemai.... :P mama kiyanne eka nemeine... me samaje hara paddathiya thama me api apima vinasa karaganne....

    kellek mod unama kohomada ban samajaya winasa wenne, eka balana ewunge sithiwili thamai,
     

    shanefarcry

    Well-known member
  • Dec 15, 2006
    1,108
    28
    48
    eka thama ban me pana dagena kiyanne :P
    hithagena inna vidiha nemei ban eka thamai aththa... umba dannawada marketing tricks ??? :P danneththan hoyala igenaganin.. eth lankawe dana tricks nam thuttu 2 ewa :P

    mama danne na ban ubalata galapenne nathnam nobala innai thiyenne
     

    $hiñe

    Well-known member
  • Apr 27, 2010
    7,926
    1,054
    113
    Elakiri.Com 4 eva
    kellek mod unama kohomada ban samajaya winasa wenne, eka balana ewunge sithiwili thamai,

    mod wena eka nemei aula meki mod wena gaman anith eunwath kulappu karanawa oken.. eeta passe ape eunuth hithanne ithin ahh eka thamai trend eka kiyala.... sirasatath one okama thamai..... un target karanne e wage aya thamai
     

    shanefarcry

    Well-known member
  • Dec 15, 2006
    1,108
    28
    48
    umba kohomada danne konaka kiyala?? hariyata harine ban mama inna basnahira paththe kone :P sithiyamak aran balanna ahala thiyenawada colombo kiyala paththak anna e paththe.... :D :D

    colombo wala thamai wadipurama ghetto thiyeene uba hari:P wihiluwata kiwwe hode .....
     

    shanefarcry

    Well-known member
  • Dec 15, 2006
    1,108
    28
    48
    mod wena eka nemei aula meki mod wena gaman anith eunwath kulappu karanawa oken.. eeta passe ape eunuth hithanne ithin ahh eka thamai trend eka kiyala.... sirasatath one okama thamai..... un target karanne e wage aya thamai

    ekath attha thamai :angry: ehenam karanna thiyenne mod wechcha kellek aran thawath mod karana eka:D:D:D
     

    $hiñe

    Well-known member
  • Apr 27, 2010
    7,926
    1,054
    113
    Elakiri.Com 4 eva
    බිලි පූජාව - නිව්ස් ෆස්ට්

    බොහෝ දෙනෙක් දන්නවා ඇති එ වගේම නොදන්න අයත් අති මහාබද්‍රකලි කොවිලේ කරපු බිලි පූජාව ගැන. ජීවිත 1000ක් බිල්ලට දීලා ආශිර්වාද ගන්න්න තමයි එක කරල තියෙන්නෙ. ජීවිත 1000ක් අමු අමුවෙ මැරුවම ලැබෙන ආශිර්වාදෙ මොන වගේ එකක්ද කියල හිතාගන්න අමාරුයි. සත්තු මරණ භයේ කෑගහන සද්දේ ඇහෙනකොට ඒක පෙනෙනකොට අපෙ එවුන්ට මොකක්හරි ආතල් එකක් එනවද කියන්න නම් දන්නේ නෑ. හැබැයි මතක තියාගන්න ඔනේඔය වැඩසටහනට සහභාගී වෙල ඔය සත්තු මරන්න උදවු කරපු අය මරපු අය ඔක්කොම මැරෙන්නෙ නම් ඔය වගේම විඳවල තමයි.

    මේක ගැන ස්වර්ණවාහිනියෙ තමයි කිවුවෙ. අදට බිලි පූජාව පවත්වලා දවස් ගානක් වෙනවා... ඒත් රටේ අංක එකේ ප්‍රවෘත්ති ප්‍රාකාහ කියල කියාගන්න... නිව්ස් ෆස්ට් එතකොට කොහෙද හිටියෙ...?? මෙච්චර ප්‍රාදේශීය වාර්තාකරුවන් ඉන්න ප්‍රවෘත්ති ජාලයක් මේ වගේ දෙයක් දැනගන්නේ නෑ කියන්නේ විස්වාස කරන්න බැරි දෙයක්.....
     
    Last edited: