සුද්දියෙක්ගේ සීන් එකක්. 👙👙Need help guys. Tourism කරන උන්ට විශේශයි

Amew

Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    මගේ යාලුවෙක් ලන්කාවට trip එකක් එනවා. ඒකිට වාහනයක් rent කරන් self drive කරන්න ඕනේ.
    1. Recommnd කරන්න පුලුවන් car rent කරන තැන් මොනවද foreigners ලට
    2. Driving licence convert කරන process එක rent companies වලින්ම කරනවද. AA එකට යන්නේ නැතුව.
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    මගේ යාලුවෙක් ලන්කාවට trip එකක් එනවා. ඒකිට වාහනයක් rent කරන් self drive කරන්න ඕනේ.
    1. Recommnd කරන්න පුලුවන් car rent කරන තැන් මොනවද foreigners ලට
    2. Driving licence convert කරන process එක rent companies වලින්ම කරනවද. AA එකට යන්නේ නැතුව.
    tuktuk rental site eke balapan

    එයාලම permit එක අරන් දෙනවා
     
    • Love
    • Like
    Reactions: Asmodeus and Amew

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    Airport එකේ තියෙනව උන්ට ම කරගන්න පුළුවන්. අපේ gani එනකොට තනියම දාගන්නවා අමාරු process එකක් නෙමෙයි
     
    • Love
    Reactions: Amew

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    ඕකි සෝෂල්මීඩියා වලින් නේද හම්බුනේ
    ඕකි කියයි ලංකාවට ආවම ඔයාව බලන්ඩ එනව කියල
    ඒත් ගොඩක් දුරට එන එකක් නෑ
    ආවත් පැය බාගයක් විතර කතා කරල ඉදල යයි
    ආයෙ ජීවිතේට මැසේජ් එකට රිප්ලයි නෑ

    කපටි හුත්තියෝ
    ට්රවල් ඒජන්සි වල ගිනි ගනන් හින්ද මෙහෙන් එකෙක් අල්ලගෙන උන්ගෙ ට්රවල් එක ප්ලෑන් කරල අතෑරල දානව
     

    dinuksha_asela

    Well-known member
  • Feb 7, 2007
    6,610
    10,840
    113
    Nugegoda, Sri Lanka
    ඕකි සෝෂල්මීඩියා වලින් නේද හම්බුනේ
    ඕකි කියයි ලංකාවට ආවම ඔයාව බලන්ඩ එනව කියල
    ඒත් ගොඩක් දුරට එන එකක් නෑ
    ආවත් පැය බාගයක් විතර කතා කරල ඉදල යයි
    ආයෙ ජීවිතේට මැසේජ් එකට රිප්ලයි නෑ

    කපටි හුත්තියෝ
    ට්රවල් ඒජන්සි වල ගිනි ගනන් හින්ද මෙහෙන් එකෙක් අල්ලගෙන උන්ගෙ ට්රවල් එක ප්ලෑන් කරල අතෑරල දානව
    This happened to you? :lol:
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,963
    113
    ඕකි සෝෂල්මීඩියා වලින් නේද හම්බුනේ
    ඕකි කියයි ලංකාවට ආවම ඔයාව බලන්ඩ එනව කියල
    ඒත් ගොඩක් දුරට එන එකක් නෑ
    ආවත් පැය බාගයක් විතර කතා කරල ඉදල යයි
    ආයෙ ජීවිතේට මැසේජ් එකට රිප්ලයි නෑ

    කපටි හුත්තියෝ
    ට්රවල් ඒජන්සි වල ගිනි ගනන් හින්ද මෙහෙන් එකෙක් අල්ලගෙන උන්ගෙ ට්රවල් එක ප්ලෑන් කරල අතෑරල දානව
    😂 මෙන්න FBI අජන්තයෙක්
     
    • Haha
    Reactions: Amew and Wadakaru

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,963
    113
    එහෙනං,
    මේකෙ එකෙක් ට්රවල් ප්ලෑන් එක හදල දුන්නෙ
    🤭
    Guide කෙනෙක් FB එකේ දාලා තිබ්බ සුද්දෝ සෙට් කරපුවහම කොමිස් දෙනවා කියලා. විස්තර අහපුවහම පස්සේ ගන්නම් කියනවා. සුද්ද එයාගෙන් නෙවේ travel කලේ කිවොත් අපට හුලං.
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,002
    40,909
    113
    මදෑ ඉස්කෝලෙ ඇරිලා ආපු ගමන් ලින්ගික ඇඩ්වයිස් එකක් දෙන්න කියලා ත්‍රෙඩ් එකක් ඕපන් කරා
     

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    ඕකි සෝෂල්මීඩියා වලින් නේද හම්බුනේ
    ඕකි කියයි ලංකාවට ආවම ඔයාව බලන්ඩ එනව කියල
    ඒත් ගොඩක් දුරට එන එකක් නෑ
    ආවත් පැය බාගයක් විතර කතා කරල ඉදල යයි
    ආයෙ ජීවිතේට මැසේජ් එකට රිප්ලයි නෑ

    කපටි හුත්තියෝ
    ට්රවල් ඒජන්සි වල ගිනි ගනන් හින්ද මෙහෙන් එකෙක් අල්ලගෙන උන්ගෙ ට්රවල් එක ප්ලෑන් කරල අතෑරල දානව
    Office එකේ බන් 😝

    Airport එකේ තියෙනව උන්ට ම කරගන්න පුළුවන්. අපේ gani එනකොට තනියම දාගන්නවා අමාරු process එකක් නෙමෙයි
    එහෙනම් ලේසී. මම හොයලා බලන්නම්
    ------ Post added on Jan 6, 2025 at 2:40 PM
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    Guide කෙනෙක් FB එකේ දාලා තිබ්බ සුද්දෝ සෙට් කරපුවහම කොමිස් දෙනවා කියලා. විස්තර අහපුවහම පස්සේ ගන්නම් කියනවා. සුද්ද එයාගෙන් නෙවේ travel කලේ කිවොත් අපට හුලං.
    කපටි වේශාවො
    ඕකුන් මහ හිගන්නු
     
    Dec 5, 2025
    9
    3
    3
     

    Attachments

    • 504212543_1180440807432472_4929511245535490612_n.jpg
      504212543_1180440807432472_4929511245535490612_n.jpg
      180.4 KB · Views: 13