සුනිල් හදුන්නෙත්ති ගොබ්බය නාගන්න විදිය.

weer 11

Well-known member
  • Jan 14, 2018
    4,261
    5,688
    113
    වචන හරබ වලින් මිනිස්සු අන්දන ජෙපි ගොබ්බයෝ..මුන් practical කියන වචනයේ තේරුමවත් දන්නෑ ගොබ්බයෝ 😂 😂 ඒකට මොකද අවුරුදු පනස්ගානක් දේශපාලනය කරලත් ජනමතය 3% යි. ඒටිකම ඇතිනේ තේරුම් ගන්න.
     

    pathaleiretta

    Well-known member
  • Aug 18, 2015
    9,320
    21,353
    113
    උබ හිතන්නේ ජ්විපෙ 3% උනේ මූ මේ කියන ටික එදා ඉදන් තේරූම් අරන් නිසා කියලද? 🙃🙃🙃
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    වචන හරබ වලින් මිනිස්සු අන්දන ජෙපි ගොබ්බයෝ..මුන් practical කියන වචනයේ තේරුමවත් දන්නෑ ගොබ්බයෝ 😂 😂 ඒකට මොකද අවුරුදු පනස්ගානක් දේශපාලනය කරලත් ජනමතය 3% යි. ඒටිකම ඇතිනේ තේරුම් ගන්න.

    මේ දවස්වල රාජපස්සලා නාන හැටි දැක්කද @weer 11 ?
     
    • Like
    • Haha
    Reactions: silent one and SK29

    weer 11

    Well-known member
  • Jan 14, 2018
    4,261
    5,688
    113
    උබ හිතන්නේ ජ්විපෙ 3% උනේ මූ මේ කියන ටික එදා ඉදන් තේරූම් අරන් නිසා කියලද? 🙃🙃🙃
    උබ හිතන්නේ ජ්විපෙ 3% උනේ මූ මේ කියන ටික එදා ඉදන් තේරූම් අරන් නිසා කියලද? 🙃🙃🙃
    උඹම කියපන්කො බලන්න අවුරුදු පනස් ගණනක් තිස්සේ දේශපාලනය කරලත් ජනමතය සිහියට තුනක් උනේ මොකද 😂 😂 කියල වචන හරඹ වලින් මිනිස්සු රවට්ටන්න බෑ බං ඕකුන්ට
     
    • Like
    Reactions: erozan

    deanXX

    Well-known member
  • Oct 15, 2013
    21,584
    16,436
    113
    උඹම කියපන්කො බලන්න අවුරුදු පනස් ගණනක් තිස්සේ දේශපාලනය කරලත් ජනමතය සිහියට තුනක් උනේ මොකද 😂 😂 කියල වචන හරඹ වලින් මිනිස්සු රවට්ටන්න බෑ බං ඕකුන්ට
    the rock spit GIF by WWE
     
    • Haha
    Reactions: silent one

    Vermox

    Well-known member
  • Jun 4, 2021
    1,826
    3,912
    113
    වචන හරබ වලින් මිනිස්සු අන්දන ජෙපි ගොබ්බයෝ..මුන් practical කියන වචනයේ තේරුමවත් දන්නෑ ගොබ්බයෝ 😂 😂 ඒකට මොකද අවුරුදු පනස්ගානක් දේශපාලනය කරලත් ජනමතය 3% යි. ඒටිකම ඇතිනේ තේරුම් ගන්න.

    මූ පිස්සෙක් නේ. සුනිල් කියන්නේ ආසියාවටම දෙන්න පුලුවන් කියලා, එ කියන්නේ export කරන්න පුලුවන් කියලා. අනික සුනිල් කියනවා ත්‍රීකුණාමල දිස්ත්‍රික්කයේ තියෙනවා අනික් අර්ටික මර්මස්තාන ගැන රට දියුණු කරන්න පුලුවන් . මු මේ බයිලා ගහනවා. මේ තියෙන්නේ විඩියෝ ව 1:03:00 ඉදන් බලන්න.
     

    namak nathi eka

    Well-known member
  • Aug 31, 2016
    2,039
    3,736
    113
    උඹෙ අම්මත් එක්ක මැචමූලන හුත්තිගේ පුතා සොඛ්‍ය පාඩම ප්‍රැක්ටිකල් කරන්න ගිහින් නේද තෝව ජාතක උනේ පොන්න පකයෝ
     

    Dexter-D

    Well-known member
  • Sep 14, 2017
    1,243
    1,289
    113
    හඳේ ...
    උඹම කියපන්කො බලන්න අවුරුදු පනස් ගණනක් තිස්සේ දේශපාලනය කරලත් ජනමතය සිහියට තුනක් උනේ මොකද 😂 😂 කියල වචන හරඹ වලින් මිනිස්සු රවට්ටන්න බෑ බං ඕකුන්ට
    චන්දෙ දෙන ඔය කියන මිනිස්සුම ඒ තරම් බුද්ධිමත් හින්දනෙ මේ රට මෙච්චර සංවර්ධනය වෙලා තියෙන්නෙ නේහ් බන් ?
     

    bravejohn

    Active member
  • Oct 15, 2009
    186
    207
    43
    උඹම කියපන්කො බලන්න අවුරුදු පනස් ගණනක් තිස්සේ දේශපාලනය කරලත් ජනමතය සිහියට තුනක් උනේ මොකද 😂 😂 කියල වචන හරඹ වලින් මිනිස්සු රවට්ටන්න බෑ බං ඕකුන්ට
    ලොන්ත පපෝ.... තිස්ස කුට්ටියට බදුල්ලේ බෙසියෝ චන්දෙ දුන්නේ උගේ රට හදන කතා අහලද එතකොට. මිනිස්සුන්ව අන්දලා චන්දෙ අරන්, ලබ්බක් කියෝනව. තෝ පෝලිමකට ගියේ නැද්ද තාම. නැත්තන් පෝලිමේ ඉන්න ගමන් රාජපක්සලගේ පුක ලොවින්න හීන දකිනවද.
     
    • Like
    Reactions: silent one

    ඇට්ටරයා

    Well-known member
  • May 8, 2013
    2,568
    1,264
    113
    මෙන්න මෙතන
    වචන හරබ වලින් මිනිස්සු අන්දන ජෙපි ගොබ්බයෝ..මුන් practical කියන වචනයේ තේරුමවත් දන්නෑ ගොබ්බයෝ 😂 😂 ඒකට මොකද අවුරුදු පනස්ගානක් දේශපාලනය කරලත් ජනමතය 3% යි. ඒටිකම ඇතිනේ තේරුම් ගන්න.

    Meka FB ehema dan dala athine... karunakarala link 1 diyanko... asayi comments balanna. me wage harak nisa thamayi api thamath hinga noka hinga kanne
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,499
    8,871
    113
    වචන හරබ වලින් මිනිස්සු අන්දන ජෙපි ගොබ්බයෝ..මුන් practical කියන වචනයේ තේරුමවත් දන්නෑ ගොබ්බයෝ 😂 😂 ඒකට මොකද අවුරුදු පනස්ගානක් දේශපාලනය කරලත් ජනමතය 3% යි. ඒටිකම ඇතිනේ තේරුම් ගන්න.

    ඉස්සෙල්ලා මේ හොඳටම කරන කටිටියව එලවලා ඉමු නේද. අනිත් උන්ගෙ වැරදි හොයන්න කලින්.

    මේ ආණ්ඩු ඇවිල්ලත් කරනවා කියපුවාද කලේ. ඒ නිසා JVP එකට දීල බලමු. කරන්න පුලුවන් නම් කරයි. බැරි නම් උන්ව එලවන්න ඔයාල එයි නෙහ්. :lol: :lol: :lol:
     
    • Like
    Reactions: silent one

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    ඉස්සෙල්ලා මේ හොඳටම කරන කටිටියව එලවලා ඉමු නේද. අනිත් උන්ගෙ වැරදි හොයන්න කලින්.

    මේ ආණ්ඩු ඇවිල්ලත් කරනවා කියපුවාද කලේ. ඒ නිසා JVP එකට දීල බලමු. කරන්න පුලුවන් නම් කරයි. බැරි නම් උන්ව එලවන්න ඔයාල එයි නෙහ්. :lol: :lol: :lol:
    pakak dennada oii mee wage boru karayonta :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,499
    8,871
    113
    pakak dennada oii mee wage boru karayonta :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    ඉතින් දැන් පත් වෙලා හිටපු උන් බොරුකාරයො නෙමෙයිද? :lol: :lol:
    අලුත් බොරුකාරයෙක් ගේමු.

    රවට්ටල, පොලිමේ තියලා ඇරලා මරලා තියෙන්නෙ.
    කෝ පාස්කු බෝම්බ ප්‍රහාරෙ වැරදිකාරයො?
    බැඳුම්කර?
    ගෑස් පුපුරපුවා?