වචන හරබ වලින් මිනිස්සු අන්දන ජෙපි ගොබ්බයෝ..මුන් practical කියන වචනයේ තේරුමවත් දන්නෑ ගොබ්බයෝ
ඒකට මොකද අවුරුදු පනස්ගානක් දේශපාලනය කරලත් ජනමතය 3% යි. ඒටිකම ඇතිනේ තේරුම් ගන්න.
වචන හරබ වලින් මිනිස්සු අන්දන ජෙපි ගොබ්බයෝ..මුන් practical කියන වචනයේ තේරුමවත් දන්නෑ ගොබ්බයෝ![]()
ඒකට මොකද අවුරුදු පනස්ගානක් දේශපාලනය කරලත් ජනමතය 3% යි. ඒටිකම ඇතිනේ තේරුම් ගන්න.
උබ හිතන්නේ ජ්විපෙ 3% උනේ මූ මේ කියන ටික එදා ඉදන් තේරූම් අරන් නිසා කියලද?![]()
උඹම කියපන්කො බලන්න අවුරුදු පනස් ගණනක් තිස්සේ දේශපාලනය කරලත් ජනමතය සිහියට තුනක් උනේ මොකදඋබ හිතන්නේ ජ්විපෙ 3% උනේ මූ මේ කියන ටික එදා ඉදන් තේරූම් අරන් නිසා කියලද?![]()
උඹම කියපන්කො බලන්න අවුරුදු පනස් ගණනක් තිස්සේ දේශපාලනය කරලත් ජනමතය සිහියට තුනක් උනේ මොකද![]()
කියල වචන හරඹ වලින් මිනිස්සු රවට්ටන්න බෑ බං ඕකුන්ට
වචන හරබ වලින් මිනිස්සු අන්දන ජෙපි ගොබ්බයෝ..මුන් practical කියන වචනයේ තේරුමවත් දන්නෑ ගොබ්බයෝ![]()
ඒකට මොකද අවුරුදු පනස්ගානක් දේශපාලනය කරලත් ජනමතය 3% යි. ඒටිකම ඇතිනේ තේරුම් ගන්න.
උබ හිතන්නේ ජ්විපෙ 3% උනේ මූ මේ කියන ටික එදා ඉදන් තේරූම් අරන් නිසා කියලද?![]()
Yeah. seem to be there are more @PathumKerner . To impersonate and humiliate Pathum Kerner.A new paid dog released to elakiri.com??
![]()
චන්දෙ දෙන ඔය කියන මිනිස්සුම ඒ තරම් බුද්ධිමත් හින්දනෙ මේ රට මෙච්චර සංවර්ධනය වෙලා තියෙන්නෙ නේහ් බන් ?උඹම කියපන්කො බලන්න අවුරුදු පනස් ගණනක් තිස්සේ දේශපාලනය කරලත් ජනමතය සිහියට තුනක් උනේ මොකද![]()
කියල වචන හරඹ වලින් මිනිස්සු රවට්ටන්න බෑ බං ඕකුන්ට
ලොන්ත පපෝ.... තිස්ස කුට්ටියට බදුල්ලේ බෙසියෝ චන්දෙ දුන්නේ උගේ රට හදන කතා අහලද එතකොට. මිනිස්සුන්ව අන්දලා චන්දෙ අරන්, ලබ්බක් කියෝනව. තෝ පෝලිමකට ගියේ නැද්ද තාම. නැත්තන් පෝලිමේ ඉන්න ගමන් රාජපක්සලගේ පුක ලොවින්න හීන දකිනවද.උඹම කියපන්කො බලන්න අවුරුදු පනස් ගණනක් තිස්සේ දේශපාලනය කරලත් ජනමතය සිහියට තුනක් උනේ මොකද![]()
කියල වචන හරඹ වලින් මිනිස්සු රවට්ටන්න බෑ බං ඕකුන්ට
වචන හරබ වලින් මිනිස්සු අන්දන ජෙපි ගොබ්බයෝ..මුන් practical කියන වචනයේ තේරුමවත් දන්නෑ ගොබ්බයෝ![]()
ඒකට මොකද අවුරුදු පනස්ගානක් දේශපාලනය කරලත් ජනමතය 3% යි. ඒටිකම ඇතිනේ තේරුම් ගන්න.
වචන හරබ වලින් මිනිස්සු අන්දන ජෙපි ගොබ්බයෝ..මුන් practical කියන වචනයේ තේරුමවත් දන්නෑ ගොබ්බයෝ![]()
ඒකට මොකද අවුරුදු පනස්ගානක් දේශපාලනය කරලත් ජනමතය 3% යි. ඒටිකම ඇතිනේ තේරුම් ගන්න.

pakak dennada oii mee wage boru karayontaඉස්සෙල්ලා මේ හොඳටම කරන කටිටියව එලවලා ඉමු නේද. අනිත් උන්ගෙ වැරදි හොයන්න කලින්.
මේ ආණ්ඩු ඇවිල්ලත් කරනවා කියපුවාද කලේ. ඒ නිසා JVP එකට දීල බලමු. කරන්න පුලුවන් නම් කරයි. බැරි නම් උන්ව එලවන්න ඔයාල එයි නෙහ්.![]()
![]()
![]()
ඉතින් දැන් පත් වෙලා හිටපු උන් බොරුකාරයො නෙමෙයිද?pakak dennada oii mee wage boru karayonta![]()
![]()
![]()
