සුපිරියටම Video Edit කරගන්න CyberLink PowerDirector අලුත්ම එක මෙන්න.

akilar25

Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    11.gif
    11.gif
    11.gif
    11.gif
    11.gif
    11.gif
    11.gif
     
    • Like
    Reactions: jk perera

    jk perera

    Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර

    jk perera

    Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර

    thanks machan

    තෑන්ක්ස් මචං.. ඕකට ප්‍රොසා, රැම් එක එහෙම හම්බානෙක අදිනව නේද..? ලොකු වීඩියෝ එඩිට් කරන්න අමාරුයි සාමාන්‍ය කොම් එකක..:(

    ඔව් බන් රැම් එකනම් ටිකක් වැඩිපුර ඕණේ....


    thanks. rep+

    බොහෝම ස්තුතියි
    සලකන්න බෑලු....:(

    direct link නැද්ද මචන්

    Direct නම් සෙට් උන් නෑ මචන්..... Seedr , Myfastfile , Torrent2DDL වගේ සයිට් එකකට දාලා Direct Download කරගන්න.

    මෙතන බලන්න.




    ස්තුතියි කට්ටියටම...
    11.gif
    11.gif
     
    Last edited:

    jk perera

    Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර
    Thanks.....

    REP ++++++++ patta



    ela.. ela

    TFS well BRO + 10 Rep

    4YdhFp7.jpg



    7D21W31.jpg



    Active karaganna help ekak denna.

    CyberLink PowerDirector 14 Activate කරගන්න විදිහ " Read before install " කියන Text එකේ තියනවා.

    Cyberlink PowerDirector 14 Crack & Installation



    thanks wewa machan

    නියමයී....

    11.gif
    11.gif
    11.gif

    පට්ට මචං
    REP ++

    ස්තුතියි හැමෝටම...
    11.gif
    11.gif
    11.gif