සුරූපී ජපන් නිළිය තමා පිරිමියෙකු බව හෙළි&#3482

pizzu puza

Well-known member
  • Oct 24, 2011
    4,926
    357
    83
    බෝක්කුව උඩ
    උඹ එහෙනම් නැට්ට පාගාගෙන වෙන්න ඇති මේ කියවන්නේ..
    මගේ තනතුර නුවර ආපු වේලාවක වරෙන් ඇවිත් බලපන්..
    අනිත් එක..
    උඹ ආවත් බෙහෙත් දිලා උඹව කොහොමත් මාසයක් තිස්සේ.. ඉස්පිරිතාලයේ තියලායි
    යවන්නේ ඒක නම් අනිවාර්යයි..

    Machan pharmacy ekaka wada karanawanan prescription eka anthuwa beheth dena eka sampurnayen waradi wadak...:no::no:
     

    coollifestyle4u

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    39,931
    2,501
    113
    .:මහනුවර:.
    Mama dana gaththath nogaththath pharmacye wada karana sahodaraya ada wath danne naha ne... :rolleyes:

    Sahodarayage kalin reply eke thiyenne beheth deela yawanawa kiyala... :confused:

    ඇයි තේරුම් ගියේ නැද්ද..
    කියපු කතාවේ තේරුම..
    උඹ මෝඩයෙක් කියලා අපිට පලි ද..
    අරු මේ දවස් ටිකෙම පිස්සෙක් වගේ කියවාගෙන ඉන්න හින්දා..
    අරුගේ ලේඩේ සුව කරලායි දෙන්න හැදුවේ..
     

    pizzu puza

    Well-known member
  • Oct 24, 2011
    4,926
    357
    83
    බෝක්කුව උඩ
    ඇයි තේරුම් ගියේ නැද්ද..
    කියපු කතාවේ තේරුම..
    උඹ මෝඩයෙක් කියලා අපිට පලි ද..
    අරු මේ දවස් ටිකෙම පිස්සෙක් වගේ කියවාගෙන ඉන්න හින්දා..
    අරුගේ ලේඩේ සුව කරලායි දෙන්න හැදුවේ..

    Namuth sahodaraya niwaradi waidya balapathrayak nomathiwa leda suwa karannata yama danduwam labiya haki waradaki... :sorry:
     

    Rovin

    Well-known member
  • Aug 27, 2008
    56,440
    2,081
    113
    ෴*On Earth*෴
    උබත් ඉගෙන ගනින් අනුන්ගේ නිර්මාන උස්සල මගේම නිර්මාණ නොකියන්න,
    මොඩ් කියල අනිත් මෙම්බර්ස්ලාගේ -Rep කපන්නේ නැතිව ඉන්න
    :rofl::lol:

    Uba hari ugath neda.. ekane pharmacy ekaka sales boy kenek widiyata wada karanne.. sorry mama mehama katawath kiyanne na.. ugath kama gana kiyapu nisa kiwwe.. Tata..:P
    :rofl::rofl:

    gay cool adath naanawa wage :lol: